یارانه نقدی | جهت دریافت یارانه جدید اینجا کلیک کنید + مبلغ یارانه

یارانه نقدی | جهت دریافت یارانه جدید اینجا کلیک کنید + مبلغ یارانه
کدخبر : 12148

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل ۴۰ لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود. وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه ۶۰ لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند باید واریز شود.

یارانه | پرداخت کمک مالی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مانند پایین نگه داشتن سطح قیمت (از طریق قدرت خرید واقعی خریداران) یا حفظ روند تولیدی یک کالای معین. یکی از خصوصیات عمده کمک مالی که با پرداخت‌های انتقالی از سوی دولت تفاوت دارد، آن است که در اغلب موارد هدف پرداخت از یارانه، حفظ قیمتهای کالاها و خدمات نهایی، در سطحی پایین‌تر از هزینه تأمین عوامل تولید است. پرداخت یارانه می‌تواند، از طریق تحریف قیمتهای بازار و هزینه تولید، منجر به تخصیص نامطلوب منابع گردد. هرچند که این امکان وجود دارد که این اختلالات را جبران کند (از طریق آثار خارجی) و حتی می‌توان از پرداخت یارانه در جهت حمایت از صنایع نوزاد استفاده کرد.

 

خبرداغ : افزایش یارانه نقدی حتمی شد + مبلغ افزایش یارانه

 

 

نماینده مردم تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.

 

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود.

 

یارانه عابر بانک

 
 
 

وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه 60 لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند باید واریز شود.

 


خبرفوری : واریز یارانه جدید به حساب مردم + مبلغ جدید یارانه


 

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق این طرح قیمت بنزین یارانه نقدی معادل این 40 لیتر بر اساس فوب خلیج فارس است و شناور خواهد بود و هر وقت قیمت بنزین بالاتر رفت باید یارانه آن نیز افزایش یابد نه این که یک یارانه ثابت واریز شود

 

قدرت خرید واقعی یارانه چقدر است؟

45,500 تومان در مرداد 99، معادل 7,100 تومان در آذر 89 است؛ یعنی قدرت خرید واقعی یارانه فعلی به میزان 7 هزار تومان به قیمت‌های سال 89 است که نشان از بی‌ارزش شدن این یارانه نزد خانوارها دارد.

از طرف دیگر، اگر دولت قرار بود که قدرت خرید یارانه نقدی را حفظ کند، باید به هر فرد یارانه‌بگیر در زمان حال 293 هزار تومان بپردازد. 

 


خبرجنجالی : سارا و نیکا و جنجال لورفتن عکس های خصوصی + عکس دیده نشده


 

کسر شدن اقساط تسهیلات یک میلیونی از یارانه نقدی

این اعداد و ارقام بیش از هر چیز نشان می‌دهند بیش از آنکه افزایش یارانه نقدی مهم باشد، حفظ ارزش پول و کنترل تورم دارای اهمیت است، چرا که اگر نرخ تورم طی این 10 سال روندی عادی داشت، قدرت خرید یارانه نیز به این میزان افت نمی‌کرد، اما اکنون قدرت خرید یارانه‌ها در حال میل کردن به صفر است.

 

ضمن اینکه در این ماه، اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی نیز از آن کسر می‌شود؛ میزان این قسط معادل 35 هزار تومان است. 

 

 

منبع : ایسنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • هادی زاوش ماشکی
    0

    منتظرواریزیارانه به شماره حساب خودم هستم آقای یس جمهر.لطفن مشکل مراحل کنید.ممنون

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه