خبر خوب برای پاداش بازنشستگان + جزئیات

خبر خوب برای پاداش بازنشستگان + جزئیات
کدخبر : 14365

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه‌ای خطاب به دستگاه‌های اجرایی، سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان را بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۸ تخصیص داد.

​اعتبار این ابلاغیه بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۸ دستگاههای اجرایی به بازنشستگان است و به دستور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی با رعایت قوانین و مقررات پرداخت شود.

 

بنابراین گزارش، در نامه رییس سازمان برنامه و بودجه، تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان ۱۰۰ درصد تعیین شده است.

 

​همچنین دستگاه های اجرایی موظف شده اند، برای پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۳۹۸، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و این سازمان اعلام کند. مسوولیت درستی اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با آن دستگاه اجرایی است.

 


خبرداغ : تجاوز به محبوبه با دوربین روشن + عکس


 

 

 پیش از این «محمد باقر نوبخت» یکم تیرماه در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان گفت: پیش از این برای پرداخت هرچه سریع تر پاداش پایان خدمت کارکنان از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاهها ابلاغ شد تا بوسیله فروش اموال مازاد نسبت به پرداخت این بدهی اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: دستگاه‌ها اعلام کردند که اموال مازادی برای واگذاری و پرداخت پاداش پایان خدمت در اختیار ندارند، بر همین اساس سازمان برنامه و بودجه تاکید دارد، چه برای سازمان‌هایی که امکان واگذاری اموال مازاد را در اختیار دارند و چه سایر دستگاه‌ها پاداش پایان خدمت کارکنان با پشتیبانی این سازمان حداکثر تا پایان مهر ماه جاری پرداخت شود.

 

 
منبع: ایرنا
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه