رپرتاژ اگهی

شروع آموزش سرمایه گذاری با دوره آموزش فارکس میداس سرمایه

شروع آموزش سرمایه گذاری با دوره آموزش فارکس میداس سرمایه
کدخبر : 25053

امروز سرمایه گذاری و حضور در بازارهای سرمایه ای نه تنها یک امکان، بلکه یک نیاز محسوب می شود. از این روست که بازارهای سرمایه ای مختلف مانند بازار بورس تهران، بازار طلا، بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص بازار فارکس مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. از این بین بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال توجه بیشتری به خود جلب کرده است.

علت این امر کاملا مشخص است. شما در این بازارهای سرمایه ای به شکل دلاری سود می کنید و این یعنی یک سود دوطرفه! از این رو میداس سرمایه سعی کرده است در آموزش فارکس و دوره ارز دیجیتال ، ورود به بازار سرمایه ای فارکس و ارز دیجیتال را آموزش دهد. مهمترین هدف آموزش میداس سرمایه این است که شما بتوانید در ساده ترین شرایط ممکن به سود معقول و منطقی از این بازارها برسید.

دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه

در واقع میداس سرمایه در آموزش های خود هیچگاه ادعا نمی کند که شما می توانید در یک شب به چند صد درصد سود برسید. این نوع ادعا ها چیزی شبیه به کلاهبرداری است. به هر حال بازار سرمایه ای قانون و قاعده های خاص خودش را دارد. شما در این بازارها باید با عقل و منطق جلو بروید. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در آموزش هایی مانند آموزش فارکس میداس سرمایه به دنبال آن بگردیم، مسئله شناسایی ریسک در بازار است.

به عبارت بهتر، یک سرمایه گذار در اولین قدم برای ورود به بازار سرمایه ای باید بداند که ریسک بازار چقدر است و این ریسک را شناسایی کند. در واقع هر تریدر یا سرمایه گذاری باید بداند که اساسا ریسک چیست و چه معنا و مفهومی دارد. چرا که ریسک یکی از فاکتورهای جدا کننده بازار سرمایه ای از سایر مفاهیم مانند قمار و ... است.

چرا آموزش فارکس اهمیت دارد؟

یکی از مسائلی که در مورد دوره آموزش فارکس وجود دارد این است که آیا می توان با دانش بورسی – بورس تهران – وارد این بازار شد یا خیر؟

به عقیده بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران حرفه ای پاسخ این سوال منفی است. علت اصلی این موضوع این است که بازار بورس تهران و بازار فارکس از جنبه های مختلف بنیادی با یک دیگر متفاوت است. به طور کلی بازار فارکس، یک بازار جهانی و بین المللی محسوب می شود و قوانین خاص خودش را دارد. در حالی که بازار بورس ایران یک بازار منطقه ای، با حجم معاملات کمتر است. از طرف دیگر شما در بازار فارکس با مفاهیم کاملا متفاوتی مانند جفت ارز، اهرم های مالی و ... رو به رو می شوید. مفاهیمی که در بازار بورس تهران وجود ندارد.

دوره فارکس و آموزش فارکس

از این رو اساسا لازم است برای ورود به بازار های سرمایه ای فارکس یا ارزهای دیجیتال، دوره های آموزش مناسبی را بگذرانید. برخی از تریدرهای تازه کار، بازار سرمایه ای را تنها خلاصه به تحلیل تکنیکال یا همان تحلیل قیمتی می دانند. در حالی که فارغ از این تحلیل، ده ها فاکتور و عامل دیگر در این بازار ها تاثیرگذار است. اگر قرار باشد با استفاده از چند اندیکاتور و شاخص، افراد در این بازارها موفق شوند، عملا امروز درصد بالایی از معامله گران به سودهای خوبی می رسیدند.

بنابراین مسئله ای که وجود دارد این است که شما باید ابتدا با اساس بازار آشنا شوید و بدانید که چه مفاهیمی در این بازارها وجود دارد. سپس سعی کنید بر اساس این مفاهیم دست به تحلیل بزنید. اما این تنها نیمی از مسیر معامله گری در بازار فارکس یا ارزهای دیجیتال است.

نیمه دوم معامله گری در بازار فارکس

مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که شما چگونه باید معامله کنید؟ در واقع بعد از شناسایی بازار و ریسک آن، نوبت این است که شروع به سرمایه گذاری کنید. این که روی کدام جفت ارزها سرمایه گذاری کنید و در این سرمایه گذاری به چه فاکتورهای توجه داشته باشید، گام بعدی سرمایه گذاری در این بازار محسوب می شود

نکته مهم دیگری که وجود دارد، فاصله بین آموزش های آکادمیک و تجربه عملی است. در واقع همیشه یک فاصله نامرئی بین آموزش و عمل وجود دارد.معمولا برای جبران این فاصله باید فرد اقدام به تجربه اندوزی کند. اما این تجربه کردن در بازارهای مالی بزرگ مانند بازار سرمایه ای فارکس یا ارزهای دیجیتال می تواند خسارات سنگینی به بار بیاورد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال

از این رو مدرسین میداس سرمایه سعی کرده اند با تکیه بر مفهوم علمی، تجربه های خودشان از بازارهای سرمایه ای را به مخاطبان خود عرضه کنند. در واقع شما در این دوره های آموزشی با مفاهیمی مانند صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی، بهترین جفت ارزها، بهترین ساعت های معاملاتی و ... آشنا خواهید شد. این ها مفاهیمی است که صرفا بر اساس تجربه به دست می آید و هیچ پایه علمی خاصی ندارد.

بنابراین به طور خلاصه، دوره آموزش فارکس یا  دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه تلفیقی از تجربه و علم است. در این دوره شما یاد می گیرید که به این بازارهای مهم مالی وارد شوید و در آن به صورت منطقی به سودآوری برسید. در واقع شما قرار است در این دوره ها تفکر اقتصادی را یاد بگیرید. چیزی که می تواند تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه