کسب جایزه ملی مسوولیت اجتماعی توسط بانک مسکن

کسب جایزه ملی مسوولیت اجتماعی توسط بانک مسکن
کدخبر : 31720

بانک مسکن در مراسم اعطای چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، به عنوان تنها مجموعه در نظام بانکی کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن: مجموعه بانک مسکن در مراسم چهارمین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت به نمایندگی از دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن به واسطه عملکرد این مجموعه در حوزه مسوولیت اجتماعی، مشتری‌مداری و تأمین مالی مسوولانه لوح تقدیر دریافت کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
براساس ارزیابی‌های انجام شده در فرایند چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، بانک مسکن پس از بررسی کمیته داوران و براساس شاخص‌های استاندارد بین‌المللی و بومی، امتیاز شایستگی لازم را برای دریافت جایزه نقره در حوزه کارکنان کسب نموده است.
گفتنی است، بانک مسکن در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مسوولیت اجتماعی از ساخت مدرسه و مراکز درمانی در مناطق محروم و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گرفته تا فعالیت‌های محیط زیستی و امور خیرخواهانه در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه