با ثبت رشد ۳۷ درصدی درآمد طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ بررسی شد

مهم‌ترین رویکردهای چادرملو در کسب رشد درآمد و توسعه

مهم‌ترین رویکردهای چادرملو در کسب رشد درآمد و توسعه
کدخبر : 67001

رشد ۳۷ درصدی درآمد ۴۶۳ هزارو ۹۷۸ میلیارد ریالی شرکت طی ۱۰ ماهه گذشته در حالی توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ثبت رسید که این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نیز موفق شد از کل معاملات حوزه معدن و فولاد کشور سهم ۲۱ درصدی را به خود اختصاص دهد.

لیلا قلباربند خبرنگار رصد اقتصادی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عملکرد فروش خود در 10 ماهه سال جاری رقم 464 هزارو 294 میلیارد ریال را با رشد حدودا 37 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رساند.  

 کچاد در دی ماه امسال، با فروش 45 هزار و 929 میلیارد ریال میزان فروش محصولات خود را نسبت آذر ماه امسال بالغ بر ۴،۳1 درصد افزایش داده است که این میزان فروش در آذر ماه بیش از 44 هزار میلیارد ریال بوده است. این میزان فروش در مقایسه با دیماه سال 1401 که  مبلغ 29 هزارو 740 میلیارد ریال بوده از 54،43 درصد رشد برخوردار بوده است . 

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عملکرد فروش خود در 10 ماهه سال جاری رقم 464 هزارو 294 میلیارد ریال را ثبت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال 1401 به میزان ۳۶،91 درصد رشد را نشان می دهد . در ده ماهه سال گذشته میزان فروش کچاد بالغ بر 339 هزارو 115 میلیارد ریال بود. 

بر اساس آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در ماه گذشته با فروش 210 هزار تن کنسانتره ، گندله آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 175 میلیارد تومان، پس از شرکت ملی مس ایران در ردیف دومین شرکت برتر بر اساس ارزش فروش قرار گرفت . 

از جمله عوامل موفقیت‌آمیز کچاد در ثبت فروش محصولات و درآمد حاصله می‌توان به برنامه‌های منسجم و دقیق مدیریتی و اجرای درست طرح‌های توسعه چادرملو اشاره کرد. طرح‌هایی که با نظم و انضباط خاصی در عملیات‌های اجرایی و برنامه‌ریزی به انجام می‌رسد که اصلی ترین رکن آن آموزش نیروهای متخصص برای افزایش بهره‌وری است.   

مدیرعامل چادرملو که همواره طرح‌های توسعه به ویژه در واحدهای پائین دستی صنعت فولاد و ارزش‌آفرین را با کمک دانش‌بنیان‌های داخلی و متخصصان جوان خود در اولویت قرار می‌دهد، معتقد است این طرح‌ها با مبلغ برآوردی ۵.۲ میلیارد یورو حدود ۸ هزار شغل مستقیم و ۳۶ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهدشد. 

برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزشی و اجرای مدیریت دانش از جمله ابزارهای مهم در ایجاد تحول، ارتقای بهره‌وری و رقابت پذیری در چادرملو به مثابه دیگر بنگاه‌های اقتصادی است. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز با این استراتژی نیازمندی‌های آموزشی را با استفاده از فناوری و نرم‌افزار تخصصی حوزه آموزش در کنار استفاده از ظرفیت‌های آموزشی نیروها همچون شرکت مدیرین بهین‌آفرین رهیار به انجام می‌رساند.  

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و بیرونی سعی دارد از سرمایه‌های انسانی خبره و آموزش‌دیده بهره ببرد. به همین منظور، با تاسیس مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در کنار ایجاد ارتباط اکوسیستم و مراکز دانشگاهی، در راستای پیشبرد اهداف خود در زمینه تحقیق و توسعه، نیروهای نخبه را شناسایی و متناسب با اهداف شرکت جذب می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه