رپرتاژ اگهی /

خرید و قیمت آپارتمان 60 متری در نیاوران

خرید و قیمت آپارتمان 60 متری در نیاوران
کدخبر : 25135

زمانی که بخواهید یک آپارتمان در منطقه مناسب تهران نظیر نیاوران خریداری کنید، باید شناخت خود را نسبت به این منطقه افزایش دهید. بسیاری از افراد با توجه به شرایط اقتصادی، سعی می‌نمایند تا خانه‌های 60 متری مناسب را در یک منطقه خوش آب و هوا خریداری کنند.

بافت نیاوران ترکیبی از خانه‌های لوکس و پنت هوس‌های مدرن است که به دلیل امکانات رفاهی مناسبی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در صورتی که قصد خرید خانه در نیاوران با قیمت را دارید، کافی است تا انتها همراه این مقاله باشید.

بررسی مراکز مهم محله نیاوران

باید بدانید که نیاوران از سمت شرق به محله آجودانیه، از سمت غرب به جماران، از جنوب به حصاربوعلی منتهی می‌شود. در این منطقه مراکز رفاهی بسیاری وجود دارد که باعث می‌شود تا افراد با خرید خانه بتوانند زندگی راحتی داشته باشند. از مهم‌ترین مراکز تجاری و تفریحی این منطقه می‌توان به مجتمع نارون، روشا، کیمیا و غیره اشاره کرد.

 

همچنین نیاوران دارای دو بیمارستان بزرگ است که از جمله آنها می‌توان به بیمارستان تخصصی باهنر و نورافشار اشاره کرد. افرادی که نیاز به استفاده از مراکز رفاهی فراوان دارند، می‌توانند با خرید خانه در این منطقه به آسانی نیاز خود را در این زمینه مرتفع نمایند. این منطقه از تهران فاقد ایستگاه مترو است که می‌تواند به عنوان یک نکته منفی محسوب شود. افرادی که در این منطقه قصد زندگی دارند، می‌توانند با استفاده از بی‌آر‌تی و یا تاکسی‌های منطقه به بخش‌های مختلف تهران بروند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به نیاوران مترو تجریش است.

ویژگی‌های محله نیاوران

طبق نظرسنجی انجام شده در سال‌های گذشته، نیاوران به عنوان یک منطقه مناسب برای زندگی است چرا که دارای سطح کیفی بالا از لحاظ امکانات رفاهی و پاکیزگی هواست. هر شخص با داشتن بودجه مشخص می‌تواند در یکی از مناطق نیاوران یک ساختمان مناسب خریداری نماید. احساس رضایت مردم از خرید ملک در این منطقه باعث افزایش قیمت املاک شده است.

افرادی که قصد دارند تا در شمال تهران زندگی کنند ترجیح می‌دهند تا از میان آگهی‌های مختلف، یک ساختمان مناسب 60 متری برای خود انتخاب نمایند. شاید بتوان گفت که نیاوران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب نسبت به سایر بخش‌های مختلف تهران مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

مدیریت شهری در تلاش است تا بتواند وضعیت محله نیاوران را بیش از پیش بهبود ببخشد. وجود برنامه‌های تفریحی فراوان و احداث امکانات بی‌نظیر باعث شده است تا نیاوران یک مکان عالی برای زندگی به شمار برود. ساختمان‌های موجود در این منطقه تا حدود زیادی نوساز و مدرن هستند که امکانات مختلفی نظیر پنت هوس، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور و غیره دارند. وجود بافت مدرن در این منطقه باعث نمای زیبای محله نیاوران شده است. اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از مناطق تهران را دارید، خرید ملک در نیاوران توصیه می‌شود چرا که سالیانه بر قیمت زمین‌های این منطقه افزوده می‌شود.

قیمت مسکن در محله نیاوران

با توجه به این که نیاوران به عنوان یک منطقه لوکس در تهران به شمار می‌رود، اگر بخواهید یک آپارتمان مناسب خریداری کنید باید هزینه زیادی را متحمل شوید. در حال حاضر با توجه به شرایط زمین و ساختمان، خرید آپارتمان نوساز در نیاوران برای هر متر مربع چیزی حدود 80 الی 110 میلیون تومان است. برای خانه‌های 10 الی 20 سال ساخت نیز باید برای هر متر مربع، چیزی حدود 60 الی 80 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

333

قیمت‌های بیان شده به صورت تقریبی است و برای اطلاع از قیمت‌های روز می‌توانید از بنگاه‌های معتبر و یا وب سایت‌های ارائه دهنده این گونه خدمات استفاده کنید. هر ملک با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد دارای قیمت‌های مختلف است.

مشاهده آگهی خرید و قیمت آپارتمان در نیاوران از راهنمای همشهری

با توجه به این که خرید و فروش آپارتمان در سال‌های اخیر در بسیاری از شهرهای خوش آب و هوای تهران افزایش یافته است، اگر بخواهید یک ساختمان مناسب 60 متری در نیاوران خریداری کنید، کافی است از وب سایت راهنمای همشهری کمک بگیرید. این وب سایت با داشتن دسته بندی املاک به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند متناسب با بودجه و سلیقه خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند. آگهی‌های ثبت شده در وب سایت راهنمای همشهری به صورت تایید شده قرار می‌گیرد. اگر بخواهید یک خرید مطمئن داشته باشید استفاده از اپلیکیشن وب سایت نیازمندهای‌ همشهری توصیه می‌‎شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه