رپرتاژ اگهی

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد چقدر است؟

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد چقدر است؟
کدخبر : 27574

آبسردکن

آبسرد کن استیل سه شیر

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در امکان عمومی اعم از اداره ها و شرکت ها، مدارس، هیئت، بیمارستان، پارک و... دستگاه آب سرد کن می باشد در ساختار این دستگاه از و ورق استیل ضد زنگ استفاده شده تا علاوه بر جلوگیری از ضد زدگی و پوسیدگی مانع از تغییر رنگ در طعم و مزه آب نیز می شود همچنین به دلیل اینکه آبسرد کن ها به زور دائم با آب سروکار دارند از شیر های ضد چکه استیل در تولید آن استفاده شده است، این دستگاه به دو صورت تولید می شوند که یکی از آن ها شامل آبسرد کن هایی می شود که در نزدیکی محل شیر آب هستند و نیازی به جایی ندارند که اغلب در مکان های عمومی کاربرد دارند و دیگری آب سرد کن هایی هستند که دارای مخرن بوده و آب در آن ذخیره می شود، آب سرد کن ها در انواع تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار، پنج و شش شیر تولید می شود و خریدار می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه را خریداری کنند.

مقایسه آب سرد کن مخزن دار و بدون مخزن

آب سرد کن 2 شیر

آب سرد کن استیل بدون مخزن همانطور که اشاره شد شامل آبسرد کن هایی هستند که برای خنک کردن آب از آب شهری در نزدیک آن استفاده می شود و قابلیت اتصال به آّب تصفیه را نیز دارند که عموما برای زیارتگاه، بیکارستان ها و دیگر اماکن عمومی کاربردی می باشد و آب سرد کن خانگی که اغلب در مطب دکتر ها و اداره ها مشاهده کرده اید برای تامین آب مرودر نیاز از  بطری های پر شده از آب استفاده می کنند که نیازی به وصل شدن به آب لوله کشی نیست که به نام آبسرد کن رومیزی نیز شناخته می شود و همینطور این دستگاه از امکان داشتن آب گرم نیز برخور دار است.

ویژگی آبسردکن استیل 

آبسرد کن 4 شیر استیل

 از ویژگی آبسردکن استیل که به علت داشتن این نوع بدنه استنلس استیل می باشد که در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می باشد. این آبسردکن در کوتاه ترین زمان مقدار زیادی از آب را خنک می کنند، به همین دلیل بهترین گزینه برای مکان های شلوغ و پرجمعیت می باشد. آبسردکن استیل قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. مصرف برق این محصول بسیار پایین است و جنس کندانسور این محصول آلومینیومی است و دارای شاسی گالوانیزه گرم است.بیشترین استفاده از آب سرد کن استیل در مناطق جنوبی و در مکان های عمومی است.

آبسرد کن فانتری

آبسردکن فانتری یا همان آبسردکن اداری با سیستم سرمایشی کمپرسور دار دارای استحکام بالا و قابلیت نصب جا لیوانی را نیز دارد. این نوع آبسردکن این قابلیت را دارد که آب را هم سرد و هم گرم کند. آب سرد کن اداری در دونوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می شود که نوع مخرن دار این محصول را می توان به راحتی جا به جا کرد اما آبسردکن بدون مخزن نیاز به لوله کشی دارد.

صنایع برودتی برودت سرما

آبسردکن استیل یکی دیگر از محصولات صنعتی و برودتی تولید شده توسط صنایع برودتی برودت سرما می باشد که از آن در مساجد و هیئت ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، ورزشگاه ها، مدارس، ادارات و ... به منظوز تامین آب خنک و گوارا استفاده می شود.آبسرد کن برودت سرما دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ و ضد پوسیدگی هستند که هیچ گونه تغییری در رنگ و مزه آب ایجاد نمی شود.

آدرس سایت: brodatsarma.com  تلفن تماس: 09128938548

صنایع برودتی یخچال مارکت

صنایع برودتی یخچال مارکت تولید کننده انواع آبسردکن صنعتی بوده که شما بتوانید در هر مکان عمومی از بهترین آبسردکن ها برای خنک سازی و نوشیدن آب نهایت استفاده را ببرید و از طرفی آب سردکن ها که به صورت مخزن دار و بدون مخزن ساخته می شوند، با بکار گیری ار بهترین متریال ساخت تولید و به سراسر کشور عرضه می شوند. برای خرید این دستگاه با کارشناس فروش این مجموعه تماس گرفته از لیست قیمت به روز آب سرد کن یخچال مارکت مطلع شوید. جهت اطلاع از قیمت آبسردکن استیل کلیک کنید.

آدرس سایت: yakhchalmarket.ir  تلفن تماس:  09128584676

صنایع برودتی خانه سرما

صنایع برودتی خانه سرما از تولید کنندگان بنام آبسرد کن استیل می باشد که برای استفاده در مساجد هیئت ها مدارس و دیگر امکان عمومی کاربرد دارند.آبسرد کن خانه سرما به صورت تک شیر دو شیر سه شیر، چهار شیر و سفارشی دو طرفه و سه طرفه سفارشی با تعداد شیر بالا تر نیز قابل تولید می باشد.برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش صنایع برودتی خانه سرما تماس حاصل فرمایید

آدرس سایت: cold-house.ir  تلفن تماس: 09128354831

صنایع برودتی ونوس برودت

یکی دیگر از تولید کنندگان آبسرد کن استیل صنایع ونوس برودت می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید سفارشات خود را به صورت تک و عمده به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان از طریق باربری کالای خود را دریافت نمایید.

آدرس سایت: venusboroodat.com تلفن تماس: 09128399762

صنایع برودتی سیلور

صنایع برودتی سیلور تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی و هم چنین آبسرد کن استیل صنعتی می باشد.آب سرد کن سیلور با بدنه استیل طراحی و تولید می شود و کار برد آن در مکان هایی با جمعیت زیاد مانند ادارات، مدارس، بیمارستان ها، معابر خیابان ها و … می باشد.برای خرید این محصول با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت:silver-co.ir  تلفن تماس: 09128398711

صنایع امین برودت

آبسردکن استیل امین برودت از بهترین نوع استیل در بازار با ضخامت استیل این محصول  0.8 میل است و دارای عایق بندی از نوع تزریقی است همچنین بدنه این محصول با جوش آرگون ساخته شده است. تمامی لوله های داخلی این محصول مسی است که آب را در کمترین مدت سرد می کند. مجموعه امین برودت همواره سعی داشته تا بهترین محصول را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز عرضه کند.

آدرس سایت: aminbrodatsarma.com تلفن تماس : 09128894239

صنایع برودتی کولست

آبسرد کن کولست یکی از پر فروش ترین آبسرد کن ها بازار می باشد زیرا نه تنها دارای کیفیت بالایی بوده بلکه دارای قیمت مقرون و بصرفه ای نسبت به سایربرند های آبسردکن دارد . این دستگاه در صنایع برودتی کولست در انواع مختلف تک شیر، دوشیر، سه شیر، چهار شیر، پنج شیر، شش شیر و دو منظوره تولید می شود و تمام قطعات بکار رفته در آن از درجه یک ترین و با کیفیت ترین قطعات بوده که باعث شده تا این دستگاه تولیدی کولست بسیار مقاوم و دوام و دارای طول عمری بیشتری نسبت به سایر آبسرد کن ها داشته باشد.

آدرس سایت: coolest-refrigerator.ir تلفن تماس: 09128951640

صنایع برودتی دی مارکت

صنایع برودتی دی مارکت از تولید کنندگان به نام آبسرد کن استیل بوده که این محصول را به صورت تک شیر دو شیر و .... تولید و عرضه می کند.جنس بدنه این دستگاه از استیل نگیر بوده تا در صورت تماس با آب زنگ نزند.برای ثبت سفارش آبسرد کن دی مارکت و خرید با کارشناسان فروش صنایع دی مارکت تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت:deymarket.ir  تلفن تماس:  09128173578

معرفی برخی دیگر از تولید کنندگان آبسرد کن استیل:

  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی اونیور https://univer.ir
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
  • صنایع برودتی نارنیا https://narniasarma.ir
  • صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir/
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
  • صنایع البرز برودت https://alborzboroodat.ir
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
  • صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
  • صنایع برودتی کینو https://kinoproduct.ir
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com

مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه