رپرتاژ اگهی

تبلیغات محیطی در کلان شهرها

تبلیغات محیطی در کلان شهرها
کدخبر : 29113

با افزایش سفرهای درون شهری و حضور هر چه بیشتر افراد در سطح شهر، تبلیغات خارج از خانه به عنوان یکی از ابزارهای موثر و اثربخش در تبلیغ کالا و خدمات تلقی می شود که به دلیل توانایی آن در ایجاد آگاهی سریع، مورد استقبال برندها و کسب و کارها قرار میگیرد.

علاوه بر این از آنجایی که مردم زمان بیشتری را در خارج از خانه می گذرانند تبلیغات  محیطی این فرصت را برای برندها فراهم می‌کند تا زمانی که مصرف کنندگان در حالت ذهنی فعال هستند با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

به طور کلی تبلیغات خارج از خانه نقشی طبیعی و پذیرفته شده در منظر شهری دارد بنابراین تبدیل به بخشی از زندگی روزمره مصرف کنندگان شده است  و حضور فیزیکی آن در دنیای واقعی به این معنی است که نمی توان آن را مانند تبلیغات  آنلاین مسدود کرد و یا نادیده گرفت.

 

اکران تبلیغات محیطی  در کلانشهرها

برندها و کسب وکارهای به این امر  آگاه هستند که برای ایجاد آگاهی بیشتر در سطحی وسیع نیاز به اجرای کمپین های تبلیغاتی در سطح ملی وجود دارد. این کمپین ها بر اساس اهداف بازاریابی، ماهیت برند و نوع محصول / خدمات می تواند در شهرهای متفاوتی  اجرا شود. به بیان بهتر، انتخاب کلان شهرها و یا شهرهای کوچک و بزرگ متناسب با اهدافی همچون ( ایجاد آگاهی از برند، نفوذ در بازار، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و سهم بازار در منطقه یا شهر مورد نظر ) متفاوت خواهد بود.

به طور کلی مکان یابی هوشمند و بهینه تبلیغات محیطی خارج از خانه امکان هدف یابی دقیق تر موقعیت های مکانی خاص را فراهم می کند،  انتخاب دقیق و صحیح موقعیت های مکانی در اجاره بیلبورد در شهرستانها به برندها این امکان را می دهد که مشتریان خود را در نقطه فروش یا نزدیک به آن قرار دهند.

 

چالش انتخاب و  اجاره بیلبورد در شهرستانها در کمپین های تبلیغاتی

غالبا  کسب و کارها و  برندهای بزرگ نیازمند تبلیغات در سطح ملی بوده  اما  در انتخاب کلان شهر یا شهرستان  همواره با چالش روبرو هستند.  حضور یک برند در  شهری دیگر و اجرای تبلیغات محیطی نیاز به اطلاعات و آگاهی از موقعیت مکانی رسانه های محیطی دارد به طوری که انتخاب اشتباه مکان تبلیغات و اجاره بیلبورد  می تواند اثربخشی تبلیغات را  تحت تاثیر قرار داده و بودجه  کمپین را هدر  دهد.   همچنین زمانی که یک برند با  اهدافی چون جذب مشتریان جدید، نفوذ در بازار،  افزایش سهم بازار  اقدام به  طراحی و اجرای تبلیغات محیطی می کند .

اجرای تبلیغات محیطی بهینه و  اثربخش نیازمند جمع آوری اطلاعات دقیق از رفتار مصرف کنندگان،  عادات خرید، طبقات اجتماعی و اطلاعات ترافیکی  از شهر مورد نظر است. طبیعتا شرکت ها  و برندها توانایی کسب چنین اطلاعاتی را در سطح وسیع ( ملی) ندارند به همین دلیل شرکتهای تبلیغاتی به عنوان متخصصان این امر اقدام به جمع آوری اطلاعات بازاریابی مورد نیاز از هر شهر  می نمایند.

شرکت تبلیغاتی آرمانی ، با تکیه بر  اطلاعات  جامع  و به روز  خود  در حوزه  جمعیت شناختی،  ترافیکی  و رفتار مصرف کننده  می‌تواند پیشنهادات بهینه ای  را در اجاره بیلبورد در شهرستانها  ارائه دهد .

 

مزیت  تبلیغات محیطی در کلان شهرها

تبلیغات

 

اجاره بیلبورد در کلان شهر مشهد

شهر مشهد به عنوان دومین شهر پرجمعیت ، پر تردد  و  سفر خیز کشور، مکان مناسبی برای اجرای  تبلیغات محیطی است

حضور حرم رضوی  و  مسافرت های زیاد افراد از نقاط مختلف کشور  و حتی کشورهای همجوار،  این شهر  را به یکی از نقاط تبلیغاتی استراتژیک تبدیل کرده است.  اجرای تبلیغات در  موقعیت های مکانی  منحصر بفرد در داخل شهر و  همچنین اجاره بیلبورد  در ورودی و خروجی های  شهر می تواند به افزایش آگاهی از برند و  دیده شدن هر چه بیشتر برند  در سطح ملی اثر بگذارد

 اجاره بیلبورد  در تبریز 

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی،  سومین شهر پرجمعیت کشور بعد از تهران و مشهد است. موقعیت استراتژیک این شهر  با داشتن راه های مواصلاتی و ارتباطی  مهم به دیگر شهرها ، سفرخیز بودن به دلیل  طبیعت زیبا و آثار تاریخی،    بستر مناسبی را برای  اجرای تبلیغات محیطی  فراهم کرده است  همچنین وجود جمعیت  متنوع با سلیقه های مختلف، اتوبان های  پر ترافیک ، رسانه های محیطی متنوع و  متعدد  این شهر را به مکان مناسبی برای اجاره بیلبورد در کمپین های تبلیغاتی  تبدیل کرده است.

اجاره بیلبورد در اهواز

شهر اهواز  مرکز استان خوزستان یکی از پرجمعیت ترین  و  بزرگترین شهرهای ایران است. علاوه بر   جمعیت ساکن،   به دلیل موقعیت مکانی مطلوب  این شهر،  افراد بسیاری برای کسب و کار و  یا بازدید به این شهر سفر  می‌کنند.  به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و محورهای مواصلاتی استراتژیک به شهرهای جنوبی کشور  سالانه افراد زیادی به این شهر تردد می کنند که این امر می تواند به دیده شدن تبلیغات کمک شایانی کند. برندها با اجاره بیلبورد در شهر اهواز میتوانند  به اجرای تبلیغات محیطی در سطح ملی اقدام نمایند. در همین راستا، شرکت تبلیغاتی آرمانی،  می تواند موقعیت های مکانی  مطلوبی برای اجاره بیلبورد در شهر اهواز پیشنهاد و  تامین نماید.

اجاره بیلبورد در شیراز

شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران، یکی از مقاصد سفر و تجارت در کشور شناخته می شود. حضور  آثار تاریخی  و جذابیت های فرهنگی،  شیراز را به منطقه ای پر تردد و پر ترافیک مبدل کرده است. علاوه بر  این،  شیراز دارای اتوبان های پر تردد ، مراکز خرید و مناطق پر رفت آمد است که میتواند موقعیت مناسبی را برای اکران تبلیغات محیطی فراهم آورد.  نکته حائز اهمیت ، انتخاب مکان تبلیغات محیطی در این شهر است، اجاره بیلبورد  در شهر شیراز مانند دیگر کلان شهرها نیاز  به داشتن اطلاعات جامع و به روز  در حوزه بازاریابی و تبلیغات می باشد که  تاثیر مستقیم در اثربخشی کمپین تبلیغاتی محیطی خواهد داشت.

 

در آخر،  اجرای کمپین های تبلیغاتی در سطح کشور ( کلان شهرها) به دلیل گستردگی و فاصله های متفاوت شهرها  از محل اصلی برند میتواند  چالش برانگیز  بوده و نیاز به شرکت تبلیغاتی متخصص در  حوزه تبلیغات محیطی است.  شرکت تبلیغات  آرمانی به عنوان مجری تبلیغات محیطی با استفاده از سیستم تبلیغات هوشمند و با تکیه بر دانش و  اطلاعات جامع ( Big data)   در حوزه جئو دموگرافیک ، جمعیت شناختی ، حمل و نقل و طبقات اجتماعی به تفکیک هر شهر در سطح کشور  همچنین سیستم مانیتورینگ آنلاین   آماده ارائه خدمات  ویژه به برندها و کسب و کارها ی کوچک  و  بزرگ است .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه