رپرتاژ اگهی

اتوبار و اسباب کشی منزل در تمامی نقاط تهران با سپند بار

اتوبار و اسباب کشی منزل در تمامی نقاط تهران با سپند بار
کدخبر : 24976

اگر موقع اسباب کشی لوازم منزل و یا محل کارتان فرا رسیده و در محدوده تهران ساکن هستید و نمی دانید با کدام باربری تماس بگیرید این مطلب که راجب باربری تهران است را مطالعه فرمایید.

باربری سپند بار که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است و تحت نظارت اتحادیه باربری می باشد. تجربه و مهارت در امور حمل بار با چندین سال سابقه کار می تواند به یکی از انتخاب های شما برای جا به جایی اثاثیه منزل می باشد.

این روزها که با حجم زیادی از خودروهای حمل بار مواجه هستیم پیدا کردن یک باربری که بتواند به تمام تعهدات خود عمل کند کار بسیار دشواری است. به همین خاطر ما می خواهیم که با معرفی اتوبار تهران این اطمینان را به شما بدهیم که این باربری به تمام خدماتی که ارائه می دهد پایبند خواهد بود و به بهترین نحو ممکن کار اسباب کشی و جا به جایی بار شما را انجام خواهد داد.

خدمات باربری در تهران

خدماتی که در باربری سپند بار تهران ارائه می شود

تیمی که برای سپند بار کار می کنند، بسیار با تجربه و ماهر هستند و با بهترین خدمات جابجایی اثاثیه شما را برعهده خواهند گرفت. فقط با یک تماس می توانید از مشاوره رایگانی که در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید و هر سوالی که داشته باشید را پاسخ خواهند داد.

از جمله خدمات این اتوبار بسته بندی های تخصصی و حرفه ایی می باشد. اگر در هنگام اسباب کشی وقت کافی و یا تجربه این کار را نداشته باشید با اطمینان خاطر می توانید این کار را به گروه ماهری که در باربری تهران هستند بسپارید. این گروه تمام وسایل مورد نیاز برای بسته بندی را نیز به همراه خود دارند.

این باربری تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جابجایی و حمل بار شما را به هر نقطه ایی که بخواهید منتقل کند. برای همین منظور از امکانات مدرن و به روز در مجموعه خود استفاده کرده و خودروهای مناسب این کار را نیز در اختیار دارد.

این شرکت با دارا بودن شعباتی در سطح تهران بهترین خدمات باربری را ارائه می دهند و میتوان گفت که این خدمات در تمامی نقاط تهران ارائه می شود در منطقه شهرک اکباتان با دائر کردن شعبه باربری شهرک اکباتان بهترین سرویس دهی را به مشتریان خود ارائه می دهد

هزینه اتوبار تهران

هر کدام از باربری هایی که تحت نظارت اتحادیه باربری باشند با توجه به تعرفه مصوب این اتحادیه هزینه ها را برآورد می کنند. به همین خاطر هیچگونه تخلفی هم در این باربری ها صورت نمی گیرد. مواردی که در هزینه حمل بار تاثیر دارد می توان به میزان لوازم و اثاثیه، مقصد، تعداد کارگران برای جابجایی وسایل و بسته بندی آن، تعداد ماشین های مورد استفاده، تعداد طبقات ساختمان مبدا و مقصد اشاره کرد.

اتوبار تهران

ارسال لوازم بسته بندی و نایلون حبابدار

شاید شما برای اسباب کشی نیازمند وسایل بسته بندی اعم از ضربه گیر حبابدار باشید این شرکت تمامی وسایل بسته بندی را برای شما ارسال خواهد کرد و در صورت لزوم خدمات بسته بندی کردن اثاثیه منزل را نیز برایتان انجام خواهد داد این وسایل در استان تهران با پیک در طول 2 ساعت برای شما ارسال خواهد شد

در کل تمام این موارد با توجه به تعرفه های تعیین شده محاسبه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد و هیچ هزینه ایی اضافی از شما گرفته نمی شود. برای اینکه از قبل هم از این هزینه ها اطلاع پیدا کنید می توانید با مشاوره رایگانی که در اختیارتان گذاشته می شود مقدار آن را به صورت تقریبی توسط کارشناسان باربری تهران برآورد نمایید. این پرسنل به صورت شبانه روز و با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت سپند بار به نشانی https://sepandbar.com مراجعه نمایید

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه