خبر داغ برای بازنشستگان | اعتراض بازنشستگان به کجا رسید ؟

خبر داغ برای بازنشستگان | اعتراض بازنشستگان به کجا رسید ؟
کدخبر : 18576

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی کشوری از ۵ خدمت ویژه به بازنشستگان کشوری شامل چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق ، پاسخ به استعلامات وام ضروری و وام ازدواج و استعلام بازنشستگان خارج از کشور در دفاتر پیشخوان خبر داد.

خبر داغ برای بازنشستگان | اعتراض بازنشستگان به کجا رسید ؟  مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی کشوری از ۵ خدمت ویژه به بازنشستگان کشوری شامل چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق ، پاسخ به استعلامات وام ضروری و وام ازدواج و استعلام بازنشستگان خارج از کشور در دفاتر پیشخوان خبر داد.

 

 

 حمیدرضا رضوانی از ارائه ۱۳ خدمت این صندوق در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق ، پاسخ به استعلامات وام ضروری و وام ازدواج و همچنین استعلام بازنشستگان خارج از کشور، پنج خدمتی است که از هم‌اکنون در دفاتر پیشخوان سراسر کشور به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه می‌شود.

 

رضوانی افزود: هشت خدمت دیگر نیز شامل احراز هویت و ارائه مدارک صدور و تمدید کارت شناسایی، جمع‌آوری و ارسال مدارک هزینه‌های بیمه تکمیلی درمان، استعلام و ثبت‌نام بیمه عمر مکمل و پرداخت غرامت بیمه عمر مکمل و خدمات بیمه‌ای، خدمات مربوط به بورس، گردشگری، امداد خودروی ایران و همچنین افزایش یا کاهش بیمه تکمیلی درمان و استعلام سابقه بیمه‌پردازی در صندوق بازنشستگی براساس کدملی ظرف دو ماه آینده در این دفاتر امکان‌پذیر خواهد شد.

 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری درباره هزینه‌های این نوع خدمات نیز گفت: هزینه‌های خدمات مربوط به صندوق بازنشستگی در دفاتر پیشخوان براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین می‌شود.

 

وی همچنین یادآور شد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری در صورت بروز هرگونه مشکل یا ارائه شکایت، انتقاد و پیشنهاد می‌توانند از طریق سامانه ۲۵۰۰ (۰۲۱) یا درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir در قسمت ثبت درخواست در بخش ارتباط با ذینفعان اقدام کنند.

 

به گفته رضوانی، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور عدالت در دسترسی یکسان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق به خدمات موجود علاوه بر راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir و پاسخگویی شبانه‌روزی تلفنی از طریق مرکز ۲۵۰۰ صبا و کاهش مراجعه حضوری آنان به این صندوق و مدیریت‌های استانی و با شعار «دسترسی به همه خدمات برای همه بازنشستگان در سراسر کشور»، امکان دریافت خدمات را در دفاتر پیشخوان دولت نیز فراهم کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه