رپرتاژ اگهی /

پرفکت مانی راهی ساده برای سرمایه گذاری دلاری

پرفکت مانی راهی ساده برای سرمایه گذاری دلاری
کدخبر : 25029

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید پولتان را به دلار تبدیل کنید اما حوصله ی دردسر ها و صف های طولانی صرافی های سنتی را نداشته باشید. شاید اصلا به همین دلیل از سرمایه گذاری بر بروی دلار منصرف شده اید. اما خوب است بدانید با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد وبسایت های متنوع دیگر لازم نیست برای خرید دلار خودتان به مغازه صرافی مراجعه کنید.

وبسایت های فروش دلار معمولا به این شیوه کار می کنند که شما در ابتدا باید در وبسایت آنها ثبت نام کنید. اما ثبت نام در این وبسایت ها به این شیوه نیست که لازم باشد شما اطلاعات هویتی کامل خود را وارد کنید. در مرحله ی اول ثبت نام می توان به آدرس و ایمیل و اطلاعات کلی خودتان را وارد کنید.

در واقع در صورتی که نمی خواهید احراز هویت این وبسایت ها را انجام دهید تنها لازم است اطلاعات ایمیل و نام و نام خانوادگی دلخواه خودتان را وارد کنید. یکی از محاسن کار کردن با این وبسایت ها این است که در صورتی که بخواهید بدون احراز هویت با پاسپورت از خدمات آنها استفاده کنید محل زندگی شما نمی تواند تاثیری روی استفاده شما از خدمات این وبسایت ها بگذارد. البته گاهی بعضی وبسایت ها دسترسی به این وبسایت ها را برای ساکنین برخی مناطق محدود کرده اند در این صورت می توانید از فیلتر شکن مناطق دیگر برا دسترسی به وبسایت استفاده کنید.

در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با دو وبسایتی که خدمات مربوط به دلار را به صورت آنلاین ارائه می دهند اشنا کنیم.

اولین وبسایتی که آن را معرفی خواهیم کرد وبسایت پرفکت مانی است. شما با استفاده از خدمات متنوع این وبسایت می توانید با خرید پرفکت مانی ، دلار بخرید و آن را ذخیره کنید. همچنین امکان پرداخت هزینه ی جاری با استفاده از خدمات این وبسایت امکان پذیر شده است. شما می توانید خدمات مربوط به هتل یا هر مغازه ای که از پذیرندگان پرفکت مانی است را با استفاده از حساب پرفکت مانی خود بپردازید.

بسیاری از وبسایت ها هم اکنون پرفکت مانی را می پذیرند و افراد می توانند با استفاده از خدمات آن تراکنش های بین المللی خود را به انجام رسانند.

وبسایت دیگر که با استفاده از آن می تواند دلار خرید و پس انداز کرد وبسایت پی اس ووچر است. ووچر در واقع مانند یک کارت اعتباری است که با داشتن آن می توانید به استفاده از برخی خدمات بپردازید. استفاده از ووچر بسیار آسان است و افراد می توانند با داشتن کد ووچر و کد فعالسازی از خدمات آن استفاده کنند. شما می توانید خرید پریمیوم ووچر خود را به سادگی از وبسایت پی اس ووچر انجام دهید.

خدمات مربوط به خرید پرفکت مانی و پس اس ووچر در ایران توسط صرافی های آنلاین انجام می شود. صرافی های آنلاین کارایی های صرافی های سنتی برای تامین دلار را با سرعت و سهولت بیشتر انجام می دهند. دسترسی به وبسایت های صرافی آنلاین تنها با یک کلیک امکان پذیر است. خدمات صرافی های آنلاین به صورت کاملا قانونی و با مجوز های لازم انجام می شود. شما می تواند با افتتاح حساب در وبسایت صرافی از خدمات صرافی استفاده کنید. خدمات صرافی آنلاین به خرید دلار الکترونیکی محدود نمی شود.شما می تواند انواع ارز های دیجیتال را نیز از وبسایت صرافی های داخلی تهیه کنید. صرافی ها گامی بزرگ در جهت الکرونیکی کردن فرآیند های پرداخت بین المللی برداشته اند. با استفاده از خدمات صرافی های آنلاین شما می توانید تراکنش های بین المللی خود را به راحتی به انجام برسانید و مطمئن باشید پشتیبانی وبسایت در تمامی طول خرید همراه شماست و مشکلات احتمالی را حل خواهد کرد.

یکی از معتبر ترین صرافی های آنلاین که خدمات با کیفیت به کاربران ایرانی ارائه می کند صرافی آنلاین داماهی پی به آدرس

https://damahipay.com/ است. این صرافی با توان عملیاتی بالا تراکنش های روزانه بسیاری را پردازش می کند. روزانه مشتریان زیاده به داماهی پی می پیوندند و تراکنش های خود را با استفاده از خدمات آن به انجام می رسانند. فرایند افتتاح حساب در داماهی پی تنها 5 دقیقه به طول می انجامد و احراز هویت کاربران با سرعت هر چه بیشتر تنها 30 دقیقه زمان خواهد برد. ارتباط با کارشناسان داماهی پی از طرق مختلف امکان پذیر است. شما می توانید به بخش بلاگ داماهی پی مراجعه کنید و از مقالات مرتبط با ارز دیجیتال و وب مانی و پرفکت مانی استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه