جاماندگان یارانه معیشتی بخوانند

جاماندگان یارانه معیشتی بخوانند
کدخبر : 2150

دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت ساعت ۲۴ روز ۱۰ دی ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشکاه خبرنگاران ، دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

 

 

خبر داغ و فوری : عکس بی حجاب و جنجالی گلشیفته فراهانی در کنار بهرام رادان + بیوگرافی و عکس

 

 

 

 بر این اساس خانواده یک نفره 55 هزار تومان، خانواده دو نفره 103 هزار تومان، خانواده سه نفره 138 هزار تومان، خانواده 4 نفره 172 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

 

کسانی که یارانه معیشتی در دور اول را دریافت نکرده اند چنانچه اعتراض خود را ثبت کرده و مورد تایید واقع شده باشد مبلغ یارانه دو ماه را دریافت خواهند کرد. به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور 419 هزار و 304 نفر به فهرست یارانه بگیران معیشتی افزوده شده است.

 

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفت: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 

بر اساس این گزارش حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت می توانند درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

 

 درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • انورسارانی ملکی
    0

    مرحله اول یارانه معیشتی دریافت کردم مرحله دوم تا این لحظه چهارشنبه ساعت ده ونیم صبح هنوز واریز نشده مشکلش چیه

  • گودرزی
    0

    من مستمری میگیرم خدا نگذره از بی عدالتی دولتیهاچراکمک معیشتی ب من نمیدن خدا آه مارا ازشما میگیره وعده خداونده کهاهمظلوم دامن ظالمرا می‌گیرد انشاالاه

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه