همه چیز در مورد اعطای وام به فرهنگیان

همه چیز در مورد اعطای وام به فرهنگیان
کدخبر : 4947

طبق تفاهم‌نامه اعتباری وزارت آموزش و پرورش با موسسه اعتباری ملل مقرر شد تا وام‌های کم‌بهره با نرخ ۴ درصد تا تاریخ ۱۵خرداد ۱۳۹۹ و در تعداد۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به فرهنگیان داده شود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از تابناک: تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش با موسسه اعتباری ملل با هدف ارائه خدمات وام قرض‌الحسنه به فرهنگیان در نشستی با حضور الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی و مروجی عضو هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل به امضای طرفین رسید.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع در این نشست با بیان اینکه آموزش‌وپرورش تمام اهتمام و تلاش خود را در راستای همیاری و همکاری با بانک‌های دولتی، خصوصی و مؤسسات اعتباری که آمادگی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه فرهنگیان را داشته باشند، معطوف کرده است، گفت: از ظرفیت این موسسات استقبال خواهیم کرد و امیدواریم طی تفاهمی که با مؤسسه اعتباری ملل داشتیم، بتوانیم ظرفیت پرداخت وام‌های کم‌بهره به فرهنگیان را به تدریج افزایش دهیم.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی این وزارتخانه هم در این نشست اظهار کرد: کارسازی برای اعطای تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان با مشارکت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در قالب برنامه‌های رفاهی همواره در دستور کار اداره‌کل تعاون و پشتیبانی بوده است؛ به طوری که این موضوع در سازماندهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

 

کریمی‌فر افزود: با این رویکرد، فرصتی فراهم شد تا همزمان با دهه فجر تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسه اعتباری ملل برای اعطای وام‌های کم‌بهره با نرخ ۴ درصد به فرهنگیان منعقد و مبادله شود؛ و مقرر شد تا تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ تعداد ۲۰ هزار فقره وام قرض الحسنه در بین فرهنگیان توزیع گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه