جهت مشاهده صورتحساب سهام عدالت خود جمعه 99/6/28 کلیک کنید

جهت مشاهده صورتحساب سهام عدالت خود جمعه 99/6/28 کلیک کنید
کدخبر : 13270

طبق آخرین عملکرد بازار سهام، ارزش روز سهام عدالت به چقدر رسیده است و مردم می‌توانند منتظر دریافت چه میزان پول باشند؟

 منظوراز سهام عدالت، فروش تسهیلات بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین، به اقشار پایین درآمدی جامعه است. به زبان دیگر، می‌توان سهام عدالت  را نوعی یارانه، تلقی کرد. طرح سهام عدالت در دولت نهم اجرایی شد و در میان طرح‌های اقتصادی دولتی در جهت بهبود رفاه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و فقرا، طرح سهام عدالت بیشتر موردتوجه بوده و به دفعات مورد حمایت قرارگرفته است.

 

ارزش برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به چقدر رسیده و آنها که ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند منتظر دریافت چه میزان وجه می‌توانند باشند؟

 

خبرداغ : ریحانه پارسا از رابید رونمایی کرد + عکس دیده نشده

 

 

درباره کسانی هم که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند می‌توان اشاره کرد که در پایان معاملات این هفته بازار سهام در نهایت، ارزش کل سهام عدالت آنها به حدود ۳۴ میلیون تومان رسیده است. این افراد اگر ۳۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از ۱۰ میلیون تومان باشند و اگر هم تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۲۰ میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود.

 


خبرجنجالی : طلاق پنهانی الهام حمیدی از همسرش لورفت + عکس های دیده نشده


 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷.۱ میلیون تومان رسید. کسانی که تاکنون ۳۰ درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت ۵.۱ میلیون تومان باشند و کسانی هم که تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۱۰.۲ میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود.

 

 

منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه