قیمت طلا

سقوط قیمت طلا به کانال ریزش | جدیدترین قیمت طلا را در 30 مرداد 1401 ببینید

سقوط قیمت طلا به کانال ریزش | جدیدترین قیمت طلا را در 30 مرداد 1401 ببینید
کدخبر : 37580

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۵.۰۴ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱,۲۱۴,۰۰۰ تومان معامله شد.

در روزهای اخیر بازارهای کشور تحت تاثیر اخبار مرتبط با برجام قرار داشته اند. هرچند در مدت اخیر برخی اخبار ضد و نقیش در این باره منتشر شده است اما در بسیاری از اخبار، توافق نزدیک اعلام شده است. همین موضوع کاهشی شدن قیمت دلار را در پی داشته است که در ادامه آن قیمت طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شد. قیمت دلار در بازار آزاد و قیمت اونس جهانی دو مولفه تاثیرگذار بر قیمت طلا و سکه در بازار هستند. سقوط قیمت طلا به کانال ریزش از موضوعات داغ این روز ها است.

جدیدترین قیمت طلا را در 30 مرداد 1401 ببینید

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۵.۰۴ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱,۲۱۴,۰۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۶۷۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۲۵۹,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۷۴۸ معامله شد.

سکه امامی با کاهش ۴.۸۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۳,۰۶۲,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۷۰۰۰۰ تومان کاهش، ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۶۵۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی با کاهش ۳.۱ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه