نگین امید در دستان مشتریان بانک سپه

کدخبر : 62028

بانک سپه در مسیر نیازسنجی جامعه هدف و حمایت از اقشار مختلف جامعه در کنار تامین منابع مالی کسب‌وکارها و توسعه اقتصادی و آبادانی کشور اقدام به ارائه طرح‌های جدید در اعطای تسهیلات خرد و مورد نیاز آحاد جامعه کرده است. این بانک از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک (بانکداری دیجیتالی و غیرحضوری) در قالب طرح "نگین امید" تا سقف 3 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند.

اصغر قلباربند-خبرنگار رصد اقتصادی؛  بانک ها به دلیل نقش فعالیتی خود دارای جایگاه ویژه‌ای در نظام های اقتصادی دنیا هستند، چرا که همواره رابطه‌ای مستقیم و قوی بین عملکرد سیستم بانکی با توسعه اقتصادی کشورها برقرار است. بانک ها پس از جذب منابع نسبت به اعطای تسهیلات اقدام می نمایند پرداخت تسهیلات مهم‌ترین پایه اساسی فعالیت مالی بانک می‌باشد که براساس ضوابط کلی بانک مرکزی و مقررات اختصاصی موسسات مالی و اعتباری اقدامات مربوط به آن انجام می‌گیرد. 

بانک سپه از جمله بانک‌های پیشرو در توسعه اقتصادی کشور و بازوی توانمند دولت در اجرای طرح‌های حمایتی است که به دلیل داشتن دغدغه رفع نیازهای اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر، همواره اقدام به ارائه طرح‌های تسهیلاتی با سود کم در راستای بانکداری بدون ربا می‌کند. طرح نگین امید بانک سپه نمونه‌ای بارز از حمایت ۳۰۰ میلیونی بانک در قالب وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصد در بانکداری بدون ربا می‌باشد که در این مطلب نسبت به معرفی این طرح پرداخته‌ایم. 

بانک سپه از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک (بانکداری دیجیتالی و غیرحضوری) در قالب طرح "نگین امید" تا سقف 3 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند. 

متقاضیان و مشتریان حقیقی بانک سپه برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک "امید بانک" از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال" با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند. 

مشتریان گرامی می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد 1 الی 18 ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند گردند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح با شماره 1557 (امید بانک) تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه