تکلیف جاماندگان بسته حمایتی مشخص شد + جزئیات

تکلیف جاماندگان بسته حمایتی مشخص شد + جزئیات
کدخبر : 3885

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی از افزایش تعداد دریافت کنندگان بسته معیشتی دولت خبر داد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی از هفته گذشته، بررسی اطلاعات افراد آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

 

خبرداغ : عکسهای لو رفته از تیپ جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره کن + عکس و بیوگرافی

 

وی افزود: در این مرحله اطلاعات سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند، اما متقاضی دریافت یارانه حمایتی هستند، بررسی می‌شود و در ارتباط با مشمولیت یا عدم مشمولیت آن‌ها در خصوص دریافت یارانه حمایتی تصمیم‌گیری و به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی گفت: اطلاعات افرادی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند، اما مشمول یارانه حمایتی نشده‌اند نیز بررسی می‌شود و در این زمینه نیز به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد که با توجه به جمع‌بندی‌ای که انجام خواهد گرفت، بخشی از این افراد همزمان با دهم بهمن ماه بسته حمایت معیشتی خود را دریافت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • فدائی حیدری رضاقلی
    0

    یاران معیشتی ارزانی تمام مسئولین محترم بجای اینکه بجان هم افتید بیایدبازرسی گرانی ومسسب آن راپیداکنیدمردم به شما رای دادندخداوندموآخذه میکند به فکرباشیدایران رابا ملت شریفی که در هیچ کجای دنیا نیست نابودنکنید

  • سلام چرا راهیی برای ثبت نام زوج های جوان نگذاشتند؟؟
    0

    سلام چرا راهیی برای ثبت نام زوج های جوان نگذاشتند؟؟

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه