رپرتاژ اگهی /

اخبار و مقالات شرکت کویل سازی

کدخبر : 22193

اخبار و مقالات شرکت کویل سازی بخشی از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را معرفی می‌کند، اخبار و مقالات علم مشتری در مورد قطعات ساخت شرکت کویل سازی را بالا می‌برد.

این بخش بطور کامل راجع به انواع سیستم‌های حرارتی برودتی توضیح می‌دهد. یعنی هر محصولی که کارخانه کویل سازی البرز تولید نماید اطلاعات فنی آن در اخبار و مقالات موجود می‌باشد. همچنین چنانچه بخواهید کاربرد یک دستگاه را بدانید میتوانید به این قسمت مراجعه کنید. اخبار و مقالات شرکت کویل سازی البرز به شما کمک کرده تا بدانید برای مجموعه خود اعم از کارخانه، صنعت، آپارتمان‌های اداری یا تجاری بهترین سیستم تهویه مطبوع را جهت گرمایش و سرمایش فضای موجود انتخاب نمایید.

تاریخچه اخبار و مقالات شرکت کویل سازی

کمپانی البرز از سال 1396 تا امروز بیشتر قطعات پرکاربرد تولیدی خود را در قالب بخشی بنام اخبار و مقالات بمنظور راهنمایی و افزایش اطلاعات سفارش دهندگان اختصاص داده است. هر مقاله راجع به یک محصول توضیحات فنی تخصصی ارائه میدهد. یعنی به مواردی همچون کاربرد دستگاه، متریال قطعه، ابعاد، سایز، مزایا و معایب سیستم ساخته شده اشاره دارد. توضیح در مورد هر کدام از تجهیزات تولیدی مشتری را برای یک سفارش صحیح یاری می‌کند. علاوه بر آن چنانچه نیاز به محاسبات دقیق تری جهت تهیه یک سیستم حرارتی برودتی مناسب باشد سفارش دهنده میتواند با کارشناسان کارخانه تماس بگیرد.

مقالات کارخانه سازنده کویل در مورد چه تجهیزاتی می‌باشد؟

برخی قطعات که داخل قسمت اخبار شرکت کویل سازی آورده شده شامل موارد ذیل می‌شود :

  1. مبدل حرارتی مانیسمان
  2. نحوه محاسبات طراحی اواپراتور
  3. مشخصات فنی اواپراتور صنعتی
  4. ویژگی‌های درای کولر صنعتی
  5. کویل یونیت هیتر
  6. کوئل هوایی (مبدل هوا خنک)
  7. کویل بخار
  8. اواپراتور هواساز (هوارسان)
  9. مشخصات کامل انواع کندانسور و کارایی آنها
  10. مصارف صنعتی کویل‌های حرارتی برودتی
  11. کاربرد مبدل‌های گرمایشی و سرمایشی
  12. کارایی انواع کوئل‌های تهویه مطبوع
  13. طراحی کویل کندانسور

اخبار کویل کندانسور در مورد چیست؟

یکی از محصولات پراستفاده ساخت کمپانی البرز کویل کندانسور می‌باشد که در دو سایز 8/3 و 8/5 اینچ جهت استفاده برای انواع کندانسینگ‌ها ساخته میشود. در مقالات شرکت کویل سازی به این قطعه اشاره شده است و مشخصات فنی، متریال، ابعاد، کاربرد، قیمت آن نیز آورده شده تا مشتری مطالعه نماید. کارخانه دی ایکس جزء سازندگان مشهور کویل کندانسور، کندانسینگ سیستم‌های تبرید صنعتی و تجاری میباشد.  

آیا اخبار و مقالات شرکت کویل سازی به گارانتی تجهیزات اشاره نموده است؟

تمامی تجهیزات ساخته شده توسط کارخانه البرز دارای 12 ماه گارانتی طلایی میباشد. که اخبار کمپانی در مورد این ضمانت و شرایط آن نیز بطور مفصل توضیح می‌دهد. همچنین به چگونگی بهره مند شدن خدمات پس از فروش اشاره دارد. خدماتی همانند : بازدید سالیانه دستگاه، بررسی قطعات، تعویض تجهیزات و ....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه