لیست مشمولان یارانه معیشتی جدید مشخص شد

لیست مشمولان یارانه معیشتی جدید مشخص شد
کدخبر : 15751

قرار است دولت در آذر ماه یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی پرداخت کند. اما چه تعداد از ایرانیان مشمول این یارانه می‌شوند و در حال حاضر وضعیت این پرداختی چگونه است؟

خبرهای جدید از وضعیت پرداخت یارانه و وام کرونایی به مردم را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم . 

 

 قرار است دولت در آذر ماه یارانه معیشتی 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی پرداخت کند. اما چه تعداد از ایرانیان مشمول این یارانه می‌شوند و در حال حاضر وضعیت این پرداختی چگونه است؟

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه با اشاره به اینکه چهار میلیون و 600 هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی و لیست آنها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال شده اقدام به واریز مبلغ اشاره شده به حساب این افراد کرده است. همچنین در مرحله بعدی نیز یک میلیون و 600 هزار نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی شناسایی و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز مبلغ ارسال خواهد شد که به زودی لیست این افراد مشخص و ارسال خواهد شد.

 

حامد شمس همچنین درباره واریز مبلغ 100 هزار تومان کمک معیشتی به حساب 11 میلیون سرپرست خانوار گفت: این افراد شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است 4 ماه و تا پایان سال مبلغ 100 هزار تومان هر ماه به حساب هر یک از اعضای خانوار خود دریافت کنند. در حال حاضر مراحل آخر شناسایی این افراد در حال انجام است و به زودی لیست نهایی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود و در نهایت مبلغ 100 هزار تومان به حساب آنها ارسال خواهد شد.

 

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این افراد در آذر، دی، بهمن و اسفند هر ماه به تعداد اعضای خانوار خود مبلغ 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه