آمادگی بانک سپه برای کمک به واحدهای تولیدی و اشتغال زایی

آمادگی بانک سپه برای کمک به واحدهای تولیدی و اشتغال زایی
کدخبر : 31606

مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای کمک به رونق تولید و اشتغال‌زایی و خدمات رسانی ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ، خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: دکتر «آیت اله ابراهیمی» مدیرعامل بانک سپه روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به همراه دکتر علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل برخی بانک های کشور برای بررسی مسائل حوزه بانکی استان آذربایجان شرقی به شهر تبریز سفر کرد.
دکتر ابراهیمی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی، تأکید کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی بسیاری در استان آذربایجان شرقی با پشتیبانی بانک سپه فعالیت می‌کنند و این حمایت‌ها افزایش می‌یابد.
دکتر ابراهیمی تصریح کرد: بانک سپه در کنار پشتیبانی از واحدهای تولیدی، در زمینه رفع نیازهای اقشار مختلف مردم گام‌های مهمی در اقصی نقاط کشور نظیر استان آذربایجان شرقی برداشته است.
مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای کمک به رونق تولید و اشتغال‌زایی و خدمات رسانی ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ در کشور خبر داد.
براساس این گزارش، این هیئت بانکی در سفر یک روزه به تبریز، ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و سایر مسئولان استانی، با شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و شورای گفت و گوی دولت و فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی بخش خصوصی استان، چالش های حوزه تأمین منابع مالی این واحدها را مورد بررسی قرار دادند و راهکارهای لازم برای رونق تولید و اشتغالزایی با حمایت نظام بانکی را ارائه کردند. 

دیدار دکتر ابراهیمی با جمعی از کارکنان شعب بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه در ادامه برنامه های سفر خود به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از شعب شهید تجلایی و استاد شهریار، در فضای صمیمی با کارکنان این شعب گفت و گو  کرد.
در این دیدارها، دکتر ابراهیمی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای جایگاه بانک سپه در استان آذربایجان شرقی، از همکاران خود خواست برای بهبود شاخص‌های عملکردی تلاش مضاعف و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کنند. 

بازدید مدیرعامل بانک سپه از چند واحد تولیدی

دکتر ابراهیمی همچنین از چند واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در استان نظیر کاشی تبریز، کارخانه آردسازی سالم پاک و کارخانه قوطی تبریز بازدید و با مدیران این واحدهای تولیدی درباره راه های گسترش‌  همکاری های دوجانبه به تبادل نظر پرداخت.
شایان ذکر است، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران یکی از واحدهای صنعتی بزرگ است که با حمایت بانک سپه در تبریز  فعالیت  می‌کند و با ۵ هزار نیروی انسانی، سال‌ گذشته  ۲۳ هزار دستگاه تراکتور به بازار عرضه کرد و قرار است این میزان  در سال جاری به ۳۵ هزار افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه