رپرتاژ آگهی//

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟
کدخبر : 23825

این روز ها پول به سختی به دست می آید و مطمئنا برای خرج کردن آن باید با دانش و منطقی عمل کرد. یکی از بخش هایی که هزینه های زیادی به هر سازمان یا شرکتی تحمیل می کند، تبلیغات است. با توجه به دیجیتالی شدن دنیای پیرامون، تبلیغات در فضای آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ اهمیتی دوچندان پیدا کرده است. حال برای این که پول به راحتی در تبلیغات آنلاین به هدر نرود، نیاز است بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را با توجه به معیار ها و نیاز های خود انتخاب کنیم.

این روز ها پول به سختی به دست می آید و مطمئنا برای خرج کردن آن باید با دانش و منطقی عمل کرد. یکی از بخش هایی که هزینه های زیادی به هر سازمان یا شرکتی تحمیل می کند، تبلیغات است. با توجه به دیجیتالی شدن دنیای پیرامون، تبلیغات در فضای آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ اهمیتی دوچندان پیدا کرده است. حال برای این که پول به راحتی در تبلیغات آنلاین به هدر نرود، نیاز است بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را با توجه به معیار ها و نیاز های خود انتخاب کنیم.

در ابتدا به این نکته بپردازیم که چرا دیجیتال مارکتینگ تا این حد برای کسب و کار ها مورد اهمیت است؟

مزایای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های کوچک و بزرگ

مهدی نیکونام سرپرست سئو مجموعه ایران وب لایف

مشتریان بالقوه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگ ‌تر از آن چیزی هستند که فقط به صورت محلی و آفلاین قادر به جذب آن هستید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، قابل اندازه گیری و با مقیاسی بزرگ به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید.

برخی از مزایای کلیدی دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • شناخت بهتر مشتریان و ایجاد تعامل با استفاده از ابزار های حرفه ای
  • بدون هیچ مرز جغرافیایی و فرصتی عالی برای دستیابی به بازار جهانی
  • شخصی سازی بالا: به معنای فروش دقیق به فردی که به دنبال آن خدمت یا کالا می گردد.
  • ارتباط قوی با مشتری در هر زمان و هر مرحله خرید
  • هزینه های بازاریابی آنلاین نسبت به تبلیغات تلوزیونی یا چاپی بسیار مقرون به صرفه تر است.
  • امکان اجرای چندین کمپین جداگانه در یک زمان
  • نظارت کامل روی پروسه اجرا و اندازه گیری میزان نتایج بصورت کمی

مزایایی که پیش تر گفته شد، به همراه فرصت های فوق العاده ای که دیجیتال مارکتینگ برای تمامی کسب و کار ها بخصوص بیزینس های کوچک ایجاد می کند؛ دیگر دلیلی برای عدم حضور در فضای آنلاین نمی گذارد.  

چگونه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

پوریا همت سرپرست فروش ایران وب لایف

معرفی بیش از 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ در ایران در این لینک.

در ابتدا باید بگوییم که هیچ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگی وجود ندارد و بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که متناسب ترین با نیاز های شما باشد. اما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید حداقل هایی را داشته باشد تا به هنگام انتخاب، یکی از گزینه ها باشد. به هر حال چه یک کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید، 5 فاکتور مهم زیر را برای انتخاب برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرید:

  1. گستره خدمات و میزان تخصص

اگر اطلاعات کاملی در مورد پایه های اصلی دیجیتال مارکتینگ ندارید، پیشنهاد می دهیم مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست مجموعه ایران وب لایف را مطالعه کنید. در این مقاله به طور جامع به بررسی تکنیک ها و ابزار های بازاریابی آنلاین پرداخته شده است.

برخی از آژانس ها خدمات کاملی ارائه می دهند (از PPC گرفته تا خدمات سئو و عکاسی تبلیغاتی) و برخی روی یک حوزه مانند سئو فوکوس می کنند. بنابراین هنگام انتخاب یک شرکت باید دقت کنیم خدمات آن متناسب با نیاز های ما هست یا خیر؟

به علاوه اطمینان حاصل کنید که در آن شرکت، تیم متخصص در خدمت درخواستی شما فعالیت دارند و توانایی لازم برای پیشبرد اهداف را بوسیله نمونه کار ها و مشتریان راضی نشان داده باشند.

  1. شناخت کسب و کار شما

آژانس های بازاریابی دیجیتال علاوه بر تخصص در خدمات مورد نیاز شما، باید کسب و کار را نیز درک کنند. تجربه آژانس در یک صنعت می تواند به هموار تر کردن مسیر بیزینس شما کمک کند. اگر در نمونه کار های برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ جستجو کنید، احتمالا نمونه هایی پیدا خواهید کرد که در صنعت شما فعال باشند. (وبسایت نیل پتل)

  1. برقراری ارتباط مناسب

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد توجه قرار می گیرد، ارتباطات است. مانند هر رابطه کاری، ارتباط گزینه کلیدی است. اگر می‌خواهید استراتژی های سئو، طراحی سایت، خدمات تبلیغات اینترنتی و ... را با خیال راحت پیش ببرید و گزارش به روزی دریافت کنید به آژانس دیجیتال مارکتینگی احتیاج دارید که پاسخگو و آماده همکاری با شما برای یافتن راه‌حل ها باشد.

  1. بررسی های منصفانه وبسایت های دیگر

همانطور که در اغلب خرید ها و خدمات، به نظرات اطرافیان توجه می کنیم، برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب هم نظرات دیگران به کار می آید. بر اساس تحقیقات موسسه Spiegel Research Center بیش از 95 درصد خریداران آنلاین قبل از خرید حتما نظرات را می خوانند. اگرچه انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با خرید یک قهوه ساز متفاوت است، اما باز هم مطالعه نظرات گوگل مپ، صحبت با مشتریان، مقالات در مورد شرکت مورد نظر و ... می تواند مفید باشد و دید بازی به شما در انتخاب بدهد.

  1. انتظارات واقع بینانه داشته باشیم.

تا اینجا در مورد ویژگی های بهترین آژانس ها گفتیم، حال باید نقاطی را برای خود روشن کنیم. ارائه محدوده خدمات، قیمت محصولات، مجموعه محصولات و ... را باید در زمان گذاری مشخص به آن ها تحویل دهیم. علاوه بر این مراقب شرکت هایی باشیم که بیش از حد وعده می دهند و بدون بررسی دقیق آینده ای روشن به شما نشان می دهند. از این آژانس ها بخصوص در حوزه خدمات سئو بسیار دیده می شود که سعی دارند با تضمین های بدون منطق، وعده های بزرگ به شما بدهند.

در مقاله ای از وبسایت تسنیم هم در مورد این موضوع تحت عنوان "آژانس دیجیتال مارکتینگ غول چراغ جادو نیست" صحبت شده است.

ایران وب لایف: کامل ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران

امین رزاق خواه بنیان گذار ایران وب لایف

بصورت خلاصه از آنچه در بالا گفته شد، می توان نتیجه گرفت شرکتی که سرویس هایی حرفه ای متناسب با نیاز های شما ارائه دهد، بهترین انتخاب است. در کنار این موضوع، آژانس مورد نظر باید سابقه فعالیت مناسب در صنعت خود، مشتریان راضی، نمونه کار های با کیفیت و تعامل مناسبی با کارفرمایان داشته باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف یکی از بهترین شرکت هایی است که خدمات کاملی در فضای دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد. این آژانس فول سرویس در کنار سابقه فعالیت بیش از 7 ساله با مدیریت جناب مهندس رزاق خواه توانسته است به کسب و کار های بزرگ و کوچک در جهت رشد کمک کند.

شما می توانید از فرصت مشاوره رایگان کسب و کار این مجموعه استفاده کرده و با دیدی باز اقدام به استخدام یک شرکت مناسب برای فعالیت دیجیتال مارکتینگ خود کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه