تجارت

چرا خرید از چین محبوبترین گزینه برای بازرگانان است؟!

چرا خرید از چین محبوبترین گزینه برای بازرگانان است؟!
کدخبر : 40901

در سال‌های اخیر، واردات و خرید از چین و ارسال آن به سراسر جهان به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در حال حاضر کالاهای چینی از پرمصرف‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. شما می‌توانید آن‌ها را در همه جا پیدا کنید. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، حداقل یک یا دو محصول چینی را که در چین ساخته یا مونتاژ شده‌اند، مشاهده خواهید کرد.

دلایل متعددی برای اینکه چرا خرید از چین می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای بازرگانان و فروشندگان خرد باشد وجود دارد که در این مطلب برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

تولید محصولات با کیفیت بالا در چین!

برخلاف تصور عموم، محصولات چینی واقعا کیفیت بالایی دارند! حتما زیاد شنیده‌اید یا شاید هم خود شما باور داشته باشید که محصولات چینی بی‌کیفیت هستند، اما این موضوع تا حدودی درست نیست! آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا اپل محصولات خود را در چین تولید می‌کند؟ مطمئنا نمی‌تواند به دلیل کیفیت پایین محصولات چینی باشد! اپل قابلیت خاصی را در صنعت تولید چین دید و به همین دلیل آن‌ها به تولید محصولات خود در چین روی آوردند. چین زیرساخت‌هایی برای تولید مؤثر محصولات با کیفیت بالا دارد.

البته محصولات چینی بی کیفیت نیز در بین تولیدات این کشور وجود دارد و نمی‌توان منکر آن شد، اما واقعیت این است که هنگام خرید کالا از چین، این شما هستید که تعیین می‌کنید چه درجه کیفیتی برای شما تولید شود!

اگر با فروشگاه اینترنتی علی بابا آشنایی داشته باشید، می‌دانید که هنگام خرید از علی بابا شما امکان انتخاب کیفیت کالای مورد نظر خود را دارید. هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت نیز بالاتر می‌رود.

کیفیت پایین برخی از محصولات چینی ربطی به توانایی تولید آن ندارد و این خریدار است که ترجیح می‌دهد کالای با کیفیت پایین در چین تولید کند.

امکان تولید انبوه

این یکی از دلایلی است که اکثر بازرگانان و تاجران را در سراسر جهان ترغیب به خرید از چین می‌کند. از آنجا که چینی‌ها کالا‌ها را در مقادیر زیاد تولید می‌کنند، باعث کاهش شدید قیمت تمام شده محصولات می‌کند.

این قابلیت برای کسب و کار‌های کوچک عالی است زیرا خرید محصولات را برای آنها بسیار ارزان می‌کند و سود حاصل از فروششان را بسیار بالا می‌برد.

خرید از چین با بسته بندی دلخواه!

طراحی و بسته‌بندی یک کالا معمولا اولین چیزی است که مشتری در مورد یک محصول خاص می‌بیند. جای تعجب نیست که طراحی مناسب یک محصول بر تصمیم مصرف‌کنندگان برای خرید تاثیر مستقیم می‌گذارد.

اگر می‌خواهید محصولات شما از بقیه رقبا متمایز شوند، باید روی طراحی انحصاری محصول سرمایه‌گذاری کنید. یکی دیگر از دلایلی که اکثر مردم ترجیح می‌دهند محصولات خود را از چین خریداری کنند، تخصص آن‌ها در زمینه طراحی و بسته بندی است.

نه تنها چینی‌ها در طراحی بسته بندی ماهر هستند، بلکه این امکان را به شما می‌دهند تا طراحی اختصاصی با سلیقه خود شما را برای کالای خریداری شده طراحی کنند. این قابلیت محصول شما را خاص و نسبت به کالاهای مشابه متمایز می‌کند.

مواد اولیه در دسترس

مواد تولیدی در چین به راحتی و با هزینه کم قابل دسترسی هستند. این امر باعث می‌شود هزینه‌های تولید پایین بیاید و در نتیجه قیمت تمام شده محصولات به حداقل برسد. به همین دلیل، خرید از چین به بهترین گزینه برای واردات عمده کالا تبدیل می‌شود.

همچنین چینی‌ها دارای آخرین تکنولوژی و ماشین آلات برای تولید محصولات با بهترین کیفیت هستند.

دستمزد ارزان‌تر

آمار‌ها نشان می‌دهد که کارگران کارخانه‌های چینی به میزان قابل توجهی کمتر از سایر کارگران در کشور‌هایی دیگر دستمزد می‌گیرند. نیروی کار در چین ارزان است و این یعنی هزینه تولید در این کشور پایین‌تر است!

امروزه واردات کالا از چین به یک تجارت پررونق در اقتصاد تبدیل شده است. خبر خوب این است که واردات از چین بسیار ساده است. برای انجام این تجارت پرسود حتی نیازی به سفر به چین یا داشتن دانش زبان چینی ندارید. شرکت بازرگانی Irdelivery کلیه مراحل خرید از چین را به صورت کامل برای مشتریان خود انجام می‌دهد و محصولات را در ایران به آنها تحویل خواهد داد.

خرید از علی بابا در داخل ایران

از چه منابعی برای خرید از چین استفاده کنیم؟

امروزه با گسترش استفاده مردم از اینترنت به راحتی امکان خرید آنلاین در سراسر جهان محیا شده است. یکی از بهترین روش‌ها برای اینکار، خرید از علی بابا است. این فروشگاه آنلاین یک پلتفرم جهانی تجارت است و بسیاری از تولید کنندگان بزرگ چین در آن محصولاتشان را برای فروش در دسترس قرار داده‌اند.

خرید از علی بابا می‌تواند به آسانی آب خوردن باشد! هر آنچه که نیاز داشته باشید در این فروشگاه اینترنتی بصورت عمده وجود دارد. شما برای خرید از علی بابا نیازی به سفر به چین ندارید و از داخل ایران می‌توانید خرید خود را انجام داده و در ایران تحویل بگیرید.

خرید از علی بابا در داخل ایران

اگر قصد خرید از علی بابا بصورت عمده یا خرده‌بار را دارید، می‌توانید این کار را از داخل ایران نیز انجام دهید. به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی امکان خرید مستقیم از علی بابا دشوار است، اما راه حل مناسبی برای این کار وجود دارد.

شرکت بازرگانی Irdelivery به راحتی می‌تواند خرید شما از سایت علی بابا را انجام داده و آن را درب منزل در ایران تحویل دهد. تنها کافی است لینک صفحه محصول مورد نظرتان را برای آن ارسال کنید تا کارشناسان هزینه نهایی را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل روند خرید و انتقال کالا از چین به ایران انجام شود.

مراحل خرید از چین

در مورد محصولی که می‌خواهید از چین وارد کنید، ‌ایده داشته باشید و بعد تصمیم بگیرید. قبل از هر کاری تحقیقات گسترده‌ای در مورد آن محصول انجام دهید. اگر اولین بار است که قصد تجارت دارید، احتمالا بهتر است کار خود را با خرید اقلام ساده‌ای که در محدوده ۱۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند، شروع کنید.

تولید‌کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند محصولاتی که مطابق با خواست شما باشد را بفروشد. همچنین از نظر سلیقه و ایده با شما به عنوان صاحب کسب و کار سازگار باشد. اما چگونه تولید کننده مناسب را برای خرید از چین انتخاب کنیم؟

پیدا کردن یک تولید کننده مناسب می‌تواند خسته‌کننده و زمان بر باشد زیرا باید بتواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند. با این حال، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای جستجوی خود از آنها استفاده کنید.

برخی از منابع که می‌توانید از آنها برای پیدا کردن تولید کننده استفاده کنید عبارتند از:

  • انجمن های تجاری صنعتی
  • توصیه‌های مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی
  • نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی
  • فروشگاه‌های آنلاین مانند علی‌بابا

 سایت علی بابا به بسیاری از بازرگانان و خریداران در یافتن کالا‌های مونتاژ شده چینی کمک می‌کند. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از نوار جستجوی علی‌بابا برای یافتن محصولاتی مشابه محصولات خود استفاده کنید.

برای شروع یک قیمت و نمونه کالا از تولیدکننده خود دریافت کنید. وقتی نمونه‌های شما ارسال شد، حتما آنها را از نظر کیفیت بررسی کنید.

اگر نمونه ارسال شده را دوست دارید و مطمئن هستید که این محصولی است که می‌خواهید خریداری کنید، می‌توانید با سفارش حداقل مقدار خرید، کار خود را شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که حتما با تأمین‌کننده به طور مستقیم مذاکره می‌کنید تا بهترین قیمت را دریافت کنید.

سعی کنید همیشه قبل از خرید مجددا مذاکره کنید، زیرا هرچه بیشتر با آن‌ها تجارت کنید، با گذشت زمان تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد. تلاش کنید با تامین‌کنندگان خود رابطه خوبی برقرار کنید.

اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود با واردات کالا‌های چینی هستید، کافی است همین امروز این کار را انجام دهید. اجازه ندهید ترس از قدم گذاشتن در این مسیر شما را متوقف کند. هیچ کس بدون ریسک کردن به موفقیت دست پیدا نکرده است!

از خدمات شرکت‌های بازرگانی برای خرید از چین استفاده کنید!

از خدمات شرکت‌های بازرگانی برای خرید از چین استفاده کنید!

شرکت IRdelivery یک ارائه دهنده خدمات بازرگانی و حمل و نقل بین المللی مستقر در ایران است. ما به شرکت‌های مختلف، بازرگانان، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی ​​کمک می‌کنیم تا از طریق راه حل‌های حمل و نقل برون مرزی، کالا‌های مورد نظر خود را با بهترین قیمت از چین خریداری و به ایران انتقال دهند.

شرکت Irdelivery  همچنین با داشتن انبارهای اختصاصی در چین، بهترین خدمات انبارداری در چین را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

اگر قصد خرید از چین را دارید، استفاده از یک شرکت بازرگانی معتبر مانند شرکت IRdelivery، می‌تواند روند تجارت بین المللی را برای شما آسان کند. این شرکت به واسطه داشتن تجربه و آشنایی کامل با مراحل اینکار، باعث کاهش هزینه‌های نهایی تجارت شما خواهند شد.

همانطور که اشاره کردیم، همکاری با یک شرکت بازرگانی می‌تواند هزینه‌های نهایی شما را کاهش دهد. هزینه خدمات خرید از چین توافقی است. مبلغ هزینه با توجه به نوع و حجم کالا وارداتی، و مقصدی که قصد دارید در آنجا تحویل بگیرید متغیر است. به طور کلی، هزینه خدمات خرید از چین ممکن است درصد کمی از فاکتور نهایی خریدار باشد.

شما می‌توانید با شرکت بازرگانی انتخابی خود تماس گرفته تا از هزینه خدمات خرید و حمل کالا از چین به طور کامل مطلع شوید.

وب سایت شرکت : https://irdelivery.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه