وزین پلاست؛ شرکت تولید و صادرکننده نایلون

وزین پلاست؛ شرکت تولید و صادرکننده نایلون
کدخبر : 21802

در سال های اخیر صنایع نایلون و نایلکس در ایران از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و کارخانجات پیشرفته و مدرنی در این صنعت تاسیس و راه اندازی شده اند. برخی از کارخانجات داخلی در کشور موفق به تولید محصولات صادراتی نیز شده و محصولات خود را وارد بازار های بین المللی کرده اند. تولیدات نایلون ایران در حجم وسیع به بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و هم چنین کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

صادرات این محصول علاوه بر این که وابستگی به اقتصاد نفتی را کاهش می دهد، موجب تبادلات اقتصادی ایران و کشورهای مختلف نیز می شود. از مهم ترین دلایل تقاضا برای صادرات نایلون و نایلکس به کشورهای همسایه، کیفیت بالای تولیدات شرکت های ایرانی و نرخ ارز می باشد که برای کشورهای خارجی مقرون به صرفه است. مجموعه وزین پلاست نیز یکی از شرکت های تولیدکننده نایلون صادراتی است که آماده خدمت رسانی به تمامی متقاضیان این محصول چه در خارج از ایران و چه در داخل ایران می‌ باشد. در ادامه به بررسی بیشتر صادرات نایلون از شرکت وزین پلاست به کشورهای همسایه می‌ پردازیم.

 

صادرات نایلون به دیگر کشورهای جهان

گروه تولیدی وزین پلاست نامی آشنا در صنعت نایلون کشور است که همواره کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. سطح بالای کیفیت و برخورداری از استاندارهای بین المللی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی باعث شده تا این مجموعه علاوه بر تامین نیاز داخلی استان ها و شهرهای مختلف ایران، سفارشاتی از کشورهای همسایه نیز دریافت کند. از کشورهای متقاضی محصولات این شرکت می توان به کشورهای هم جوار هم چون عراق، ترکیه، عمان، امارات، افغانستان، پاکستان و چند کشور دیگر اشاره کرد.

محصولات نایلونی که از طریق مجموعه وزین پلاست به این کشورها صادر می شوند شامل انواع نایلون دسته دار فروشگاهی، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، نایلون حباب دار، نایلون چسب دار، نایلون بسته بندی، نایلون عریض و سایر محصولات نایلونی مانند کیسه فریزر، زیپ کیپ، سفره یکبار مصرف و... می باشند. البته این کارخانه هر ساله تنوع محصولات خود را افزایش داده و در صدد گسترش صادرات محصولات خود به دیگر نقاط جهان نیز هست.

 

ویژگی های نایلون صادراتی وزین پلاست

آن چه ما را از سایر رقبا متمایز می کند تفاوت تولیدات و ویژگی های منحصر به فردی است که آن ها را در محصولات خود لحاظ می کنیم. یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های محصولات برند وزین پلاست، تنوع سبد محصولات آن است. همان طور که به آن اشاره کردیم، محصولات نایلونی ما شامل اقلام بسیار گوناگون و متنوعی هستند که می توانند پاسخگوی نیاز همه مشتریان گرامی باشند.

نکته دیگر کیفیت بالای محصولات تولیدی ماست که آن را حاصل استفاده از مواد اولیه درجه یک، بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و بهره بردن از دانش و تخصص نیروی انسانی خود می دانیم. صادرات یک محصول به دیگر کشورها و مطرح کردن آن در بازار جهانی نیاز به رعایت استاندارهای مشخص دارد. بدون شک کشورهای تولیدکننده دیگری نیز هستند که همان محصول را عرضه می دارند. لذا تولید کننده هایی که قصد دارند محصول خود را به دیگر کشورها معرفی کرده و خریدارانی را جذب خود کنند، باید استانداردهای مهم مانند کیفیت مواد اولیه، دستگاه ها و تجهیزات، تولید تخصصی و … را در نظر بگیرند.

ما جزو معدود تولیدکنندگان در این حوزه هستیم که محصولات مان دارای نشان استاندارد و سرتفیکیت است که یک نکته بسیار مهم محسوب می ‌شود. ما هم چنین از دیگر رموز موفقیت خود را در این می دانیم که تنها به مسائل اقتصادی توجه نداریم و یکی از نکات مهم در مجموعه توجه به محیط ‌زیست و سلامت مشتریان است. ما در خصوص تولید محصولات دوست دار محیط‌ زیست توانسته ‌ایم محصولات تجزیه شونده و زیست تخریب پذیر تولید کنیم که به جای 300 سال ظرف مدت 2 سال تجزیه می‌ شوند.

4 - Copy

 

شرایط ثبت سفارش صادرات نایلون

چنان چه تمایل به استفاده از محصولات شرکت وزین پلاست دارید می توانید با برقراری تماس با کارشناسان مجموعه سفارشات خود را در هر نقطه از جهان تحویل بگیرید. ابتدا مشاورین شرکت در زمینه صادرات محصول شما را راهنمایی می نمایند و پس از مشاوره مراحل ثبت سفارش و عقد قرار داد انجام می گیرد. سپس امور مالی انجام شده و مرحله تولید آغاز می گردد و تعداد محصول ذکر شده در قرار داد توسط شرکت تولید کننده تولید می گردد. کالای تولیدی برای صادرات تا مرز حمل شده و آن جا بعد از تایید تسویه حساب بار انجام می گیرد و محصول از مرز عبور می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه