زمان واریز یارانه مهر ماه 99 تغییر کرد + مبلغ جدید یارانه مهر

زمان واریز یارانه مهر ماه 99 تغییر کرد + مبلغ جدید یارانه مهر
کدخبر : 13472

یارانه نقدی مهرماه 1399 مطابق روال واریز، ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه 20 مهرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

یارانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مردم پرداخت می شود . یارانه انواع مختلفی دارد . یارانه نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود . جزئیات جدید از واریز یارانه مهر ماه مشخص شد : 
 
 

یارانه نقدی مهرماه 1399 مطابق روال واریز، ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه 20 مهرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

خبرداغ : تتلو از همسر جدیدش رونمایی کرد + عکس دونفره

 

 

یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهرماه 99، در حالی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود که پیش تر مطابق با اعلام دولت، سه مرحله از اقساط وام یک میلون تومانی کرونا، از مبلغ یارانه هر خانوار متقاضی، کسر شده بود و حالا در اولین ماه پاییز، چهارمین قسط وام کرونا کسر خواهد  شد.

 

یادآور می شود که هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان به عنوان قسط وام یک میلیون تومانی، از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

 

 

وام یک میلیون تومانی کرونا چه بود؟

در ۱۸ فروردین ماه سال جاری بود که رئیس جمهور روحانی گفت: تسهیلات یک میلیون تومانی با نرخ سود ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است که مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماهه (دو ساله) خواهد بود و چند ماه هم تنفس داده می‌شود و بازپرداخت از مهر ماه سال ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.

 

اما در ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ که جلسه ستاد اقتصادی دولت برگزار شد، جزئیات پرداخت و نحوه بازپرداخت وام یک میلیون تومانی تغییر کرد و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.

 


خبرداغ »: چشم های سبز الناز شاکردوست جنجالی شد + عکس دیده نشده


 

 

در این اطلاعیه آمده بود: به منظور حمایت از خانوارهای ایرانی که تحت تاثیر تبعات اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند، تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی ماهانه دریافت می کنند و علاقه مند هستند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند، می توانند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این اطلاعیه، ضمن پذیرش محتویات آن، کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه 31 /1/ 99 از طریق تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است  به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

 

خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک هایی که  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند.

 

تاکید می شود برای اعلام تقاضا، هیچ گونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست.

 

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری به همه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد.

 

ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول و تعهد اجرای ۴ بند این اطلاعیه از سوی متقاضی است.

 

شرایط تسهیلات به شرح زیر است؛

مبلغ تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.

 

خبرداغ : رقص دختر زیبا در خانه مهران غفوریان با اهنگ تهی + فیلم دیده نشده

 


اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ  ۳۵ هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد.
گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط، تغییر دهند.
درخواست کننده تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وکالت بلاعزل می دهد که بازپرداخت تسهیلات  فوق را  ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت نماید. این وکالت در حکم سند رسمی است و قابل اعتراض و ابطال در محاکم قضایی نیست.


در 23 خرداد ماه سال جاری بود که حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی با اعلام پایان واریز وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار در تاریخ بیست و دوم خردادماه ۹۹ افزود: در روز ۲۲ خرداد، ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار، تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را و در مجموع ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ سرپرست خانوار یارانه بگیر، معادل ۸۷ درصد از خانوار‌های یارانه بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند. پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه