رپرتاژ اگهی

راهنمای خرید بلیط هواپیمای ارزان

راهنمای خرید بلیط هواپیمای ارزان
کدخبر : 24838

سفر با هواپیما، همیشه هم گران قیمت نیست بلکه می‌توان با توجه به چند نکته ظریف، بلیط هواپیما به مقصد هر کجایی از جهان را ارزان خرید! برای خرید بلیط هواپیمای ارزان دو راه پیش روی شماست؛ یا وقت نسبتا زیادی بگذارید و بلیط هواپیمای ارزان را از گزینه‌های موجود مورد بحث و بررسی قرار دهید یا از یک مرجع ارزان و مطمئن خرید کنید؛ پلتفرمی همچون فلای تودی که از قبل همه چیز را برای خرید ارزان و آسان شما آماده کرده است.

سفر با هواپیما، همیشه هم گران قیمت نیست بلکه می‌توان با توجه به چند نکته ظریف، بلیط هواپیما به مقصد هر کجایی از جهان را ارزان خرید! برای خرید بلیط هواپیمای ارزان دو راه پیش روی شماست؛ یا وقت نسبتا زیادی بگذارید و بلیط هواپیمای ارزان را از گزینه‌های موجود مورد بحث و بررسی قرار دهید یا از یک مرجع ارزان و مطمئن خرید کنید؛ پلتفرمی همچون فلای تودی که از قبل همه چیز را برای خرید ارزان و آسان شما آماده کرده است.

انتخاب شما هر کدام که باشد؛ فرقی نمی‌کند. در ادامه قصد داریم تا در این مطلب، راهنمای خرید ارزان بلیط هواپیما را برای شما مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

راهنمای شماره یک برای خرید بلیط هواپیما ارزان

راه حل اول برای خرید بلیط هواپیمای ارزان، شامل چند توصیه کاربردی است که با توجه و به کار بستن آنها، قطعا بلیطی با هزینه کمتر خواهید خرید.

زمان سفر

یکی از مهم‌ترین مواردی که اول از همه باید به آن توجه کنید، زمانی است که برای سفر خود انتخاب می‌کنید. این موضوع، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد که آیا قصد دارید تا در فصول پر سفر (متناسب با مقصد) سفر کنید یا بر عکس، یکی از خلوت‌ترین زمان‌های سال را برای سفر انتخاب می‌کنید.

بسته به هدفتان از سفر، خرید بلیط هواپیما در پر استقبال‌ترین زمان‌های سال برای سفر، باعث می‌شود تا هزینه‌ای نسبتا بیشتر را برای سفر خود بپردازید و این در حالی است که با سفر در خلوت‌ترین زمان‌های سال می‌توانید تا بلیط هواپیمای ارزان مقصد خود را خریداری کنید. در ضمن، از شلوغی و هیاهو هم خبری نیست!

خرید بلیط چارتر

یکی از راه‎های دیگر خرید بلیط هواپیما ارزان این است که از بین گزینه‌های خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری، گزینه دوم را انتخاب کنید زیرا گاهی می‌توان با خرید بلیط هواپیما چارتر هزینه‌ای بسیار کمتر از حد تصور برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کرد؛ چرا؟ در ادامه دلیل آن را خواهیم گفت.

«چارتر» به معنای دربست کرایه کردن است و بلیط چارتری هواپیما بلیطی است که توسط برخی دفاتر گردشگری فروخته می‌شود. در حقیقت برخی از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی تمام یا بخشی از صندلی‌های یک پرواز را به صورت یکجا خریداری می‌کنند و بلیط این پروازها را به مسافران می‌فروشند و در اصطلاح اقدام به چارتر بلیط هواپیما می‌نمایند.

در این شرایط شما بلیط هواپیما را نه به صورت مستقیم از شرکت هواپیمایی، بلکه از چارترکننده می‌خرید. طبیعی است که ایرلاین چارتر دهنده دخالتی در سیاست قیمت گذاری بلیط‌ های چارتر نداشته و بهای بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت چارتر کننده تعیین می‌شود، به همین دلیل قیمت بلیط چارتر پرواز با نوساناتی همراه خواهد بود.

دلیل این امر آن است که چارتر کننده چه موفق به فروش تمامی بلیط‌ها بشود و چه نتواند تمام صندلی‌های چارتر شده را به فروش برساند ملزم به پرداخت کل مبلغ اجاره به شرکت هواپیمایی خواهد بود. در این شرایط شرکت چارتر کننده در شرایط و زمان‌های مختلف نرخ بلیط چارتری را تغییر می‌دهد تا موفق به فروش تمام صندلی‌ها شود و از لحاظ اقتصادی سود کند و این امر در بیشتر اوقات منجر به خرید بلیط هواپیما ارزان توسط شما خواهد شد.

بلیط لحظه آخری

راه دیگر برای خرید بلیط هواپیما ارزان، انتخاب بلیط لحظه آخری به جای دیگر انواع بلیط‌های هواپیما است.

بلیط لحظه آخری هواپیما بلیطی است که بر روی پروازهای چارتر ارائه می‌شود. معمولا آژانس‌های هواپیمایی تمام یا بخشی از صندلی‌های یک هواپیما را چارتر می‌کنند؛ به این ترتیب که صندلی‌های یک هواپیما را پیش خرید نموده و با قیمت دلخواه به مشتریان عرضه می‌کنند. اما گاهی نیز پیش می‌آید که آژانس چارتر کننده موفق به فروش تمامی بلیط‌ها نمی‌شود. در این صورت آژانس متحمل ضرر سنگینی خواهد شد. به همین دلیل تصمیم به فروش بلیط‌ها به صورت نرخ لحظه آخری می‌کند.

در فروش بلیط‌ لحظه آخری هواپیما چارتر کننده صندلی‌های باقیمانده را با در نظر گرفتن تخفیف بر روی بلیط‌های چارتر به فروش می‌رساند. به این ترتیب قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی و قیمت بلیط چارتر ارزان‌تر خواهد شد.

ممکن است تا به امروز با دیدن کلمه «ارزان» در نتایج موتورهای جستجو و در کنار عباراتی مثل خرید بلیط ارزان لحظه آخری، خرید بلیط لحظه آخری ارزان، پرواز لحظه آخری ارزان و... این شبهه در ذهن شما ایجاد شده باشد که هنگام خرید بلیط لحظه آخری هواپیما چون اغلب با قیمت پایین عرضه می‌شوند، به شما صندلی‌ها و خدماتی با کیفیتی پایین‌تر از بلیط‌های چارتر و سیستمی ارائه خواهد شد.

در صورتیکه بلیط لحظه آخری از لحاظ شرایط پروازی هیچ تفاوتی با بلیط سیستمی و چارتر ندارد و تنها تفاوت ‌آن‌ها در نرخی است که به مسافران ارائه می‌دهند. به این ترتیب با خرید بلیط لحظه آخری هم چارتر کننده سود می‌کند و هم مسافر بلیط هواپیما را با قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی تهیه می‌کند.

راهنمای شماره دو، بلیط هواپیمای ارزان را از فلای تودی بخرید

توجه به نکاتی که بالاتر درباره آنها برایتان گفتیم در زمینه خرید بلیط هواپیما ارزان بسیار مهم هستند اما مهم‌تر از آن این است که در وقت و موقعی از سال و تحت عنوان هر بلیطی بتوان بلیط هواپیمای ارزان را خریداری کند؛ امری که فلای تودی آن را به راحتی برای شما محقق کرده است.

با خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، نه تنها از ابتدا و به صورت سیستمی ارزان ترین بلیط‌ها به شما نمایش داده خواهند شد بلکه با استفاده از ابزارهایی همچون تقویم قیمتی و نمودار قیمتی، قیمت بلیط هواپیما در بازه‌های مختلف و با استفاده از داده‌های تحلیلی مورد بررسی قرار دهید.

با فلای تودی به جامع‌‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما داخلى دسترسی خواهید داشت. با امکان جستجوی آنلاین و پرداخت هزینه بلیط هواپیما با استفاده از کارت‌های شتاب، می‌توانید خرید بلیط هواپیما داخلى را از طریق سایت بلیط هواپیما فلای تودی آسان‌تر از همیشه انجام دهید.

همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما فلای تودی با دسترسی به تمامی پروازهای ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید پرواز داخلی ارزان خواهید داشت.

سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی فلای تودی برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و بدین ترتیب می‌توانید بلیط داخلی هواپیما را از معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما به آسانی خریداری نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه