خبرخوش برای خانواده بزرگ تاکسیرانان پایتخت

خبرخوش برای خانواده بزرگ تاکسیرانان پایتخت
کدخبر : 18505

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براساس هماهنگی های انجام شده امکان بیمه شدن حدود ۳ هزار تاکسیران تهرانی تا پایان دی ماه فراهم شد.

به گزارش رصد اقتصادی؛   محمد روشنی در خصوص بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است و امیدواریم با هماهنگی و همکاری های خوب بین بخشی به عمل آمده تا پایان برنامه موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ماه جاری ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایر تاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

وی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران ها اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوند که از مجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقباً از طریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز رسانیده می شود و نیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری از سمت آنها در حال حاضر نیست.

این مقام مسئول با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

 

گزارش: لیلا قلباربند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه