هشدار جدی به متقاضیان دریافت یارانه جدید + شرط دریافت یارانه

هشدار جدی به متقاضیان دریافت یارانه جدید + شرط دریافت یارانه
کدخبر : 15376

هشدار جدی به متقاضیان دریافت یارانه جدید و شرط دریافت یارانه را اینجا بخوانید .

در کنار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی، دولت قرار است تا پایان سال هر ماه به ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا پرداخت کند. متقاضیان چگونه در این طرح ثبت‌نام کنند؟

 

خبرداغ : خواستگاری تهی از ریحانه پارسا فاش شد + عکس


 

از سیاست‌های حمایتی دولت از دور جدید محدودیت‌های کرونایی مقرر شده دولت به حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 100 هزار تومانی به مدت چهار ماه پرداخت کند.

این یارانه در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند امسال پرداخت خواهد شد.

در کنار یارانه، قرار است مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا نیز پرداخت شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه پیامکی 6369 را برای ثبت‌نام متقاضیان معرفی کرده است.

متقاضیان تا روز 11 آذر ماه فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را از طریق سیم‌کارتی که نام سرپرست به سرشماره 6369 ارسال کنند.

برخی از متقاضیان این سوال را می‌پرسند که آیا برای ثبت‌نام کمک بلاعوض 100 هزار تومانی نیز باید کد ملی را ارسال کنند یا با یک بار ارسال به شماره 6369 در هر دو بسته حمایتی وام و یارانه ثبت‌نام می‌شوند؟

شب گذشته در گفتگوی زنده اینستاگرامی با حامد شمس، رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سوال پاسخ داده شد.

 

خبرداغ : لاغری شدید فریبا نادری همه را شوکه کرد + عکس

 

او گفت: مشمولان این کمک بلاعوض شناسایی شده‌اند و نیازی به ثبت‌نام نیست، ارسال کد ملی‌ به شماره 6369 صرفا برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی کروناست.

مشمولان این طرح شامل سرپرست خانوار فاقد درآمد ثابتی است که در مرحله قبل متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی بوده‌اند، که جمعا 11 میلیون خانوار برآورد می‌شود. این یارانه به هر عضو خانوار می‌رسد و سقفی برای آن درنظر گرفته نشده است.

 


خبرداغ : رقص شیطان پرستی گلشیفته فراهانی اینستاگرام را منفجر کرد + فیلم


 

شرط دریافت یارانه 100 هزار تومانی

طبق دستورالعمل اجرای سیاست‌های حمایتی کرونا، برای دریافت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نیاز به ثبت‌نام نیست. مشمولان این کمک بلاعوض چگونه شناسایی می‌شوند و شرط دریافت آن چیست؟

 

وام یک میلیون تومانی کرونا و یارانه 100 هزار تومانی هر دو جزو بسته‌های حمایتی دولت در دوره اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی است.

طبق گفته سخنگوی وزارت کار، مشمولان هر دو طرح 11 میلیون خانوار شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر است که همه‌ی این افراد فاقد درآمد ثابت هستند و تحت پوشش بیمه نیستند.

اگر چه گفته شده که برای یارانه 100 هزار تومانی نیاز به ثبت‌نام نیست اما در واقع هر دو طرح در قالب یک بسته در نظر گرفته شده که متقاضیان اگر هر دو را می‌خواهند باید کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کنند.

یارانه 100 هزار تومانی به کسانی پرداخت می‌شود که متقاضی وام یک میلیون تومانی باشند و جزو مشمولان این طرح در نظر گرفته شود. // تجارت نیوز 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه