رپورتاژ آگهی/

آیا ساخت کاردستی و تزئینات می تواند درامدزا باشد؟

آیا ساخت کاردستی و تزئینات می تواند درامدزا باشد؟
کدخبر : 28385

از بهترین راه‌هایی که بانوان می توانند از خانه کسب درآمد کنند، ایجاد صنایع دستی و فروش آنلاین آنهاست واقعاً در خیاطی فوق العاده هستید یا اگر فردی خلاق هستید، ساخت کاردی و تزئینات راهی عالی برای شما می تواند باشد تا درامد ماهیانه مناسبی کسب کنید. در این مطلب کوتاه، تعدادی از بهترین صنایع دستی برای کسب درآمد از خانه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

از بهترین راه‌هایی که بانوان می توانند از خانه کسب درآمد کنند، ایجاد صنایع دستی و فروش آنلاین آنهاست  واقعاً در خیاطی فوق العاده هستید یا اگر فردی خلاق هستید، ساخت کاردی و تزئینات راهی عالی برای شما می تواند باشد تا درامد ماهیانه مناسبی کسب کنید. در این مطلب کوتاه، تعدادی از بهترین صنایع دستی برای کسب درآمد از خانه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

چه کاردستی و تزئیناتی را می توان ساخت که قابل فروش باشد؟

هر نوع کاردستی که آنقدر مستحکم باشد که مدت ها قابلیت به نمایش گذاشته شدن داشته باشد، می تواند مورد مناسبی برای فروش در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ساخت کاردستی با کاغذ که به اندازه کافی مستحکم نیست، اگر نکات خاصی توسط سازنده مورد استفاده قرار نگیرد، تقریبا نمی تواند مورد مناسبی برای فروش باشد.  اما صنایع دستی مانند دستبند، آویز های دیواری، دیوارکوب، قاب عکس، جواهرات و تزئینات سنگی می توانند علاوه بر ترغیب بیشتر مشتریان به خرید، سال ها مورد استفاده قرار بگیرند.

 

در کجا می توان کاردستی ها را برای یافتن خریدار ارائه کرد؟

با گسترده شدن جهان مجازی، امروزه یافتن راه های فروش صنایع دستی بسیار آسان است. به علت حضور گسترده، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را می توان بهترین محل برای بازاریابی کاردستی و تزئینات دانست. با وجود قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر محصولات در شبکه های اجتماعی، می توان با کمی خلاقیت در عکاسی، مشتریان را برای خرید محصولات ترغیب کرد.

اگر توانایی ارائه کالاهای مختلف از صنایع دستی را داشته باشید، ایجاد یک وب سایت برای به نمایش گذاشتن محصولات و پیدا کردن خریدار از کانال ورودی موتور های جستجو، ایده ای عالی و حرکتی بسیار منطقی برای گسترش کسب و کار خانگی شماست.

ارسال محصولات به سراسر نقاط ایران با شبکه پستی فعال در کشور کاریست بسیار آسان و بدون دردسر! با در نظر داشتن روش های مختلف ارسال که سازمان پست یا شرکت های داخلی انتقال بسته در اختیار شما قرار می دهند، این بخش از کار را می توان آسان ترین مسئله برای مدیریت دانست.

 

آموزش ساخت کاردستی و تزئینات به عنوان یک هنر

اگر قصد به فروش رساندن صنایع دستی را ندارید، شاید مایل باشید در زمینه آموزش ساخت کاردستی و تزئینات فعالیت کنید. قطعا بسیاری افراد هستند که می خواهند هنر شما را بیاموزند، پس می توانید کلاس ها آنلاین یا حضوری برگزار کنید تا افراد علاقه مند را با مبالغ مناسب آموزش دهید. حتی ساخت کاردستی با چوب بستنی هم می تواند طرفدارانی برای یادگیری داشته باشد! پس در کنار فروش صنایع دستی، آموزش دادن افراد می تواند گزینه ای درامدزا برای یک هنرمند باشد.

از کار یک نفره، تا یک کارگاه بزرگ

اگر شما به این فکر کرده اید که با ساخت صنایع دستی درامد کسب کنید، فرصت این را خواهید یافت که برای دیگران نیز کار آفرینی کنید. کارگاه های کوچک تولید صنایع دستی را امروزه می توانید در بسیاری از شهر ها و روستاهای کشور عزیزمان ایران ببینید. این کارگاه ها محل امرار معاش بسیاری از خانواده های ایرانی ست که نیاز است بیشتر به آن ها توجه شود تا به کارگاه های بزرگی تبدیل شوند که قابلیت صادرات صنایع دستی اصیل ایرانی را به بازار های جهانی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه