رپرتاژ آگهی/

بهترین اوت لت سنترهای استانبول

بهترین اوت لت سنترهای استانبول
کدخبر : 29644

مراکز خرید که از دیرباز در زندگی ترک ها حضور داشته اند، خرید و سرگرمی را با هم ترکیب می کنند و معنای دیگری به تجربه خرید می دهند. به همین دلیل مردم مراکز خرید را برای گذراندن اوقات خوش، معاشرت و تفریح به جای خرید ترجیح می دهند.

در استانبول، اولین مراکز خرید ترکیه و همچنین گزینه های زیادی در دسترس هستند. در این مقاله بهترین مراکز خرید استانبول را از دو طرف اروپایی و آناتولی گرد هم آورده ایم. در اینجا 7 مرکز خریدی که در استانبول باید از آنها بازدید کنید را به شما مسافران تور استانبول و ساکنین این شهر معرفی می کنیم!

 

مرکز خرید کانیون

کانیون از بهترین اوت لت های استانبول که پیشگام مراکز خرید فضای باز در استانبول است، توجه را به فضای متفاوت و دسترسی آسان خود جلب می کند. علاوه بر بسیاری از برندهای لوکس، کانیون فعالیت های مختلفی مانند سینما، تئاتر و کنسرت را نیز برگزار می کند. مرکز خرید کانیون نیز اغلب برای جلسات ناهار و شام با رستوران های جاه طلبانه اش با غذاهای ترکی و جهانی ترجیح داده می شود. برای خرید در فضای باز، گذراندن اوقات خوش یا خوردن چیزی برای خوردن و نوشیدن با دوستان خود باید از کانیون دیدن کنید.

 

 

مرکز خرید ایستینیه پارک

ایستینیه پارک (IstinyePark) از لوکس ترین و یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است. در نزدیکی منطقه تجاری Maslak در نیمه راه با منطقه İstinye در تنگه بسفر واقع شده است. این مرکز به دو بخش تقسیم می‌شود: یک مرکز خرید سرپوشیده با صدها مغازه که برندهای پوشاک آماده ترکی و بین‌المللی را گرد هم می‌آورد، لوازم خانگی، طبقه‌ای اختصاص داده شده به رستوران‌ها (عمدتاً فست فود)، بازار سرپوشیده‌ای که در آن ادویه‌ها و ادویه‌ها و ادویه‌ها را خواهید یافت. محصولات سنتی تر، سینما با اتاق imax3d و بسیاری دیگر.

اما آنچه واقعا توجه ما را در ایستینیه پارک جلب می کند، بخش باز است که مانند یک دهکده کوچک سازماندهی شده است که هر برند ساختمان خاص خود را دارد. در اینجا مارک های لوکس را خواهید یافت: Chanel، Hermès، Jimmy Choo، Dior، Louis Vuitton، و برخی رستوران ها از جمله Armani Café، Gigi و Masa. ناهار یا نوشیدنی را در ماسا توصیه می کنیم، غذاهای خوب و فضای بسیار دلپذیر، هرچند کمی پر زرق و برق.

استانبول مال

یکی از به صرفه ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید استانبول است که نه تنها به عنوان یک مرکز خرید و سرگرمی، بلکه به عنوان مکانی برای ترویج هنر و فرهنگ در استانبول نیز مشهور است. همچنین بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده اروپا، MOI Park را در خود جای داده است که بازدید از آن نیز یکی از بهترین کارهای استانبول است. این مرکز خرید همچنین دارای یک هتل مجلل با 300 اتاق و تمام امکانات درجه یک، به همراه مجتمع اداری و بلوک های مسکونی است.

بیش از 350 فروشگاه در داخل این مرکز خرید وجود دارد که دارای برندهای بین المللی و معروف ترکیه هستند. همچنین، می‌توانید گزینه‌های زیادی برای خوردن و نوشیدن، از جمله غذای آماده و ناهارخوری مانند Lunch Box، KFC، Midpoint، Haribo، Huqqbaz، Green Salads، Cinnabon و بسیاری دیگر را در اینجا بیابید.

زمان: دوشنبه تا شنبه: 10:00 صبح تا 08:00 بعد از ظهر. یکشنبه ها تعطیل است

فاصله از فرودگاه: تقریبا 31 کیلومتر

 

3db67bbc-febd-4777-8545-7d2fe6e53f48

استانبول مال از بهترین مراکز خرید استانبول اروپایی

مرمره فروم

فروم مارمارا (مرمره) یکی دیگر از بهترین مراکز واقع در باکرکوی با رویدادهای باشگاه کودکان مارمارا که رویدادهای ویژه ای برای کودکان برگزار می کند رنگارنگ می شود. که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در این مکان در نظر گرفته می شود، اولین هایپر مارکت ترکیه اینجا است. همچنین برندهای زیادی وجود دارد و یک خیابان مخصوص برای کودکان وجود دارد پس اگر با تور استانبول تابستان سفر کردید اینجا را از دست ندهید

مرکز خرید سیتیز

سیتی که در نیشانتاشی واقع شده است، با طبقات و همچنین گزینه‌های مغازه‌اش جلب توجه می‌کند. همچنین عاشقان خوراک و غذا را هم جذب خود می‌کند. سیتی با سینما و سالن های ورزشی خود فضای زندگی متفاوتی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کرده است.

16460e6a-d4d4-4c5e-8fbf-528a7dd71da1

مرکز خرید لوکس سیتیز نیستانسی استانبول

مرکز خرید آکمرکز

Akmerkez یکی از اولین مراکز خرید استانبول است که از سال 1993 شروع به کار کرده است. AVM که جوایز زیادی دارد هر ساله رویدادهای مختلفی را برگزار می کند و به دلیل محل خود با سایر مراکز خرید به عنوان یک مرکز تجاری-زندگی متفاوت است. 

مرکز خرید Akmerkez، واقع در منطقه Etiler، یک مقصد محبوب خرید در استانبول است. این مرکز خرید با بهترین مارک‌های مقرون‌به‌صرفه و لوکس، هر بازدیدکننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. با بیش از 250 فروشگاه در مساحت 189000 متر مربع آن، بهترین فروشگاه برای لوازم ورزشی، آرایشی، مد، کفش، لوازم جانبی و غیره را خواهید یافت.

فضای چهار طبقه به خرید اختصاص داده شده است، در حالی که دو برج دیگر دارای فضای اداری گسترده برای هر نیاز شرکت هستند.

بهترین استفاده از تکنولوژی و معماری مدرن را خواهید یافت. رستوران ها و کافه ها، هفت سالن سینما و یک منطقه تفریحی وجود دارد که در آن هر هیجان و سرگرمی مورد نیاز برای تعطیلات شما وجود دارد. این فقط نیاز مد شما نیست، بلکه Akmerkez یک فروشگاه بزرگ دارد که در آن مواد غذایی برای نیازهای روزمره پیدا خواهید کرد. مرکز خرید Akmerkez حتی به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا و جایزه طراحی و توسعه بین المللی توسط ICSC، شورای بین المللی مرکز خرید، اعطا شد.

نه تنها تجاری، بلکه مرکز خرید Akmerkez نیز دارای فضایی برای مقاصد مسکونی است.

مکان: Nispetiye Caddesi Etiler Beşiktas/Istanbul

زمان: 10:00 صبح تا 10:00 شب

معروف برای: سینما، رستوران ها، فضای اداری، برندهای مد

فاصله تا فرودگاه: 46 کیلومتر

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول از نظر خرید و سرگرمی است. طراحی منحصر به فرد و معماری مدرن آن را چیزی جز جاذبه ای برای بسیاری از گردشگران ساخته است. توپ شیشه ای بزرگی که درست در ورودی قرار گرفته است، مرکز جذابیتی است که هر ظاهر و طراحی این مرکز خرید را زیباتر می کند. مرکز خرید پالادیوم دارای 200 فروشگاه است که در آنها مد، لوازم آرایشی و سایر برندهای معروف موجود است. چه بخواهید لباس ورزشی بخرید و چه به دنبال یک جفت کفش مناسب هستید، این مرکز خرید بهترین مرکز خرید استانبول است که باید به آنجا بروید.

حتی اگر برای تعطیلات در ماه آگوست یا سپتامبر از بی ثباتی بازدید می کنید، می توانید به راحتی یک روز را در پالادیوم سپری کنید زیرا طبقات تهویه مطبوع و مرکز سرگرمی آن را به مکان آخر هفته برای بسیاری تبدیل کرده است. 19 سالن سینما و رستوران، کافه، و بسیاری از فعالیت های سرگرمی دیگر را برای لذت بردن از تعطیلات خود در استانبول خواهید یافت.

مرکز خرید پالادیوم دارای یک پارکینگ وسیع است که می تواند 2500 ماشین را همزمان در خود جای دهد.

مکان: Barbaros Mahallesi Halk Caddesi No:8 Yeni Sahra Atasehir/Istanbul

زمان: 10:00 صبح تا 10:00 شب

معروف برای: سینمای سه بعدی، برندهای بین المللی، رستوران ها

فاصله از فرودگاه: 30 کیلومتر

f1155e1d-9cc9-4d7b-b15f-76513ce9443c

سیتیز از به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

سخن پایانی:

هرچند که مراکز خرید استانبول به این موارد ختم نمی شوند اما مطمئنا با مراجعه به هرکدام از مراکز ذکر شده می توانید خریدی عالی با قیمت خاص را داشته باشید

 

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور ترکیه، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس www.alefbatour.com) ) مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه