خبر خوب برای یارانه بگیران / جزئیات پرداخت یارانه 60 و 120 هزار تومانی مشخص شد

خبر خوب برای یارانه بگیران / جزئیات پرداخت یارانه 60 و 120 هزار تومانی مشخص شد
کدخبر : 13258

یارانه کالایی به ۶۰‌میلیون ایرانی از مهرماه امسال پرداخت‌می‌شود. در این طرح که تدوین آن نهایی شده است، ۴۰‌میلیون ایرانی، یارانه کالایی ۶۰ هزارتومانی و ۲۰‌میلیون ایرانی، یارانه ۱۲۰هزارتومانی به‌صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

یارانه انواع مختلفی دارد . یارانه کالا طرح دولت برای کمک به معیشت مردم است . این طرح یارانه کالا از اول مهر لازم الاجرا است . جزئیات دقیق طرح یارانه کالا را در ادامه می خوانید : 
 
 

 خبرداغ : همه چیز در مورد یارانه 240 هزار تومانی + زمان واریز یارانه جدید


 

خبر خوب یارانه بگیران

 
 
جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با اشاره به دستور کار کمیسیون برنامه ‌و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره تأمین کالاهای اساسی مردم ازجمله اقشار آسیب‌پذیر گفت: «این طرح را حدود یک ماه پیش در صحن مطرح کردم که با اقبال بیش از ۸۰‌درصدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه و تصویب شد.»
 
 

خبرداغ : احسان علیخانی از همسر شرکت کننده عصرجدید خواستگاری کرد + فیلم لورفته

 

 

او با بیان اینکه طرح تأمین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر پس از تصویب در صحن به کمیسیون برنامه‌وبودجه ارجاع و درباره تأمین منابع و نحوه پرداخت آن تصمیم‌گیری شد، افزود: «این طرح روز سه‌شنبه تقریبا در کمیسیون برنامه ‌و بودجه نهایی شده و حدود ۳۱‌هزار‌میلیارد تومان از منابع بودجه ‌سال ۹۹ به آن اختصاص داده شده است تا دولت در شش ‌ماهه دوم‌ سال نسبت به اجرای آن گام عملی بردارد و طبق تکلیف از ابتدای مهرماه امسال لازم‌الاجراست.»

 


خبرداغ : جهت دریافت وام اعتباری بازنشستگان اینجا کلیک کنید


خبر خوش یارانه بگیران

 

منبع : شهروند 

 

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه