قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟

قیمت پراید در بازار همچنان می‌تازد | قیمت پراید در مرز مدار 300 میلیونی

قیمت پراید در بازار همچنان می‌تازد | قیمت پراید در مرز مدار 300 میلیونی
کدخبر : 35679

قیمت پراید جهش 5 میلیونی می زند و بعد چند مدت کاهش یک تا دو میلیونی پیدا می کند.

قیمت پراید برای متقاضیان خرید خودرو اهمیت زیادی دارد. با اینکه بیش از یکسال و نیم از تولید آخرین پراید می گذارد اما کماکان این خودرو و قیمت پراید در رصد مصرف کنندگان است. قیمت پراید به طرز باور نکردنی از سال جدید افزایش پیدا کرد. قیمت پراید جهش 5 میلیونی می زند و بعد چند مدت کاهش یک تا دو میلیونی پیدا می کند.

قیمت جدید پراید

پراید ۱۱۱ به 204 میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت 175 میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز در بازار است؛ خودرو پراید ۱۱۱ از 203 میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به  205 میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و 174 میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و قیمت آن نیز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۱۳ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۳۵۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه