موبایل

قیمت گوشی موبایل هوآوی در بازار امروز 8 آبان ماه | جدول قیمت موبایل هوآوی

قیمت گوشی موبایل هوآوی در بازار امروز 8 آبان ماه | جدول قیمت موبایل هوآوی
کدخبر : 22049

امروز (شنبه 8 آبان ماه) قیمت انواع گوشی موبایل هوآوی در بازار تهران، اعلام شد.

به گزارش رصد اقتصادی: موبایل یکی از مهمترین تکنولوژی های عصر کنونی جهان است. امروزه با موبایل بسیاری از کارهای روزمره انسان به آسانی انجام می گیرد. بازار ایران هدف برندهای مختلف موبایل است و سالانه میلیاردها دلار انواع گوشی موبایل از سراسر جهان وارد بازار ایران می شود. گوشی های موبایل در ایران فروش خوبی دارند و بیشترین میزان فروش گوشی موبایل در ایران متعلق به برندهای اپل، سامسونگ و هوآوی است.
شما در جدول زیر می توانید قیمت انواع گوشی موبایل هوآوی را مشاهده کنید:

 

قیمت

نام محصول

5.900.000 _ 5.700.000

Nova 7i 128 GB 

6.900.000 _ 6.400.000

Huawei Y9s 128GB

4.700.000 _ 4.400.000

Huawei Y8s 64 GB

4.800.000_ 4.600.000

Huawei Y8p 128GB

4.300.000_ 3.900.000

Y7 Prime 2019 64 GB

3.700.000_ 3.300.000

Y6 Prime 2019 32 GB

 5.900.000 _ 5.300.000

Y9 Prime 2019 128GB

4.500.000 - 4.000.000

Huawei Y7p 64GB

3.300.000_ 3.000.000

Huawei Y5 2019 32GB

 

در مورد گوشی هوآوی

خرید یک برند معتبر از دغدغه‌های بسیاری از کاربران است؛ البته اگر برند گرایی به دلیل اطمینان از کیفیت محصولات یک برند باشد خیلی خوب و درست است اما در بسیاری از موارد این طور نیست. اعتبار برند هواوی در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی کاملا اثبات شده و نیازی به توضیح ندارد، اما اگر هنوز هم به اعتبارش در دنیای تلفن همراه اطمینان ندارید، بهتر است بدانید این کمپانی با توجه به زمان نسبتا کمی که تلفن هوشمند تولید می‌کند، ثابت کرد که تفاوت زیادی با آنچه که جنس چینی می‌دانیم، دارد و توانسته است بسیاری از رقیبان معتبر، مانند سونی و ال‌جی را در زمینه فروش جهانی پشت سر بگذارد. معرفی برند Honor و توسعه زود هنگام آن هم نشانه دیگری از سیاست درست و اقتدار این کمپانی چینی است. انتخاب هواوی به عنوان سازنده نکسوس ۶p از طرف کمپانی گوگل هم نشانه دیگری از ارزش و اعتبار این برند به شمار می‌رود. به هر حال اگر به ارزش یک برند به صورت منطقی نگاه می کنید، هواوی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد، اما اگر طرفدار  چشم و گوش بسته یک برند یا به عبارت دیگر یک … زامبی هستید، حرفی برای گفتن نداریم!

کیفیت ساخت و سخت افزار

اگر واقع‌بینانه به تولیدات اولیه این کمپانی نگاه کنیم، به وضوح نشانه‌هایی از کالاهای بی نام و نشان چینی را در کیفیت ساخت بدنه، طراحی و کیفیت لوازم جانبی و بسته بندی آن‌ها پیدا می‌کنیم؛ اما معرفی P6 نشانه‌ای از عزم جدی هواوی برای تمایز هر چه بیشتر با سازندگان گوشی‌های چیپ بود و هر چه که از عمر این کمپانی گذشت، طراحان این برند ایرادات خود را برطرف کردند تا جایی که محصولات جدید آن، دیگر هیچ شباهتی با کالاهای بی‌نام و نشان ندارند و اگر برخی الگو برداری‌ها از رقیبان، در طراحی ظاهری محصولات این برند را در نظر نگیریم، اسمارتفون‌های هواوی زیباترین طراحی‌ها را دارند و از بهترین مواد اولیه در ساخت بدنه آن‌ها استفاده شده است؛ حتی در محدوده گوشی‌های میان رده که شاید کمپانی‌ها توجه زیادی به ظاهر و متریال گوشی ندارند، تولیدات این کمپانی کاملا متفاوت به نظر می‌رسند. در زمینه سخت افزار و کارایی هم عملکرد گوشی‌های هواوی چه با استفاده از پردازنده‌های ساخت خودش بنام kirin، و چه با پردازنده‌های رایج اسنپدراگون و مدیاتک، کاملا قابل قبول ارزیابی می‌شود و با خرید یکی از این گوشی‌های هوشمند می‌توانید از بابت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون اطمینان خاطر داشته باشید.

دوربین گوشی های هوآوی

روند تکامل دوربین‌ در محصولات هواوی همانند کیفیت ساخت بوده است. حتی تلفن‌های ارزان قیمت جدید این کمپانی نظیر Y6 به دوربین‌های قابل قبولی مجهز بوده و دوربین پرچمداران و گوشی‌های رده بالای هواوی، از جمله mate s و P8 رقیبان قدرتمندی برای پرچمداران مدعی سایر برندها هستند. استفاده از سخت‌افزار مناسب برای دوربین باعث تمایز میان رده‌های هواوی بخصوص در زمینه‌هایی مانند عکسبرداری ماکرو شده است.

رابط کاربری و نرم‌افزار

رابط کاربری هواوی (EMUI) مهمترین تفاوت محصولات این برند با سایر تولیدکنندگان اسمارتفون‌های اندرویدی به شمار می‌رود. این رابط کاربری فاقد منوی اپلیکیشن‌ها بوده و همانند iOS، تمامی برنامه‌های نصب شده، روی دسکتاپ قرار می‌گیرند. شباهت‌های دیگری هم بین EMUI و رابط کاربری آی‌فون وجود دارد که به دلیل این الگوبرداری‌ها و همچنین وجود برخی از لگ‌ها، بسیاری از کاربران، EMUI را یکی از نقاط ضعف اصلی هواوی می‌دانند؛ البته این رابط کاربری در نسخه‌های جدید بهبود فراوانی پیدا کرده و طرفداران خود را هم دارد. زیبایی، امکان شخصی سازی فراوان با قابلیت نصب تم‌های گوناگون، امکان دسترسی و مدیریت کامل بر تمامی قسمت‌های گوشی، تنظیمات امنیتی بسیار زیاد، امکانات مفید برای مدیریت نیروی باتری و فضای ذخیره‌سازی و… از مزایای رابط کاربری هواوی هستند و امکانات فراوان آن، کاربر را از نصب برنامه‌های مدیریت رم و باتری یا محافظت از حریم خصوصی بی‌نیاز می‌کند. در سال‌های گذشته کمپانی هواوی در زمینه ارایه آپدیت های نرم‌افزاری، حتی برای گوشی‌های رده بالا عملکرد خوبی نداشت، اما این روند کاملا دگرگون شده و حتی میان رده‌های این برند هم از دریافت نسخه‌های جدید نرم‌افزار بی‌نصیب نمی‌مانند.

جمع بندی در مورد گوشی هوآوی

معمولا گوشی‌های هواوی در محدوده امکانات یکسان با برندهای دیگر، برچسب قیمتی کمتری دارند و این موضوع شاید برای ما که از قدیم شنیده‌ایم هیچ ارزانی بی علت نیست، کمی شک برانگیز باشد؛ اما گوشی هوشمند، هندوانه دربسته نیست که از کیفیت داخل آن بی‌خبر باشیم؛ مشخصات سخت افزاری گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت سازنده موجود است؛ همچنین می‌توانید بررسی بسیاری از گوشی‌های هوشمند را در آی‌تی‌رسان بخوانید و از مزایا و معایب آن‌ها آگاه شوید. توجه کنید که هدف ما تبلیغ یا تخریب هیچ برندی نیست و قصد داریم در زمینه انتخاب و خرید محصولات دیجیتال، یک مشاور خوب و بی‌طرف برای شما باشیم. هواوی یک مثال خوب برای یک استارت آپ موفق است که به سرعت توانسته خود را در بین بزرگان صنعت تلفن هوشمند مطرح کند و ما به امید روزی هستیم که یک کمپانی تولید کننده ایرانی داشته باشیم و از مزایای تولیدات آن در برابر برندهای مطرح جهان بنویسیم.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه