خدمات حقوقی برای طبقه کارگر جامعه رایگان است

خدمات حقوقی برای طبقه کارگر جامعه رایگان است
کدخبر : 4622

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بخشی از خدمات مشاوره‌ای برای افرادی که توانایی پرداخت ندارند، رایگان است.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان بسیج کارگری و مرکز وکلا قوه قضاییه اظهار کرد: از دغدغه‌های ما و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در قوه قضائیه، به حداقل رساندن پرونده‌های قضایی بوده و سعی و تلاش مجموعه قوه قضائیه بر این است تا در دعاوی مطروحه حقی از کسی ضایع نشود.

 

وی بیان کرد: در سراسر کشور بیش از ۲۳ هزار وکیل دادگستری و بیش ۱۳ هزار کارشناس رسمی داریم که قرار است به کمک جامعه کارگری، در جهت صیانت از حقوقشان بیایند.

 

بهادری جهرمی گفت: مشاوره‌های حقوقی به جامعه کارگری می‌تواند از مشکلات حقوقی برای کارگران جلوگیری کند و فکر و ذهن آن‌ها را آزاد کند تا در روند کار و تولید مشکلی نداشته باشند.

 

وی افزود: برکت دستگیری از قشر زحمتکش جامعه، قطعا جامعه وکلا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

رئیس مرکز وکلا قوه قضاییه بیان کرد:  بخشی از خدمات مشاوره ای  برای افرادی که توانایی پرداخت ندارند، رایگان است.

او گفت: برای کارگرانی که توانایی پرداخت  نرخ‌ها مصوب شده را ندارند  نرخ جدیدی مصوب شده تا توان پرداخت داشته باشد.

 

وی ادامه داد: بعد از اجرای تفاهم نامه آدرس‌های دفاتر وکلان و مشاوران در سراسر کشور اعلام می‌شود که بین ۲۳ هزار دفتر وکالت ۴ هزار دفتر در استان تهران مستقر داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه