واکنش مردم به یارانه جدید دولت

واکنش مردم به یارانه جدید دولت
کدخبر : 14942

یارانه خرید کالاهای اساسی در مجلس تصویب نهایی شده و منتظر تصمیم شورای نگهبان است، مردم اما پرداخت این یارانه را به پرداخت صدقه تعبیر کرده‌اند و خواهان کاهش قیمت اقلام مصرفی هستند.

یارانه جدید نظرات زیادی را به همراه داشته است . یارانه جدید تحت عنوان یارانه کالا پرداخت خواهد شد . جزئیات جدید از پرداخت یارانه را در ادامه می خوانید . یارانه خرید کالاهای اساسی در مجلس تصویب نهایی شده و منتظر تصمیم شورای نگهبان است.

 

اما دولتی‌ها با آن مخالف‌اند، معاون وزیر کار می‌گوید که دولت با این طرح مخالف است و منبع مالی آن را ندارد. برخی از کارشناسان و مسئولان نیز معتقدند که دولت توان مالی اجرای این طرح را ندارد.

 


خبرداغ : رقص جلف سحر قریشی در انتالیا + فیلم جنجالی


 

پارلمان نشینان اما معتقدند که برای کمک به معیشت خانوارها باید این طرح اجرا شود و با توجه به تصویب با آرای بالا لازم‌الاجراست، دولت نیز نمی‌تواند از زیر بار مسئولیت این طرح شانه خالی کند.

 

گروهی از مردم اما پرداخت این یارانه را به پرداخت صدقه تعبیر کرده‌اند و خواهان کاهش قیمت اقلام مصرفی هستند، برخی هم می‌گوید با این یارانه‌ها مشکلی حل نمی‌شود. اظهار نظر برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را در ادامه می‌خوانید:

 

«پرداخت کنید چون بسیاری از مردم محتاج ان هستند چرا دولت میگه که ما نداریم همه این پول نفت رو کجا گذاشته»

 

«دولت بجای پول نفت وطلا ایران موادغذایی وارد کنند که مردم گرسنه نباشند اگر دولت بفکر مردم بوداین همه جوان معتاد نداشتنم این همه مردم بدبخت نبودن سیر آز گرسنه خبر نداره سواراز پیاده»

 

«اگر یارانه هر نفر بشه ۵۰۰ هزار معیشتی هم بشه ۵۰۰ و ماهانه ۵۰۰ تومان کالا هم بدین باز مشکل ما حل نمیشه»

 

 

یارانه یا صدقه؟

«پول صدقه بگیری شرف داره به این یارانه دو ماهه میگن میدیم میدیم بعد میگن نمیدیم»

 

«با این یارانه فقط صدقه ماهانه می‌شود داد»

 

«یارانه وصدقه نمیخواهیم.شما رو بخدا فقط قیمتها رو بیارین پایین.مردم دیگه آخرهای نفسشون .با بی پولی ومستاجری ونداری چکار کنند»

 

«وسایل همه روگرون کردین صدبرابرازجیب مامیگیرین بعددوزارپول به ماصدقه میدین»

 

نیارانه که نیست صدقه نفت و گازه»

 

«مردم شدن صدقه بگیر شماها..از آنطرف تا اسم افزایش یارانه میاد جنسا ۱۰ برابر میشه»

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه