رپرتاژ اگهی

قیمت کاغذ دیواری | خرید کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری | خرید کاغذ دیواری
کدخبر : 26086

کاغذ دیواری به عنوان یکی از برترین متریال ساختمانی در بازار امروزی بسیار محبوب است ، کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله به بررسی انواع کاغذ دیواری و قیمت روز کاغذ دیواری میپردازیم و تاثیرات مثبت کاغذ دیواری را در دکوراسیون داخلی خانه شما مورد بررسی قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری به عنوان یکی از برترین متریال ساختمانی در بازار امروزی بسیار محبوب است ، کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله به بررسی انواع کاغذ دیواری و قیمت روز کاغذ دیواری میپردازیم و تاثیرات مثبت کاغذ دیواری را در دکوراسیون داخلی خانه شما مورد بررسی قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری

از دیر باز در دکوراسیون داخلی خانه شابلون و رنگ های پلاستیکی روغنی مورد استفاده قرار میگیرفت اما هدف استفاده از این متریال چه چیزی بود ؟ همه و همه برای زیبایی محیط اطراف و گرم تر شدن محل زندگی و رفت امد ما بود تا در طی مرور زمان که در محیطی که رفت و آمد داریم دچار خستگی و افسردگی نشویم ، اصلی ترین مواردی که باید به آن ها توجه کرد رنگ محیط است.

رنگ محیط تاثیر مستقیم بر تفکرات و حس هر فرد دارد ، با توجه به آزمایش های انجام شده و قرار دادن دو فردر محیط های مختلف این نظریه صحت دارد که محیط زیبا به همراه رنگ های ملایم برای شما و هرفرد دیگری میتوانید مفید باشد و بر روی تفکرات ایده ها و... تاثیر مستقیم دارد.

پس از اهمیت محیط و رنگ های به کار رفته در ان سبب شد که کاغذ دیواری ها و دنیای کاغذ دیواری رشد چشم گیر و فزاینده ای داشته باشد ، رنگ ها به خودی خود جذاب نیستند اما زمانی که با طرح های زیبا و گیرا در محیط خانه ، اتاق و ... استفاده شوند بسیار جذاب و ارامش بخش خواهند بود.

از این رو کاغذ دیواری های طرح دار به وجود آمد ، امروزه استفاده از این متریال دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد به طوری که استفاده از ان در تمام منازل چیزی مرسوم و عادی شده است اما شاید شما هم به این فکر باشید که چه برند و نوعی از کاغذ دیواری برای محیط موردنظر شما مناسب که در ادامه به بررسی و توضیح اجمالی آن میپردازیم.

رنگ بندی کاغذ دیواری

همان طور که استفاده از رنگ های معمولی برای دیواری ها خانه و محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد کاغذ دیواری ها هم دارای رنگ بندی های بیشتر و حتی طیف گسترده تری نسبت به رنگ های سنتی که به دیوار ها زده می‌شد دارند.کاغذ دیواری ها با تلفیق رنگ و طرح های زیبا سبب ارزش آفرین خاصی به محیط اطراف ما شده اند.

رنگ های کاغذ دیواری به دو نوع است سرد و گرم ، رنگ های گرم معمولا برای اتاق های خواب و اتاق کودک مورد استفاده قرار میگیرند اما رنگ های سرد کاغذ دیواری برای محیط های باز و کوچک مانند دفتر کار ، اتاق کنفرانس ، اتاق پذیرایی و ... اما طرح ها هم تاثیر مستقیم بر رنگ به کار رفته روی کاغذ دیواری ها دارند به این صورت که اگر شما در حین خرید از طرح های شلوغ برای محیط های کوچک استفاده کنید سبب می‌شود تا فضای اطراف شما جلوه خوبی را به خود نگیرد و اشخاصی که در ان محیط رفت و آمد خواهند داشت دچار تنگی و افسردگی کنند.

طرح کاغذ دیواری مستقیماً بر تفکرات و علایق هر فرد بر میگرده که نسبت به اون طرح مورد نظر خودرا انتخاب میکند ، اما تنها موردی که در انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به آن توجه شود محیط مورد استفاده کاغذ دیواری است در موارد غیره بستگی به علایق و سلیقه های هر فرد ممکن است طرح های مختلفی را انتخاب کند.

برای خرید استعلام قیمت انواع کاغذ دیواری می‌توانید با مشاورین سوپر برند در تماس باشید.

021-88511641 | 021-88756525

مزایای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های امروز از مزایای مختلفی برخوردار هستند ؛ همان طور که همه ما میدانیم استفاده از کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش یک خانه کار را برای تمیز کاری آسان میکند اما از این موضوع که سبقت بگیریم سراغ راه اندازی و نصب آسان ان میرویم ، کاغذ دیواری نصب آسان و سریع دارد و مانند رنگ ها قدیمی نیست که شما چندین بار نیاز به رنگ زدن دیوار های خانه خود داشته باشید و پس از ان منتظر خشک شدن باشد کاغذ دیواری ها به سرعت قابل اجرا هستند وبو یا موارد اینچنینی پس از نصب ندارند.

کاغذهای نانو که به تازگی وارد بازار داخلی ایران شدند از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، این نوع کاغذ دیواری در طی مرور زمان دچار کثیفی نمیشوند یعنی دوده های محیط را کمتر جذب خود میکنند پس میتواند یک گذینه مناسب برای کاغذ دیواری آشپزخانه شما باشد که میتوانید از ان در سالیان سال استفاده کنید.

کاغذ دیواری ضد آب 

این نوع کاغذ دیواری ها به عنوان پوشش ضد آب عمل میکنند ، بهترین گذینه برای جلوگیری از نفوذ آب به بخش های زیرین یک دیوار است ، کاغذ دیواری ضد آب معمولا در مناطقی استفاده میشود که عموماً در معرض آب و رطوبت قرار داردند ، مانند سرویس بهداشتی ، دیوار حمام و... استفاده از این کاغذ دیواری سبب شده است تا جایگذین خوبی برای سرامیک و کاشی های استفاده شده برای حمام و سرویس بهداشتی باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از طرح های سه بعدی شاید برای عموماً مردم جذاب نباشد اما بازار دیوارپوش های سه بعدی امروزه بسیار داغ است ، با پیشرفت علم و تکنولوژی کاغذ دیواری های سه بعدی امروزی قابلیت سفارش در طرح و رنگ دلخواه با چاپ فوری را دارند ، استفاده از کاغذ های سه بعدی معمولاً برای اتاق های کودکان و محل بازی کودکان و استفاده از طرح های انیمیشنی کارتونی رایج است که محیط را برای کودک شما دلنشین میکند.

کاغذ دیواری طرح دار

همان طور که پیش تر گفتیم کاغذ دیواری طرح های مختلفی دارد عموماً طرح انتخاب شده بسته به نوع سلیقه هر فرد متفاوت است اما طرح های این نوع دیوارپوش امروزی معمولاً برپایه گل و یا طرح های مینیمالیستی ساده است که در طولانی مدت دچار خستگی و دل زدگی نشود.

نصب کاغذ دیواری

پس از خرید و انتخاب کاغذ دیواری مناسب خود نوبت به نصب آن میرسد نصب یک کاغذ دیواری یکی از مهم ترین مراحل آن است که باید با دقت و حوصله و استفاده از بهترین متریال مانند چسب خوب و... باشد تا در طولانی مدت مشکلی برای شما ایجاد نکند.

تیم بازرگانی نصراللهی سوپربرند با تجربه چندین ساله خود نصب کاغذ دیواری را برای شما آسان میکند و با نیروی متخصص برای شما آماده خدمت رسانی است.

021-88511641 | 021-88756525

قیمت کاغذ دیواری

قیمت در این صنف بستگی به طرح و شرکت تولید کننده کاغذ دیواری دارد ، کیفیت کاغذ دیواری ، طرح آن و شرکت تولید کننده کاغذ آن همه و همه بر روی قیمت انواع دیوارپوش ها تاثیر مستقیم دارد. اما شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت کاغذ دیواری با مشاورین بازرگانی نصراللهی سوپربرند در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه