علت واریز نشدن یارانه ماه رمضان

علت واریز نشدن یارانه ماه رمضان
کدخبر : 18646

قرار است امشب یارانه ماه رمضان به حساب ذی نفعان واریز شود، این یارانه به حساب سرپرستان خانوار ریخته می‌شود یا تک به تک افراد؟

 

  آنطور که دولت وعده داده و با توجه به اطلاعیه‌ی روز گذشته سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بسته معیشتی مختص ماه رمضان امشب در اولین روز این ماه واریز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده که بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان به ۶۰ میلیون نفر از افراد واجد شرایط، راس ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۵ به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود و قابل برداشت است.

سازمان هدفمندسازی در اطلاعیه‌های واریزی یارانه‌ای هر ماه مشخص می‌کند که این یارانه به حساب چه کسانی واریز می‌شود، از آنجایی که در این اطلاعیه ذکر شده به حساب «ذی نفعان» واریز می‌شود برخی از متقاضیان این یارانه می‌پرسند که یارانه امشب به حساب افراد واریز می‌شود یا سرپرستان خانوار؟

پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از این است که این یارانه نیز همانند یارانه‌های دیگر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در خصوص مبلغ این یارانه وزیر کار گفته تمامی افراد یارانه‌بگیر معیشتی که حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم هستند و از سبد حمایتی استفاده می‌کنند، معادل آن یارانه معیشتی را یک‌ ماه مازاد بر آنچه که در ماه رمضان دریافت می‌کنند، در اختیارشان قرار گیرد.

اگر مقصود اظهارات وزیر کار این باشد که معادل یارانه معیشتی واریز می‌شود، یعنی امشب خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان دریافت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    این سازمان برا فک فامیلاشون واریز کردن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه