هشدار جدی به متقاضیان دریافت وام معشیتی جدید

هشدار جدی به متقاضیان دریافت وام معشیتی جدید
کدخبر : 15591

کلاهبرداری از شهروندان با ثبت‌نام وام معیشتی اتفاقی است که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم و پلیس در این باره هشدارهای فراوانی داده است.

شیوه جدید کلاهبرداری از مردم به بهانه دریافت وام معیشتی را در ادامه می خوانید . 

 

 

شگرد کلاهبرداری از مردم به بهانه وام معیشتی
 

 جانشین پلیس فتا گیلان هشدار داد: هرگونه  پیامک  غیر از سر شماره v.refah در خصوص  بسته حمایتی دولت  به شهروندان قطعاً  کلاهبرداری  است.



سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر جانشین پلیس فتا استان گیلان اظهار داشت: کلاهبرداران از طریق شبکه‌های اجتماعی همچنین ارسال پیامک‌های دروغین، از شهروندان می‌خواهند برای ثبت‌نام  وام معیشتی  و موارد مشابه به  لینک‌های جعلی  مراجعه کنند.

 


خبرمهم : وام یک میلیونی کرونا برای چه افرادی واریز شد / جاماندگان وام یک میلیونی بخوانند




وی تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی و ارسال پیامک های دروغین را یکی از روش‌های  کلاهبرداری  از شهروندان دانست و افزود: به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تبلیغات فریبنده در کانال ها و گروه‌های فضای مجازی توجه نکنند.

 

مراقب وام دهندگان معیشتی باشید

سرهنگ نقی‌مهر خاطرنشان کرد: کلیه پیامک‌هایی که از طریق سامانه رفاهی برای دریافت وام معیشتی ارسال می‌شود از سر شماره v.refahاست و ارسال هرگونه پیامک از سایر سر شماره‌ها قطعاً جهت سرقت اطلاعات هویتی و بانکی شما می‌باشد.



جانشین پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری به این پلیس اعلام دارند.

 

منبع : رکنا 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه