رپرتاژ اگهی

رزرو هتل های شیراز با بیشترین تخفیف، فلای تودی

رزرو هتل های شیراز با بیشترین تخفیف، فلای تودی
کدخبر : 25631

شیراز، مهد تمدن ایران، همواره یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور عزیزمان ایران به حساب می‌آید، به همین دلیل تعداد زیادی هتل‌ و مراکز اقامتی در آن وجود دارد.

 وجود هتل ارزان قیمت و مراکز اقامتی متعدد از ویژگی‌های خوب شهر شیراز تلقی می‌شود. انتخاب و رزرو هتل های شیراز برای مسافران همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سفر است و تنوع بالای اقامتگاه در این شهر انتخاب را سخت‌تر می‌کند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های شیراز که با بیشترین درصد تخفیف همراه هستند را برایتان معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

فلای تودی، مرجعی مطمئن برای رزرو ارزان هتل های شیراز

اگر می‌خواهید قبل از سفر به این شهر از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل در شیراز را انجام دهید. از مزایای رزرو هتل های شیراز به صورت آنلاین این است که قبل از اقامت می توانید در مورد محل اقامت خود در شیراز یا هر یک از شهرهای ایران اطلاعات دقیقی به دست آورید و با مقایسه انواع هتل های شیراز از هتل های لوکس و 5 ستاره شیراز، هتل های ارزان شیراز، هتل آپارتمان های شیراز تا هاستل های شیراز بهترین هتل را انتخاب کنید.

با رزرو آنلاین هتل های شیراز در فلای تودی از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد. با رزرو هتل فلای تودی می‌توانید به تمامی اطلاعات هتل شامل امکانات هتل، قوانین هتل، محل قرارگیری هتل در نقشه، فاصله هتل تا مراکز مهم شیراز، میزان رضایتمندی میهمانان از هتل و عکس‌های هتل موردنظر دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که فلای تودی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد بهره‌مند شوید و پرداخت هزینه هتل را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

هتل ارگ شیراز

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر هتل ارگ است که در قلب شیراز واقع گردیده است. این هتل قدیمی که فعالیت خود را در سال 1370 آغاز نموده است، آخرین بار در سال 1394 در راستای تجهیز کردن امکانات هتل و ارتقا سطح خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. رستوران هتل ارگ با ارائه غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شیراز شناخته می‌شود. دسترسی راحت هتل ارگ به مراکز گردشگری و تفریحی همچون مجموعه زندیه، عمارت شاپوری، مسجد نصیرالملک و موزه نارنجستان قوام از مزیت‌های اقامت در این هتل است.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره شیراز بوده که در شمال شهر، در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته است. هتل شیراز دارای 158 باب واحد اقامتی بوده که تمامی آن‌ها با رعایت استانداردهای بین‌المللی هتل‌های پنج ستاره تطابق دارد. رستوران‌های هتل بزرگ شیراز با ارائه غذاهای باکیفیت و متنوع در انواع ایرانی و فرنگی در کنار چشم‌انداز فوق‌العاده از افق شهر شیراز، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی را برای میهمانان خود رقم می‌زند. تنها رستوران گردان شیراز هم در طبقه ششم این هتل واقع شده است.

 

هتل سنتی فروغ مهر شیراز

هتل سنتی فروغ مهر یکی از زیباترین و اصیل‌ترین اقامتگاه‌های شیراز است که در بافت تاریخی و قدیمی این شهر قرار دارد. این هتل در گذشته قسمتی از خانه تاریخی فروغ‌الملک بوده است. مسافرانی که عاشق تجربه زندگی در خانه‌ای قدیمی با رنگ و بوی شیراز هستند، این اقامتگاه انتخاب بسیار پسندیده‌ای برای آن‌هاست. حیاط مرکزی اقامتگاه با دیوارهای آجری و طرح و نقش‌های گل و بوته، نرده‌های چوبی راه‌پله‌ها، حوض آبی کوچک در وسط حیاط همگی یادآور خانه‌های اصیل و باستانی شیرازی است. بسیاری از گردشگران و پایتخت‌نشینان با رزرو پرواز تهران شیراز خود را به این شهر فرهنگی رسانده تا اقامتی متفاوت را در این هتل تجربه کنند.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه با ایده "هتلی متفاوت در شیراز" یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های شیراز است که هدف اصلی آن خلق خاطره‌ای خوش در شیراز و فراتر رفتن از انتظارات مهمانان است. این هتل چهار ستاره در منطقه معالی‌آباد به دور از شلوغی‌های شهر واقع گردیده و نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین‌المللی شیراز محسوب می‌شود. تمامی پرسنل هتل الیزه آموزش‌های لازم در زمینه هتلداری را دیده‌اند تا بتوانند فراتر از انتظارات مسافران به آن‌ها خدمات ارائه دهند. این هتل با شعار "مهمان‌نوازی به سبک الیزه" سبک خاصی را در سرویس‌‎دهی به مسافران دنبال کرده و با رفتار مهربانانه‌ای که با آنان دارند در تلاشند که حس خانواده‌ای صمیمی را با آن‌ها هدیه دهند.

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یا هتل بین المللی پارس، هتلی چهار ستاره است که در مرکز شهر شیراز و در خیابان کریمخان زند قرار دارد. این هتل دارای دو برج 9 طبقه است و با 189 واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. برخورد خوب کارکنان، موقعیت جغرافیایی عالی و امکانات خوب هتل از جمله ویژگی‌های مثبتی هستند که مهمانان هتل پارس شیراز به آن‌ها اشاره داشته‌اند.

هتل آریوبرزن شیراز

 

هتل آریو برزن شیراز یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شیراز است که فعالیت خودش را در سال 1379 شروع کرده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در قلب تپنده شیراز واقع شده است و دسترسی خیلی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز اداری شیراز دارد. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت خود در شهر شیراز انتخاب می‌نمایند به راحتی به ارگ کریم‌خان، مجموعه وکیل (بازار، حمام و مسجد)، حرم شاهچراغ، باغ ارم، موزه پارس وعمارت شاپوری دسترسی خواهند داشت.

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز از هتل‌هایی است که توانسته رضایت گردشگران و مسافران در شهر شیراز را به دست آورد و مهمانان آن به برخورد حرفه‌ای کارمندان، نظافت و نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری به عنوان ویژگی‌های مثبت آن اشاره دارند. این هتل در سال 1371 تاسیس شده و آخرین بازسازی آن در سال 1396 صورت گرفته است. عزیزانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب، دسترسی خوب به اماکن توریستی و امکانات راضی‌کننده هستند، رزرو هتل پارسیان شیراز به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. بر اساس نظر میهمانان هتل، قیمت رزرو هتل پارسیان بسیار مناسب است و خدماتی که به شما ارائه می‌شود در سطح کیفی بسیار خوبی نسبت به قیمت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه