جهت دریافت وام کرونایی مددجویان اینجا کلیک کنید

جهت دریافت وام کرونایی مددجویان اینجا کلیک کنید
کدخبر : 10538

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در تمام استان‌های کشور تمام افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌توانند این وام را دریافت کنند.

وام چیست (Loan)- تعریف تسهیلات – انواع – راه های اخذ وام کم‌درصد – ثبت نام وام ازدواج – سامانه -انواع تسهیلات بانکی – فرق تسهیلات با وام – تسهیلات چیست؟وام رو شاید خیلی از شما شنیده باشید و اقدام به وام گرفتن کرده باشید که یکی از وام‌های مطرح در ایران وام ‌ازدواج است پس با بیگ والت همراه باشید.وام به انگلیسی Loan است که نوعی قرض دادن پول سوددار است، که در زمانی مشخص بین قرض دهنده و قرض گیرنده انجام می‌شود.

 

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت وام به مددجویان آسیب دیده به دنبال کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا برای مددجویان سازمان بهزیستی و اینکه برخی از آن‌ها با مشکلات معیشتی به دنبال ابتلا به کرونا رو به رو شده‌اند، تفاهم نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بنیاد علوی منعقد شد تا برای ۴۰۰۰ نفر از کسانی که در اثر ابتلا به کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند وام قرض الحسنه‌ای به مبلغ ۵ میلیون تومان با اقساط ۲۴ ماه پرداخت شود.

 
 

چه کسانی می توانند این وام را بگیرند؟

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در تمام استان‌های کشور تمام افراد تحت پوشش می‌توانند این وام را دریافت کنند و با معرفی سازمان بهزیستی و تأمین اعتبار بنیاد علوی و از طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این تسهیلات پرداخت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای هر استان سهمیه‌ای تعیین شده است، افزود: مجموع مبلغ تأمین اعتبار شده توسط بنیاد علوی ۲۰ میلیارد تومان است. همچنین این تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه است و با ارائه تضامین لازم به مددجویان پرداخت می‌شود

 

 

منبع : سایت رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه