در مراسم تقدیر از واحد ارتباطات و روابط عمومی بیان شد:

ضرورت هم افزایی و تعاملات گسترده با رسانه ها

ضرورت هم افزایی و تعاملات گسترده با رسانه ها
کدخبر : 31290

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مدیران ارشد بانک در جلسه مشترک با همکاران واحد ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های آنها قدردانی کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین: در دیدار همکاران واحد روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش واحد ارتباطات به تشریح استراتژی های بانک در حوزه ارتباطات پرداخته شد و بر نگاه حمایتی مدیریت ارشد بانک به عرصه ارتباطات و تعامل با رسانه ها تاکید شد.
در این جلسه مدیران ارشد بانک با تاکید بر تلاش برای تعامل با رسانه‌ها تاکید کردند: در سال ۱۴۰۱ باید تلاش بیشتری برای هم افزایی ارتباطی میان بانک با رسانه ها و ذی نفعان صورت گیرد تا هر چه بیشتر جایگاه رسانه ای بانک ارتقا یافته و موجب ارتقا و تعالی بانک در سطح جامعه شود.
بر اساس این گزارش اعضای هیات مدیره در سخنانی کوتاه، روابط عمومی را فعال پشت صحنه، طراح و مجری تمام اقدامات بانک خواندند که همواره در پس اتفاقات و عملکرد سایر مدیریت ها و بخش ها قرار می گیرند و دیده نمی شوند اما حقیقت ماجرا در این است که آنچه از مجموعه های مدیریتی نمو بیرونی پیدا می کند تلاش روابط عمومی است و آنها هستند که باعث دیده شدن اقدامات انجام شده مدیریت‌های مختلف و عملکرد کلی بانک می شوند.
در این دیدار از تلاش های فاطمه فروزان رییس سابق اداره روابط عمومی نیز تقدیر و مدیران ارشد ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، ابراز امیدواری کردند تا فروزان در سمت مدیریت موزه اسناد و گالری بانک نیز موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه