پنج طرح نوآورانه فناوری نوین مالی در نمایشگاه بین المللی کیش رونمایی شد

پنج طرح نوآورانه فناوری نوین مالی در نمایشگاه بین المللی کیش رونمایی شد
کدخبر : 48369

همزمان با فعالیت اولین نمایشگاه و اجلاس بین المللی شهر پایدار کیش پنج طرح نوآورانه مبتنی بر فناوری های نوین مالی رونمایی شد.

به گزارش رصد اقتصادی، مدیر فناوری های نوین مالی و فرصتهای سرمایه گذاری کشور پنجشنبه شب در آیین رونمایی از این طرح ها اظهار کرد: پس از ارایه سند تحول فناوری های نوین مالی از سوی دولت مردمی حمایت دستگاه ها و نهادها در سال جاری نسبت به سال های گذشته به صورت فزاینده ای افزایش داشته است.

شبکه زر

عباس جم زر افزود: در نتیجه به حمایت هم اکنون رمز ارزهای ایرانی در بخش های مختلف بین المللی از جمله توافق شانگهای واردات ایرانی خودروها به صورت ویژه ای بکار گرفته شده که این اقدام ها حمایت ویژه ای برای رشد دانش بنیان ها و استارتاپ ها داشته است.

محصولات رونمایی شده شامل زر هوشمند مبتنی بر بیمه های زندگی رمزپایه هوشمند، زرکارت ملی ویژه نگهداری دارایی به صورت رمز ارز، سرزمین ایلیا ویژه سرمایه گذاری بر روز املاک به صورت متری و صندوق سرمایه گذاری غیرمتمرکز، رمزپایه تعاونی شاخص برای مدیریت دارایی های دیجیتال و سبدگردانی رمزارزها و سرزمین مجازی کیش با هدف اتصال به خدمات دولت الکترونیک است.

سرزمین مجازی کیش با اتصال به خدمات دولت الکترونیک، علاوه بر ایجاد بستری امن برای تعاملات گروهی و دوسویه، امکانات ارتباطی نوآورانه ای را در بستر فناوری غیرمتمرکز فراهم کرده و نخستین پیام رسان و شبکه اجتماعی مبتنی بر رمزگذاری و فناوری بلاکچین را با قابلیتهای ویژه ای همچون تماس صوتی و تصویری و انجام تبادلات مالی است که به آدرس ekish.land در اختیار متقاضیان است.

شبکه زر

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در کیش با حضور ۲۸۰ شرکت با هدف ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در راستای پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و شهر هوشمند از پنجشنبه ۶ دی تا یکشنبه نهم این ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ گشایش یافته است.

شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه مختلف از جمله سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هلدینگ های مختلف در حوزه های فناوری اطلاعات، خدمات شهری، حمل و نقل، بانکداری، صنعت و معدن، توسعه تجارت، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت ملی پست، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های ساختمانی، کشتیرانی، زیرمجموعه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و زیرمجموعه های وزارت دفاع و پشتیبانی فعالیت دارند.

همچنین بیش از ۶۰ شرکت دانش بنیان و ۲۰ شهرداری نقاط مختلف کشور از دیگر شرکت کنندگان در این اجلاسیه و نمایشگاه هستند که توانمندی های خود در حوزه مدیریت هوشمند شهری را به نمایش گذاشته اند.

برگزاری ۱۸ کارگاه تخصصی در حوزه مدیریت شهری هوشمند و ۱۰ نشست تخصصی از دیگر برنامه های این رویداد است.

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند برخی از محورهای این نمایشگاه است.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه