هشدار جدی به جاماندگان یارانه + نحوه ثبت نام یارانه

هشدار جدی به جاماندگان یارانه + نحوه ثبت نام یارانه
کدخبر : 15073

کمسیون اقتصادی برای افرادی که از ثبت نام آن جاماندند خبر خوشی دارد و هر شخصی که در زمان ثبت نام یارانه نتوانست در سیستم ثبت نام کند فرصت مجدد پیدا میکند. توضیحاتی در مورد خبر خوش برای جاماندگان یارانه و نحوه ثبت نام جاماندگان یارانه 99 ارائه می شود.

فرصت ثبت نام یارانه برای افرادی که نتوانسته اند در سیستم ثبت نام کنند ایجاد شد. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید.پرداخت یارانه 120 هزارتومانی با همان یارانه کالایی امروز در مجلس نهایی شد.یارانه جدید از مهرماه پرداخت می شود.سقف   یارانه   کالایی خانوار پنج نفره و ۶۰۰ هزار تومان است.
 
 

خبرجنجالی : رقص برهنه گلشیفته فراهانی با تتلو غوغا به پا کرد + فیلم منشوری
 

 
 

 یارانه 120 هزارتومانی

 
 

سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس امروز به جاماندگان یارانه خبر خوشی داد. وی گفت که هر شخصی که در زمان ثبت نام یارانه نتوانست در سیستم ثبت نام کند فرصت مجدد پیدا میکند. سایت ثبت نام یارانه در فرصت باقی مانده فعال می شود و متقاضیان میتوانند با ورود به سایت یارانه در سامانه ثبت نام کنند.

 


خبرداغ و جنجالی : ارایش غلیظ ریحانه پارسا در حمام غوغا به پا کرد + فیلم جنجالی


 

فرصت دوباره به جاماندگان یارانه 

یارانه نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود . یارانه معیشتی نیز از دیگر طرح های دولت برای کمک به مردم بوده است . در ادامه به بررسی ثبت نام جاماندگان یارانه می پردازیم . 

مهدی طغیانی پیرامون طرح جاماندگان دریافت یارانه اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از اقشار آسیب و طرح تأمین کالاهای اساسی، پیشنهادی با عنوان طرح جاماندگان دریافت یارانه مطرح کردند که بر اساس آن افرادی که در زمان ثبت نام یارانه‌ها به دلیل عدم دسترسی به سیستم‌های اینترنتی و مراکز ثبت نام از ثبت نام جا ماندند فرصت ثبت نام مجدد خواهند یافت.

 

 یارانه 120 هزارتومانی

 

وی افزود: هنوز طرح تأمین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت کامل جمع بندی نشده است و متأسفانه بلافاصله بعد از مطرح شدن آن در صحن علنی رسانه‌ای شد؛ در صورتی که برخی از موارد این طرح حتی هنوز در صحن مطرح نشده است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منابع مالی طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: مجلس شورای اسلامی پیرامون منابع این طرح پیشنهاداتی را مطرح کرده است، اما دولت در حال حاضر دولت منابع پیش بینی شده را غیر قابل واقعی توصیف کرده است.

 

طغیانی در ادامه گفت: در صورتی که طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی جمع بندی نشود و به صورت مصوبه فعلی به شورای نگهبان راه یابد، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته می‌شود؛ بنابراین در صورتی طرح تأمین کالاهای اساسی از شورای نگهبان عبور می‌کند که منابع معین مورد تأیید دولت برای این طرح پیشنهاد شود در غیر این صورت این طرح برای دولت بار مالی خواهد داشت.وی افزود: هنوز طرح تأمین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت کامل جمع بندی نشده است و متأسفانه بلافاصله بعد از مطرح شدن آن در صحن علنی رسانه‌ای شد؛ در صورتی که برخی از موارد این طرح حتی هنوز در صحن مطرح نشده است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منابع مالی طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: مجلس شورای اسلامی پیرامون منابع این طرح پیشنهاداتی را مطرح کرده است، اما دولت در حال حاضر دولت منابع پیش بینی شده را غیر قابل واقعی توصیف کرده است.

 

طغیانی در ادامه گفت: در صورتی که طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی جمع بندی نشود و به صورت مصوبه فعلی به شورای نگهبان راه یابد، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته می‌شود؛ بنابراین در صورتی طرح تأمین کالاهای اساسی از شورای نگهبان عبور می‌کند که منابع معین مورد تأیید دولت برای این طرح پیشنهاد شود در غیر این صورت این طرح برای دولت بار مالی خواهد داشت.

 

یارانه معیشتی

 

با یارانه جدید چقدر غذا می‌شود خرید؟

اما یارانه جدید چقدر مواد غذایی نصیب خانواده‌های ایرانی می‌کند؟ قیمت مواد غذایی در بازار ایران جهش قابل توجهی را تجربه کرده است. این روزها قیمت یک کیسه 10 کیلوگرمی برنج هندی در بازار ایران به 200 تا 208 هزار تومان رسیده و قیمت یک کیلوگرم برنج نیم‌دانه در فروشگاه‌های اینترنتی از 22 تا 30 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

قیمت یک کیلوگرم گوشت گوساله در بازار تهران حداقل بین 70 تا 80 هزار تومان، قیمت هرکیلوگرم مرغ بین 16 تا 18 هزار تومان و قیمت یک شانه تخم مرغ بین 38 تا 40 هزار تومان است.

 

به این تریتب اگر یک خانواده 4 نفره 240 هزار تومان یارانه مواد غذایی دریافت کند، با این یارانه فقط می‌تواند سه کیلوگرم گوشت گوساله در ماه یا یک کیسه برنج هندی یا شش شانه تخم مرغ خریداری کند.

 

یارانه معیشتی

 

طرح تأمین کالاهای اساسی قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد

وی افزود: طرح تأمین کالاهای اساسی با توجه به گرانی و کمبود کالا یک حرکت ارزشمند است و قطعا بر روی تثبیت قیمت‌ها اثر دارد، اما قطعا برای کاهش قیمت‌ها باید شیوه‌های دیگری را دنبال کرد.

 

شهبازی تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند به هر نفر ۱۲۰ هزار تومان و یک خانوار ۵ نفره ۶۰۰ هزار تومان یارانه کالایی دریافت می‌کنند و می‌توانند حداقل کالاهای زندگی را تأمین کنند.

 

نماینده مردم نهاوند در پاسخ به این پرسش که آیا خانواری که بیش از ۵ نفر جمعیت دارند یارانه کالای بیشتری دریافت می‌کنند یا خیر، گفت: ما متوسط را در نظر گرفته‌ایم. خانوار ۶ الی ۷ نفر استثناء است. مجلس قانونی را تصویب کرده و دولت باید اجرا کند.

 

وی با بیان این که یارانه کالایی به ۲۰ میلیون نفری که تحت سازمان‌های حمایتی هستند کامل و به ۴۰ میلیون نفر باقیمانده با ۵۰ درصد تخفیف اختصاص داده می‌شود.​

 

یارانه معیشتی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه