رپرتاژ آگهی//

هفت روش محبوب برای تبلیغ کسب و کار شما

هفت روش محبوب برای تبلیغ کسب و کار شما
کدخبر : 22211

از تبلیغات و خبرنامه های شبکه های اجتماعی گرفته تا چاپ سنتی و روابط عمومی ، راه های زیادی برای تبلیغ مشاغل کوچک شما وجود دارد. اما چگونه می دانید کدام بهترین است؟

از تبلیغات و خبرنامه های شبکه های اجتماعی گرفته تا چاپ سنتی و روابط عمومی ، راه های زیادی برای تبلیغ مشاغل کوچک شما وجود دارد. اما چگونه می دانید کدام بهترین است؟ تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ هفت روش رایج بازاریابی و تبلیغات برای مشاغل کوچک ، چه آنلاین و چه آفلاین را در ادامه این مطلب توضیح می دهند. شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ می تواند در ارائه خدمات مختلف مشاوره کسب و کار و همچنین بازاریابی و تبلیغات  اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به کسب و کار شما کمک نماید.

  1. روابط عمومی

روابط رسانه ای که به عنوان روابط عمومی نیز شناخته می شود ، به سادگی دریافت مقالات درباره شما و کسب و کار شما در نشریات و وب سایت های آنلاین آنها است.

شاید شما قرارداد جدیدی را برنده شده اید ، محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی کرده اید ، افراد جدیدی را منصوب کرده اید یا به نتایج بی نظیری دست یافته اید. ممکن است اتفاق عجیب و غریبی در کسب و کار شما رخ داده باشد یا به نقطه عطفی مانند سالگرد تاسیس رسیده اید یا تعداد قابل توجهی از اقلام را فروخته اید.

راه دیگر برای پوشش دادن ، مشاوره دادن یا داشتن دیدگاه های قوی در مورد موضوعی و آمادگی برای بیان آشکار آن است.

روابط عمومی چه مزایایی دارد؟

به شرطی که در مکان های "مناسب" ظاهر شوید ، توسط مخاطبان مورد نظر شما دیده می شود. اگر شما یک تجارت مهندسی را اداره می کنید ، از دیده شدن در نشریات تجاری منتخب سود خواهید برد. اما ، اگر می خواهید آگاهی خود را از کافه خود افزایش دهید ، روزنامه ها و مجلات محلی مکان هایی هستند که باید در آنجا باشید.

چنین پوشش رسانه ای نه تنها مشخصات شما را بالا می برد ، بلکه برای انتقال پیامهای مهم واقعی در مورد تجارت شما ، همراه با ترویج ارزشها و فرهنگ آن ایده آل است.

آیا باید از آژانس روابط عمومی استفاده کنم؟

اگرچه می توانید خودتان با یک خبرنگار یا روزنامه نگار تماس بگیرید تا در مورد یک داستان احتمالی به آنها بگویید ، اما این ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، بنابراین ممکن است بخواهید از یک آژانس روابط عمومی تخصصی استفاده کنید . آنها می توانند:

با روزنامه نگاران برخورد کنید و داستانهای مربوط به کسب و کار خود را مشخص کنید

به شما در مورد بهترین مکان ها برای ظهور مقالات و نحوه "ارائه" توصیه می کند

محتوای اصلی وب سایت خود را در اختیار شما قرار دهیم

با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که قطعه شما مشخص شود. این به قوت داستان خلاصه می شود - باز هم ، به همین دلیل است که استفاده از نمایندگی توصیه می شود زیرا آنها به طور غریزی می دانند که چه چیزی کار خواهد کرد.

  1. شبکه های اجتماعی

در صورت استفاده  رسانه های موثر از رسانه های اجتماعی ، نقش مهمی در بازاریابی کسب و کار شما ایفا می کند. با گزارش بیش از 45 میلیون کاربر فعال در انگلستان و پیوستن 1.3 میلیون کاربر تنها در سال 2020 ، فرصت دسترسی و تعامل با چنین مخاطب عظیمی را از دست نمی دهیم.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ارتباط با افرادی است که از قبل با نام تجاری شما در ارتباط هستند و کسب و کار را به افرادی که هنوز شما را نشناخته اند ، معرفی می کنند. تحقیقات اخیر نشان داد که 58 درصد از مصرف کنندگان قبل از بازدید از وب سایت خود از صفحات اجتماعی یک مارک بازدید می کنند - که 81 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اهداف تجاری شما چیست؟

قبل از شروع یک کمپین بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، باید اهداف تجاری خود را در نظر بگیرید. آیا می خواهید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید ، ترافیک بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کنید یا فروش محصولات را افزایش دهید؟

همچنین مهم است که بفهمید مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند ، احتمالاً از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند و از چه نوع محتواهایی مفید و جذاب خواهند بود. راهنمای ما برای شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا مناسب خود را پیدا کنید.

چه چیزی باید در شبکه های اجتماعی ارسال کنم؟

ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان شما برای موفقیت رسانه های اجتماعی شما مهم است ، خواه در فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام . هنگام ایجاد محتوا ، به این فکر کنید که مخاطبان شما می خواهند چه چیزی را ببینند و در ازای توجه آنها چه محتوای ارزشمندی می توانید به آنها بدهید.

اگر در یک صنعت مبتنی بر خدمات فعالیت می کنید ، منابع و نکات رایگان کسب و کار شما می تواند راهگشا باشد-هنگام جستجوی اطلاعات ، به آنها کمک خواهید کرد و منجر به مشتریان جدید بالقوه خواهید شد. اگر محصول یا مارک تجاری هستید ، روی عکاسی و فیلم سرمایه گذاری کنید و با دارایی های خود هویت یک برند سازگار ایجاد کنید. همچنین باید بدانید که ویدئو یکی از جذاب ترین دارایی ها است ، بنابراین در صورت امکان از آن استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی فقط در مورد قرار دادن محتوای مناسب در آنجا نیست. به عنوان یک کسب و کار ، شما باید یک مکالمه دو طرفه با مخاطبان خود ایجاد کنید تا آنها ارتباط انسانی را احساس کنند ، این امر شما را به یاد ماندنی تر می کند و احتمال بیشتری دارد که پیروان خود را حفظ کنید.

مهم است که به طور مرتب کانال های خود را مرور کنید تا بفهمید چه کار می کند. هر پلتفرم اجتماعی تجزیه و تحلیل اولیه را ارائه می دهد. این یک عمل خوب است که به طور هفتگی و ماهانه به تجزیه و تحلیل خود بپردازید تا استراتژی خود را تجزیه و تحلیل ، بررسی و متناسب با حداکثر نتایج بدست آورید.

  1. تبلیغات دیجیتالی

هدف قرار دادن مخاطبان خاص ، اجرای استراتژی های داده محور و ارائه نتایج قابل اندازه گیری تنها چند مورد از مزایای بازاریابی کسب و کار شما از طریق تبلیغات دیجیتال است . کانال های اصلی تبلیغات دیجیتالی PPC (Pay-per-Click) ، نمایش داده شده و اجتماعی پولی هستند. همه آنها در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی اجرا می شوند.

 

تبلیغات دیجیتالی می تواند یک میدان مین باشد ، اما کاملاً شفاف و پاسخگو است - شما می توانید تا یک سکه ببینید که بودجه شما کجا رفته و کدام جنبه های کمپین شما م effectiveثرتر بوده است.

 

پرداخت به ازای کلیک چیست؟

 

کمپین های جستجو (PPC) اغلب در Google Ads ، که شبکه تبلیغات آنلاین خود Google است ، اجرا می شوند . آنها می توانند به شما در تبلیغات برای مخاطبان هدف خود کمک کنند و در عین حال هزینه تبلیغات را بهینه کنند تا بهترین بازگشت سرمایه را داشته باشند. کمپین های PPC را می توان طوری تنظیم کرد که تبلیغات شما فقط به افرادی نشان داده شود که جستجویی مرتبط با محصول یا خدمات شما انجام داده اند.

 

تبلیغات نمایشی چیست؟

 

اگر هدف شما بیشتر آگاهی از نام تجاری است و رهبری نیست ، پس باید تبلیغات نمایشی را در نظر بگیرید.

 

باور کنید یا نه ، Google Display Network (GDN) ادعا می کند که به 90 درصد از کل کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی دارد. این شبکه گسترده ای از صفحات وب ، سایت های خبری ، وبلاگ ها ، پلتفرم های ویدیویی مانند YouTube و ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail است.

 

ممکن است کاربرانی که از سایت های GDN دیدن می کنند هنوز به محصول یا خدمات شما علاقه مند نباشند ، اما این شانس را دارید که آن را به آنها معرفی کنید. حتی می توانید کاربرانی را که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند اما تغییر نکرده اند ، مجدداً خریداری کنید تا راه حل هایی را که کسب و کار شما می تواند به آنها ارائه دهد ، به آنها یادآوری کند.

 

راهنمای رایگان ما را بارگیری کرده و همین امروز بهبود استراتژی دیجیتالی خود را آغاز کنید .

تبلیغات اجتماعی پولی چیست؟

 

در حالی که پروفایل رسانه های اجتماعی رایگان است ، سرمایه گذاری روی محتوای پولی را نیز در نظر بگیرید ، به ویژه در فیس بوک و اینستاگرام. در اصطلاح اساسی ، این بدان معناست که شما بودجه مشخصی را به پستی اختصاص می دهید که دسترسی به آن را افزایش می دهد و باعث می شود افراد بیشتری آن را مشاهده کنند.

اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت هدفمند تبلیغ کنید ، فیس بوک ، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان ، جایگزین بسیار خوبی برای گوگل است. شما می توانید این کار را با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی با هدف قرار دادن کاربران بر اساس سن ، جنسیت ، محل ، عنوان شغل ، علایق و حتی رفتارها انجام دهید. آنها متن ، تصویر و ویدئوهای نمایش داده شده در داستانهای فیس بوک ، فیلمهای در جریان ، جستجوی فیس بوک و پیامها ، مقالات و برنامه فیس بوک را مشاهده می کنند.

اگر تصمیم دارید یک آژانس برای مراقبت از تبلیغات دیجیتال خود تعیین کنید:

اطمینان حاصل کنید که می فهمید آنها چه چیزی به شما می گویند ، تا زمانی که این کار را نکنید ، به پرسش ادامه دهید

آماده پرداخت هزینه ای برای مشاوره و اجرای راهبردی آنها علاوه بر هزینه تبلیغات باشد.

درباره نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق آنلاین با استفاده از فیس بوک و گوگل بیشتر بیاموزید .

  1. تبلیغات مطبوعاتی

برای تأثیرگذاری در مجلات و روزنامه ها ، تبلیغات شما باید بزرگ و جسورانه باشد.

اگر تبلیغات شما کسی را متوقف نکند و او را مجبور به توجه کند ، پس پول خود را برای خرید فضا هدر داده اید.

در تبلیغ من چه چیزی باید باشد؟

عنوان ، متن و تصاویری که استفاده می کنید بسیار مهم هستند. به جای تمرکز بر آنچه می خواهید بگویید ، در مورد مشتریان هدف خود فکر کنید - آنها از شما چه می خواهند یا نیاز دارند از شما بشنوند؟ وارد سر آنها شوید ، به پیامی فکر کنید که برای آنها طنین انداز شود.

بر مزایای محصول یا خدمات خود تمرکز کنید تا ویژگی ها. اگر مشاغل شما گرمایش از کف تولید می کند ، لوله کش ها می خواهند بدانند که نصب آن آسان است و سود خوبی را برای آنها به همراه خواهد داشت ، اما اگر مستقیماً صاحبان خانه را مورد هدف قرار دهید ، آنها می خواهند بدانند وقتی در آن قدم می گذارند چه احساسی به آنها دست می دهد. وسط یک شب به شدت سرد

گاهی اوقات فکر کردن به این شکل می تواند چالش برانگیز باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید از یک آژانس خلاق برای کمک به شما در تدوین ایده ها استفاده کنید. مزیت اضافی این است که در این صورت شما قادر خواهید بود ایده های آنها را با انواع دیگر مواد بازاریابی-عکس های الکترونیکی ، پست کننده ها ، پوسترها-تطبیق دهید ، بنابراین پرداخت هزینه به کسی که ایده می دهد قطعاً ارزش هزینه را دارد.

  1. پست مستقیم

در دوران قبل از دیجیتال ، پست مستقیم نام مستعار "نامه ناخواسته" را به خود اختصاص داد. صبحی نگذشت که انبوهی از نامه ها و جزوات بر روی در ورودی وجود نداشت. این قربانی موفقیت خود شده بود-متأسفانه ، همه پیامهای هدفمند و مرتبط در بین پیامهای نامربوط از بین رفت.

پست مستقیم می تواند به طرز شگفت انگیزی م effectiveثر باشد ، به شرط رعایت سه قانون اساسی:

از داده های با کیفیت خوب استفاده کنید. اگر پایگاه داده خود را مدیریت می کنید ، مطمئن شوید که پایگاه داده تمیز و به روز است. از طرف دیگر ، خرید داده ها از یک کارگزار داده معتبر را در نظر بگیرید - بسیار مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ارسال محتوای مرتبط با گیرنده. تبلیغ یک مهد کودک برای پایگاه داده بالای 70 سال بی معنی است.

مطمئن شوید که پست کننده شما با برجسته شدن و ارائه پیام های جذاب که برای گیرنده طنین انداز است ، توجه شما را جلب می کند.

اگرچه پست های مستقیم گرانتر از عکس های الکترونیکی هستند ، اما می توانند بسیار تأثیرگذارتر و مثرتر باشند. ایمیل ها را می توان به راحتی حذف کرد و خوانده نشد ، در حالی که نادیده گرفتن پست کننده فیزیکی که عمر مفید بیشتری نیز دارد بسیار سخت تر است ، به ویژه اگر محتوای خلاقانه قوی باشد.

0

  1. بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو خود را به عنوان یکی از روشهای کلیدی برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما معرفی کرده است. داشتن وب سایت بهینه سازی شده برای اکثر شرکت ها ضروری است و در اینجاست که سئو بسیار مهم است. اگر تازه وارد سئو شده اید ، راهنمای مبتدی ما کارهای ساده ای را انجام می دهد که می توانید برای تقویت استراتژی خود انجام دهید.

برای اینکه صفحات وب شما برای عبارتهای جستجوی مرتبط یا "کلمات کلیدی" در موتورهای جستجو مانند Google نشان داده شوند ، باید در سه زمینه مختلف بهینه سازی شوند: فنی ، داخلی و خارج از صفحه.

سئو فنی تضمین می کند که گوگل درک کرده و می تواند به راحتی و به سرعت به تمام صفحاتی که می خواهید رتبه بندی کنند دسترسی پیدا کند. داشتن یک وب سایت از لحاظ فنی سالم تنها یکی از جنبه های SEO عالی است.

در نهایت ، کاربران می خواهند در مورد محصول یا خدمات شما مطالبی بخوانند ، بنابراین شما به محتوای باکیفیت و جذاب که بهینه سازی شده است نیاز دارید تا Google بتواند آن را رتبه بندی کند.

نکاتی برای نوشتن محتوای آنلاین

برای کاربر بنویسید نه موتور جستجو. اگر محتوای شما قابل خواندن نیست ، برای تبدیل کاربران به مشتری مشکل خواهید داشت.

در کپی و کد HTML خود ، باید به بهینه سازی عناوین صفحات ، سرفصل ها ، پیوندهای داخلی و توضیحات تصویر برای هر صفحه ای که مایل به رتبه بندی هستید توجه کنید.

اکنون محتوای کیفی را به صورت زنده دریافت کرده اید ، شما نیاز به "رای اعتماد" از سایت های خارجی مرتبط دارید. جذب پیوندها به صورت طبیعی و دستی از طریق ایجاد پیوند محلی ، وبلاگ نویسی مهمان ، تأثیرگذاران ، بازاریابی محتوا و کمپین های روابط عمومی.

 

  1. بازاریابی از طریق ایمیل

کلید ایجاد فروش عالی این است که بتوانید به وضوح و به موقع با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی ایمیلی برای ایجاد فوریت های کوتاه مدت و افزودن درآمد افزایشی به عنوان بخشی از فعالیت بازاریابی منظم شما عالی است.

شما می توانید از ایمیل ها به صورت تاکتیکی برای هدایت مدت زمان محدود ، فروش پایان فصل یا تبلیغ سرویس جدید استفاده کنید.

بازاریابی ایمیلی عبارت است از یک تبلیغات با ویژگی های زیر:

  • مقرون به صرفه
  • قابل اندازه گیری
  • فوری
  • مقیاس پذیر
  • کارآمد
  • پیام خود را تنظیم کنید

 

هنگامی که لیست مشتریان خود را در اختیار دارید ، می توانید پیام خود را بر اساس مخاطبان مناسب تنظیم کنید - احتمالاً نرخ مشارکت برای مشتریانی که قبلاً از خدمات شما استفاده کرده اند یا از شما خرید کرده اند بالا خواهد بود. این مشتریان همچنین می توانند ایمیل را با دوستان یا مخاطبین خود به اشتراک بگذارند و دامنه دسترسی و آگاهی از نام تجاری شما را برای مخاطبانی که ممکن است قبلاً هرگز با آنها ارتباط نداشته باشید ، گسترش دهند. ارتباط مستمر با مشتریان فعلی راهی عالی برای حفظ نام تجاری شما و ارائه مشتریان وفادار ، محروم و بالقوه با به روزترین پیشنهادات و محصولات یا خدمات جدید است.

 

نتایج خود را پیگیری کنید!

نتایج بازاریابی ایمیلی فوری است و شما می توانید به سرعت تعداد مشتریانی را که ایمیل شما را دریافت کرده اند ، باز کرده و روی پیوندها یا پیشنهادات موجود در آن کلیک کرده اند ، مشاهده کنید. این به شما نشان می دهد که ایمیل از نظر مشارکت کلی ، فروش و بازگشت سرمایه (ROI) چقدر خوب عمل می کند.

این داده ها بینش های کاربردی نیز به شما ارائه می دهند ، بنابراین می توانید ببینید محبوب ترین انواع محتوا ، محصولات ، خدمات یا پیشنهادات برای هر مخاطب خاص کدام هستند. سپس می توانید ایمیل های بعدی خود را طوری تنظیم کنید که این آموخته ها را منعکس کند.

بازاریابی ایمیلی که به عنوان بخشی از یک کمپین گسترده تر یا به عنوان یک فعالیت مستقل استفاده می شود ، یکی از بهترین کانال های بازگشت سرمایه است.

 

نمی دانید از کجا شروع کنید؟

ما به شما اطمینان خاطر می دهیم در صورت استفاده از خدمات شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ، می توانید با خیال آسوده از افزایش فروش و تعداد مشتریان خود لذت ببرید و هر روز به فکر توسعه و گسترش خدمات خود باشید! برای ارتباط با ما به سایت آسابرندینگ به نشانی www.asabranding.com مراجعه نموده و یا با شماره 05138510209 تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه