یارانه | یارانه جدید معیشتی فاش شد + جزئیات

یارانه | یارانه جدید معیشتی فاش شد + جزئیات
کدخبر : 11985

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزییاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی را تشریح کرد.

یارانه بر روی برخی از کالای اساسی با هدف حمایت از دهک‌های پایین جامعه پرداخت می‌شود این کالا‌های اساسی شامل خواربار و نان می‌شود. به برخی از خدمات مصرفی نیز یارانه پرداخت می‌شود که می‌توان به قیمت گاز، برق و آب اشاره کرد، پرداخت این یارانه‌ در زمانی که دولت با کمبود نقدینگی مواجه است باعث کمبود منابع مالی طرح‌های عمرانی می‌شود. جزئیات جدید از یارانه را در ادامه می خوانید : 

 


خبرداغ : خودکشی فجیع همزمان 4 دختر نوجوان در بابل + عکس دیده نشده


 

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزییاتی از طرح مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: یکی از محورهای طرح این اختصاص اعتبار و واریز آن به حساب کارت‌های بانکی افراد است که از این طریق بتوانند کالاهای اساسی ومایحتاج خودشان خریداری

 

وی اضافه کرد: طبق طرح تأمین کالاهای اساسی، اعتبار اختصاص یافته به کارت‌های بانکی افراد که شامل سرپرستان خانوار و یارانه‌بگیران است، نقدی و نیز در قالب یارانه غیرنقدی به حساب‌شان واریز می‌شود.

 

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: براساس یارانه غیرنقدی که به حساب سرپرستان خانوار و در فواصل زمانی مختلف واریز می‌شود، امکان خرید کالاهای اساسی و مواد غذایی برای خانوارها از مراکز خرید معتبر دارای کد اقتصادی فراهم خواهد شد.

 

خبرداغ : خبر بد برای بازنشستگان

 

 

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تأکید کرد: معتقدم این طرح کمک موثری به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری‌‍‌شان می‌کند، مجلس نیز پس از تصویب این طرح و قانونی شدن آن، نظارت‌های دقیق و کارآمدی بر اجرای این قانون در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خواهد داشت.

 

 

خبرداغ : عکس لورفته از دوران حاملگی نرگس محمدی در خارج از کشور + عکس فرزندش

 

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح تأمین کالاهای اساسی که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد، روند تصویب آن در یکی از جلسات هفته آینده مجلس آغاز خواهد شد.

 
 
منبع: تسنیم

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه