رپرتاژ اگهی//

گلدن ویزای پرتغال | شرایط گلدن ویزا پرتغال برای مهاجرت به پرتغال با ویزاپلاس

گلدن ویزای پرتغال | شرایط گلدن ویزا پرتغال برای مهاجرت به پرتغال با ویزاپلاس
کدخبر : 29623

​گلدن ویزای پرتغال و شرایط دریافت آن را برای مهاجرت به پرتغال از کارشناسان ویزاپلاس بخواهید. ویزاپلاس یکی از مراجع قابل اعتماد در زمینه مهاجرت است که با در اختیار داشتن متخصصان خبره و مشاورانی کاربلد اطلاعات مورد نیاز شما را برای مهاجرت به بسیاری از کشورها فراهم می سازد و به شما این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام دهید.

گلدن ویزای پرتغال و شرایط دریافت آن را برای مهاجرت به پرتغال از کارشناسان ویزاپلاس بخواهید. ویزاپلاس یکی از مراجع قابل اعتماد در زمینه مهاجرت است که با در اختیار داشتن متخصصان خبره و مشاورانی کاربلد اطلاعات مورد نیاز شما را برای مهاجرت به بسیاری از کشورها فراهم می سازد و به شما این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر اقدامات لازم جهت مهاجرت را انجام دهید.

فرایند دریافت اقامت یا تابعیت یک کشور معمولا یک فرایند سخت و پیچیده به نظر می رسد. اما آشنایی با برخی قواعد و اصول و یا مشاوره با افراد آگاه در این زمینه می تواند بسیاری از نگرانی ها و ترس ها را کنار بزند. حتما می دانید که هر کشور قواعد مهاجرت، اقامت و تابعیت خاص خود را دارد. برای مثال، کشور پرتغال از کشورهایی است که برای سرمایه گذاری در کشور خود ارزش زیادی قائل بوده و در ازای آن گلدن ویزای پرتغال را به سرمایه گذار اعطا می کند. در واقع، یک کشور بر اساس نیازهای خود طرح هایی را برای جذب توریست یا شهروند، ارائه می دهد.

 

1

 

ویزای طلایی پرتغال یکی از انواع ویزاهایی است که افراد با انواع سرمایه گذاری در کشور پرتغال می توانند آن را دریافت نمایند. جالب است بدانید که داشتن گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال به افراد کمک می کند تا بعد از پنج سال و حتی بدون زندگی دائمی در این کشور، تابعیت کشور اروپایی پرتغال را دریافت کنند. البته فرایند دریافت ویزای طلایی پرتغال قواعد و اصول خود را دارد که بهتر است با یک مرجع حقوقی معتبر نظیر ویزا پلاس مشورتی داشته باشید.

 

شرایط دریافت گلدن ویزای پرتغال چگونه است؟

گلدن ویزای پرتغال یک ویزای طلایی است که در ازای سرمایه گذاری های مالی در کشور پرتغال به افراد اعطا می شود. برای دریافت ویزای طلایی پرتغال لازم است بر اساس قواعد تعیین شده از سوی کشور پرتغال، مبلغی را سرمایه گذاری کنید. برخی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی که می توانند شما را به گلدن ویزای پرتغال برساند عبارت اند از:

  • سرمایه گذاری در خرید ملک نوساز مانند ساخت هتل و هتل آپارتمان؛ ارزش این سرمایه گذاری باید حداقل 500 هزار یورو باشد.
  • سرمایه گذاری در خرید ملک با عمر بیش از 30 سال ؛ این نوع سرمایه گذاری باید به ارزش حداقل 350 هزار یورو باشد. هدف از سرمایه گذاری 350 هزار یورویی تعمیر و بازسازی یک ساختمان و اقامت صاحب ملک یا اجاره آن به شخص دیگر است.
  • سرمایه گذاری 280 هزار یورویی در خارج از شهرهای لیسبون و پورتو ؛ این نوع سرمایه گذاری شامل خرید ملک در شهرهای کم جمعیت کشور پرتغال است.
  • شرکت در سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق با ارزش 350 هزار یورو در صندوق های سرمایه گذاری
  • سرمایه گذاری در پروژه های علمی و تحقیقاتی دولتی یا خصوصی کشور پرتغال با حداقل ارزش 350 هزار یورو
  • سرمایه گذاری با ارزش حداقل یک میلیون یورو در بانک های کشور پرتغال
  • ایجاد موقعیت های شغلی تمام وقت در کشور پرتغال ؛ سرمایه گذار باید بتواند حداقل ده مورد شغلی فراهم سازد.

2

آیا گلدن ویزای پرتغال فقط به شخص سرمایه گذار اعطا می شود؟

به طور قطع خیر. یکی از بهترین ویژگی های گلدن ویزای پرتغال این است که شخص سرمایه گذار و تمامی اعضای خانواده که به او وابسته هستند، می توانند ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنند. این افراد شامل همسر و همه فرزندان (حتی بالای 18 سال) می شوند. شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با دریافت گلدن ویزای پرتغال را از طریق کارشناسان و مشاوران ویزاپلاس دریافت کنید.

هزینه دریافت گلدن ویزای پرتغال چقدر است؟

برای دریافت گلدن ویزای پرتغال، تامین سرمایه اولیه اولین گام فرایند گرفتن ویزای طلایی خواهد بود. در گام های بعدی لازم است فرد هزینه های حقوقی مرتبط با ثبت اسناد، مالیات و دستمزد وکیل را نیز فراهم کند. همچنین، فرد سرمایه گذار و خانواده او که قصد دریافت ویزا را دارند، باید سفرهایی هر چند کوتاه به کشور پرتغال داشته باشند. طبیعی است که هزینه های دریافت ویزای شینگن نیز به هزینه های دریافت ویزای طلایی پرتغال اضافه شود. برای دریافت اطلاعات کامل بهتر است با ویزا پلاس تماس بگیرید.

 

آیا از طریق گلدن ویزای پرتغال می توان تابعیت کشور پرتغال را دریافت کرد؟

در پاسخ باید گفت بله. البته فراموش نکنید که از زمان سرمایه گذاری تا اقدام برای دریافت تابعیت این کشور باید 5 سال گذشته باشد. ویزای طلایی پرتغال هر دو سال یک بار باید تمدید شود. برای تمدید این ویزا لازم است افراد حداقل هفت روز در سال در این کشور حضور داشته باشند. پس از گذشت 5 سال، با گذراندن یک امتحان زبان پرتغالی بسیار ساده می توان تابعیت این کشور را دریافت نمود. اگر نمره قابل قبولی در این آزمون دریافت نشود، اقامت دائم این کشور به سرمایه گذار و افراد خانواده او اعطا خواهد شد.

ویزا پلاس، یک مرجع مطمئن برای دریافت کامل ترین اطلاعات مهاجرت

انجام فرایند مرتبط با دریافت گلدن ویزای پرتغال ساده به نظر می رسد. اما در نظر داشته باشید که کوچکترین اقدام نادرست می تواند تقاضای ویزای طلایی شما را به خطر اندازد. بنابراین، بهتر است این کار را به افرادی آگاه و باتجربه در این امر بسپارید. کارشناسان ویزا پلاس در کلیه مراحل دریافت ویزای طلایی پرتغال همراه شما خواهند بود.

4

مطلب فوق رپورتاژ آگهی بوده است و رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال این خبر رندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه