جهت دریافت وام اعتباری بازنشستگان اینجا کلیک کنید

جهت دریافت وام اعتباری بازنشستگان اینجا کلیک کنید
کدخبر : 13300

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به طرح ارائه تسهیلات خرید کالای خانگی به بازنشستگان، گفت: این طرح به‌زودی آغاز می‌شود و بازنشستگان براساس اعتبار متناسب با حقوق خود در بسته‌های ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومان خرید خواهند کرد.

  اکبر افتخاری در آیین اهدای جوایز مرحله نخست طرح یاری به بازنشستگان برنده قرعه کشی مرحله نخست که همزمان با روز گرامیداشت ادبیات فارسی و استاد شهریار برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه رفاه و افزایش قدرت خرید بازنشستگان تحت پوشش اجرایی شده که جدیدترین طرح آن «ارائه تسهیلات خرید کالای خانگی» از یکی از شرکت‌های معتبر داخلی است که با مشارکت بانک صادرات به زودی کلید خواهد خورد.

 


خبرداغ : پراید گران شد | شنبه 29 شهریور


 

وی با اشاره به آغاز  تورهای سلامت محور  ویژه بازنشستگان گفت: این طرح قرار بود زودتر از این اجرا شود، اما بیماری کرونا برنامه ما را به تعویق انداخت. امروز هم برنامه‌ای تدارک دیده شد در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بتواند آغازگر طرح گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی باشد.

 


خبرداغ : همه چیز در مورد یارانه 240 هزار تومانی + زمان واریز یارانه جدید


 

افتخاری با تأکید بر اینکه اجرای این طرح باهدف ایجاد روحیه خوب برای بازنشستگان است، ابراز امیدواری کرد که این طرح تبدیل به رویه‌ای برای تورهای سلامت محور یک روزه و کوتاه مدت باشد و روحیه و نشاط مناسبی برای بازنشستگان ایجاد کند. 

 

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به جزئیات طرح یاری یادآور شد: سه بسته یک میلیون و دویست هزار تومانی شامل یک ماه خرید، یک ماه تنفس و چهار ماه بازپرداخت اجرا شده که با اتمام مرحله دوم آن در پایان شهریورماه، مرحله سوم آن نیز استمرار دارد و این طرحی بود که اعتبار آن روی کارت نقدی بازنشستگان شارژ شده و خود این موضوع یک نوآوری در صنعت بانکداری و ارائه خدمات رفاهی اعتباری در کشور است.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح یاری، بقیه سازمان‌ها و صندوق‌ها را هم علاقه مند کرده تا این طرح را برای مشترکان خود نیز اجرا کنند؛ بنابراین، طرح یاری امروز تبدیل به یک مدل شده برای سایر سازمان‌ها تا با این نوع کار خدمت جدیدی ارائه بدهند.

 

افتخاری تصریح کرد: در ادامه بسته‌های رفاهی و خدماتی که برای توسعه قدرت خرید بازنشستگان در حال انجام است، تقریبا هر دو هفته یک بار یک طرح جدید معرفی می‌شود و تلاش شده با پیامک و سایر ابزار، اطلاع رسانی لازم انجام شود.

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «هفته پیش هم بسته خدمات هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی شروع شده است» گفت: شاید برخی به دلیل کرونا این طرح را کار مناسبی ندانند، اما وظیفه ما این بوده که ظرفیت سفر و گردشگری را با رعایت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی ایجاد کنیم و امیدواریم با کاهش این بیماری از ظرفیت سفرها بیشتر استفاده شود.

 


خبرمهم : میزان واریزی سهام عدالت مشخص شد / خبر خوب برای فروشندگان سهام عدالت


 

وی ادامه داد: البته برخی از بازنشستگان هم به دلایل مختلف مجبور به سفر هستند و این خدمت هتل‌های ایرانگردی در شهرهای مختلف کشور می‌تواند مورد توجه و استفاده این دسته از عزیزان نیز قرار گیرد. 

 

افتخاری با تأکید بر اینکه « این خدمت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شده است» اظهار کرد: در همین مدت و با وجود بیماری، افزایش قابل توجهی در مشتریان هتل‌های ایرانگردی ایجاد شده است. در این طرح 50 درصد تخفیف نقدی و خدمات اسکان قسطی دیده شده که با 35 درصد تخفیف و 3 ماه بازپرداخت ارایه می‌شود. برای هریک از بازنشستگان متناسب با حقوق و قدرت خرید ظرفیتی تعریف شده تا از خدمات اسکان و غذا استفاده کنند.

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «بزودی هم طرح دیگری معرفی خواهد شد» گفت: در طرح یاری بسته دیگری نیز تعریف شده که شامل تسهیلات خرید لوازم خانگی است که قبلاً قول آن را داده بودیم اما به دلیل اینکه فرآیند و ویژگی‌های طرح نیاز به هماهنگی و بررسی‌های دقیق داشت یک ماهی طول کشید و اکنون تفاهم نهایی شده و امیدواریم بزودی با حضور وزیر رفاه این برنامه اجرایی شود.

 

افتخاری تصریح کرد: بازنشستگان براساس اعتبار متناسب با حقوق خود در بسته‌های 15، 30 و 50 میلیون تومان و متناسب با نیاز و علاقه خود نسبت به خرید غیرحضوری از یکی از شرکت‌های معتبر داخلی استفاده می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: این طرح نیز مثل سایر طرح ها الزامی برای استفاده یا بهره گیری از اعتبار کامل اختصاص داده شده نیست و هرمقداری بخواهند می‌توانند خرید کنند. به هر حال لوازم خانگی یکی از مسائل و نیازهای اساسی زندگی هر فرد است.

 

افتخاری همچنین گفت: در کنار این بسته خرید، یک بسته خرید جهیزیه هم برای فرزندان بازنشستگان شامل خرید پنج قلم کالا با مبلغ حدود 15 میلیون تومان به صورت اقساط در نظر گرفته شده که در مرحله بعد و اینده نزدیک اجرای این طرح نیز اعلام خواهد شد و فعلا در حال رایزنی است.

 

منبع : تسنیم 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه