خبر شوکه کننده برای جاماندگان سهام عدالت

خبر شوکه کننده برای جاماندگان سهام عدالت
کدخبر : 11899

در حالی عضو هیات رئیسه مجلس تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم می‌داند و رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس هم از طرح دو فوریتی مجلس در این زمینه سخن گفته، که وزیر اقتصاد می‌گوید امکان چنین کاری وجود ندارد.

سهام عدالت مردم را به فکر انداخته است . سهام عدالت به دو روش قابل مدیریت است . جزئیاتی جدید از دریافت سهام عدالت توسط جاماندگان را در ادامه می خوانید : 

 


خبرداغ » همه چیز در مورد دو عرضه اولیه در این هفته + جزئیات


 

 هر چند طی چند روز گذشته نمایندگان مجلس بویژه پورابراهیمی، رئیس سابق کمیسیون اقتصاد از طرح دو فوریتی نمایندگان برای توزیع سهام عدالت میان مشمولان جدید خبر داده و به تازگی هم حاجی‌دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس گفته تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم است، وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز تاکید کرده است: در اصل 44 قانون اساسی صریحا ذکر شده که سهام عدالت تنها به 6 دهک افراد جامعه داده شود و ارائه سهام عدالت در سال 85 آغاز شد و اکنون دیگر نمی‌توان برای جاماندگان سهام عدالت کاری انجام داد.


 

فرهاد دژپسند همچنین درباره نظر دولت نسبت به طرح مجلس برای ارائه سهام عدالت به جاماندگان آن گفته: من این طرح را ندیده‌ام، اما امکان تجدیدنظر در روند ارائه سهام عدالت به جاماندگان این سهام وجود ندارد؛ زیرا آن شرکت‌های دولتی مورد نظر را در قالب سهام ارائه کرده‌ایم یا اکنون براساس قانون بودجه سال 99 در حال واگذاری آنها هستیم بنابراین چنین چیزی امکانپذیر نیست.

 


خبرداغ : زمان کاهش قیمت طلا فاش شد + جدول قیمت ها


 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه