رپرتاژ اگهی

کم ترین و بیشترین قیمت آجر نسوز نما در سال 1401 مشخص شد

کم ترین و بیشترین قیمت آجر نسوز نما در سال 1401 مشخص شد
کدخبر : 27942

استعلام قیمت آجر نسوز همواره یکی از اصلی ترین دغدغه هر مهندس و معماری می باشد. تورم، نوسان هزینه مواد اولیه و... از جمله عواملی است که باعث شده قیمت آجر نما نسوز را نتوان به صورت مشخص و ثابتی، تعیین کرد.

استعلام قیمت آجر نسوز همواره یکی از اصلی ترین دغدغه هر مهندس و معماری می باشد. تورم، نوسان هزینه مواد اولیه و... از جمله عواملی است که باعث شده قیمت آجر نما نسوز را نتوان به صورت مشخص و ثابتی، تعیین کرد. بنابراین آجر آنلاین با توضیحات مختصری از عوامل موثر بر قیمت هر عدد آجر نسوز، نحوه محاسبه قیمت آجر نسوز نما، معرفی ارزانترین و گرانترین آجر نما نسوز و... شما را برای خرید محصولی با کیفیت، با هزینه ای بسیار مناسب راهنمایی می کند.

آنچه در این مطلب از قیمت آجر نسوز نما خواهید خواند:

  • عوامل موثر بر قیمت آجر نسوز باربیکیو، شومینه، تنور و...
    • نحوه محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز
  • مقایسه قیمت آجر نسوز انگلیسی و شاموتی
    • گرانترین و ارزانترین آجر نسوز نما
  • قیمت هر عدد آجر نسوز در آجر آنلاین

قیمت آجر نسوز نما و انواع آن

عوامل موثر بر قیمت آجر نسوز باربیکیو، شومینه، تنور و...

آجر نسوز انگلیسی (سمیرم) در طیف رنگی قرمز روشن تا تیره و آجر نسوز شاموتی در طیف رنگی کرم، خردلی، طلایی و پرتقالی، از پر فروش ترین انواع آجر نسوز هستند که تمامی مدل ها آن ها از جمله: تایل، کرکره ای، شیاری، رستیک و... در آجر آنلاین موجود می باشد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت آجر نسوز و انواع مختلف آن اثر گذار است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • رنگ
  • طرح
  • ابعاد
  • نوع بسته بندی (شیرینگی یا کارتنی)
  • درجه حرارت کوره

توجه: آجر آنلاین با در نظر گرفتن تمامی این موارد همواره لیستی از بروز ترین قیمت آجر نسوز باربیکیو، کوره، شومینه و... در رنگ ها و ابعاد مختلف را در سایت خود قرار می دهد. برای مشاهده این لیست قیمت کافیست وارد سایت Ajoronline.com شوید.

قیمت آجر نسوز باربیکیو

نحوه محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز

آجر نما نسوز معمولا به صورت قالبی یا عددی به فروش می رود، بنابراین دانستن تعداد آجر مورد نیاز در هر متر مربع، وزن کل بار و ماشین مورد نیاز برای حمل بار، برای تخمین هزینه های کلی خرید آجر نسوز و اجرای پروژه مهم و ضروری تلقی می شود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز، با احتساب بندکشی یک سانت، کافیست از فورمول زیر استفاده کنید (از چپ به راست بخوانید):

((طول آجر + ۱) × (عرض آجر + ۱) / ۱۰۰۰۰) × قیمت هر قالب آجر نسوزقیمت هر متر مربع آجر نمای نسوز

طریقه محاسبات قیمت آجر نسوز در هر متر مربع و هزینه های حمل بار همواره مشکلاتی به همراه خود دارد که برای حذف این دغدغه، کارشناسان فروش مجموعه آجر آنلاین همواره پاسخگوی شما همراهان گرامی می باشند. کافیست با شماره 09021684411 تماس بگیرید.

مقایسه قیمت آجر نسوز شاموتی و انگلیسی

آجر انگلیسی و شاموتی نسوز از پر تقاضاترین آجرهای نسوز برای نمای ساختمان هستند که تفاوت قیمت هایی نیز دارند. طرح شاموتی آجر نسوز قیمت بیشتری نسبت به طرح انگلیسی آن دارد و دلیل این امر گران تر بودن نوع خاک و درجه حرارت بیشتری است که صرف تولید آجر نسوز شاموتی می شود.

گرانترین و ارزانترین آجر نسوز نما

از بین تنوعی که آجر نسوز در رنگ ها دارد، آجر نسوز قرمز یا همان انگلیسی که بسیار پر فروش و کاربردی می باشد، ارزانترین آجر نسوز است، اما قیمت آجر نسوز مشکی از سایر انواع این محصول بیشتر است. علت گران بودن آن نیز درجه حرارت بیشتری است که این آجر می بیند.

آجر مشکی نسوز به عنوان لوکس ترین آجر شناخته شده است که به شدت نمای جذاب و چشم گیری را ایجاد می کند.

آجر نسوز قیمت پایین (انگلیسی) و قیمت بالا (شاموتی)

قیمت هر عدد آجر نسوز در آجر آنلاین

“کاربران گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشند، برای خرید آجر نسوز نما از درب کارخانه و بدون واسطه، می توانند از طریق شماره (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)، مستقیما با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند و اطلاعاتی چون قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز، تعداد قالب مورد نیاز در هر متر، زمان دقیق ارسال و… را کسب کنند.”

همچنین برای مشاهده نمونه های بیشتر از پروژه ها و لیست قیمت روز آجر نسوز تهران، اصفهان، ورامین و... کافیست وارد سایت آجر آنلاین به آدرس https://ajoronline.com/ شوید. مهم است بدانید که تیم فروش آجر آنلاین علاوه بر مشاوره رایگان در رابطه با قیمت آجر نسوز، پس از ثبت سفارش، تمامی پیگیری های لازم محصول شما را تا زمان تحویل بار انجام می دهند. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه