رپرتاژ اگهی

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی
کدخبر : 29363

در آغاز کار لازم است بار دیگر با مفهوم پرفکت مانی و نحوه کارکرد آن آشنا شویم. به منظور انجام پرداخت های آنلاین غیرنقدی از سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی استفاده می گردد. این سیستم امکان تبادل ارز به صورت جهانی را برای شما فراهم می کند.

در آغاز کار لازم است بار دیگر با مفهوم پرفکت مانی و نحوه کارکرد آن آشنا شویم. به منظور انجام پرداخت های آنلاین غیرنقدی از سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی استفاده می گردد. این سیستم امکان تبادل ارز به صورت جهانی را برای شما فراهم می کند.

ایجاد حساب پرفکت مانی

به منظور ساخت حساب کاربری پرفکت مانی لازم است اول وارد سایت perfectmoney.is شوید و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

در فرم نمایش داده شده اطلاعاتتان را به صورت کامل وارد کنید.

اگر اطلاعات وارد شده درست باشد با پیام خوش آمد گویی مواجه می شوید. در این پیام به شما اعلام می کند کد عضویت شما یا همان Member ID تان به ایمیل شما ارسال شده است. حتما این کد را در جایی یادداشت کرده و به خاطر بسپارید. به این خاطر که برای هر بار ورود به پرفکت مانی به آنها نیاز دارید.

آموزش افتتاح حساب در پرفکت مانی

شماره حساب پرفکت مانی

در این قسمت می توانید با شماره حساب پرفکت مانی آشنا شوید. از طریق شماره حساب پرفکت مانی قادر به دریافت و یا انتقال پول خواهید بود. پس از اینکه در پرفکت مانی حساب کاربری خود را ایجاد کردید به منظور دسترسی به حساب های خود می توانید به پنل کاربری تان وارد شوید. شماره حساب شما در صفحه اول پنل کاربری قرار دارد. کافیست آن را کپی کرده و به صرافی مورد نظر خود ارسال نمایید. با انجام این کار واریزی ها به حساب شما انجام می شود. به منظور تغییر دادن پسورد پنل کاربری تان می توانید از قسمت تنظیمات حساب کاربری اقدامات لازم را انجام دهید.

به منظور افزایش ایجاد امنیت در حساب کاربری پرفکت مانی می توانید به سه روش زیر عمل کنید:

  • ارسال پیام

    در صورت فعال کردن این گزینه در هر بار ورود به حساب کاربری تان یک کد به شماره تماسی که در زمان ایجاد حساب وارد کرده اید ارسال می گردد تا با ورود آن کد بتوانید به پنل دسترسی پیدا کنید.

  • کد کارت

    اگر این گزینه را فعال نمایید یک عکس حاوی تعدادی کد 7 رقمی در اختیارتان قرار می گیرد. در این صورت به منظور انجام هر تراکنش لازم است یکی از این کدها را وارد نمایید.

  • بررسی آی پی کاربر

    در صورتی که شما با یک آی پی دیگر بخواهید به حساب کاربری تان وارد شوید سیستم آی پی جدید را شناسایی کرده و یک کد جدید برای شما ایمیل می کند تا با ورود آن به سیستم وارد شوید.

نحوه خرید و شارژ حساب پرفکت مانی

راحت ترین راه برای افزایش اعتبار حساب پرفکت مانی مراجعه به سایت های ارائه دهنده پرفکت مانی است. شما می توانید از طریق یکی از سایت های ایرانی معتبر فروشنده پرفکت مانی نظیر پرفکت فا حساب پرفکت مانی خود را با استفاده از ریال و یا کارت بانکی شارژ نمایید.

اگر قصد خرید دلار پرفکت مانی را دارید بهتر است از سایت های ایرانی آن را خریداری کنید. در صورت نیاز به خرید یورور پرفکت مانی به سایت های خارجی مراجعه نمایید.

اگر قصد خرید پرفکت مانی از سایت های ایرانی را دارید لازم است حتما احراز هویت انجام دهید. برای این منظور لازم است مدارک مورد نیاز برای احراز هویت را به سایت مورد نظرتان ارسال نمایید.

علاوه بر این باید شماره حساب پرفکت مانی خود را برای خرید در اختیار صرافی مورد نظر قرار دهید.

نکته مهم: کاربرانی که از ووچر پرفکت مانی استفاده می کنند دیگر به ساخت حساب و شماره حساب پرفکت مانی نیازی نخواهند داشت. کافیست به یکی از سایت های ارائه دهنده پرفکت مانی نظیر perfectfa.com مراجعه کرده و پس از انجام مراحل احراز هویت برای خرید و یا فروش پرفکت مانی اقدام نمایند.

نحوه فروش پرفکت مانی

همانند خرید پرفکت مانی می توانید اقدام به فروش آن کنید. برای فروش آن نیز از طریق سایت های معتبر می توانید اقدام کرده و در ازای ارسال پرفکت مانی های خود ریال در کارت بانکی دریافت کنید.

آموزش احراز هویت در سایت پرفکت مانی

تنها تفاوتی که یک اکانت احراز هویت شده با اکانت احراز هویت نشده دارد میزان کارمزد دریافتی آن است.

سایت پرفکت مانی کاربران را ملزم به احراز هویت نکرده است. اما در صورتی که احراز هویت نکنید برای انجام هر تراکنش لازم است یک کارمزد 2 درصدی پرداخت کنید. این در حالی است که مبلغ کارمزد برای حساب های احراز هویت شده تنها 0.5 درصد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه