رپرتاژ اگهی

محبوب ترین ون های مسافربری از نظر گردشگران کدام است؟

محبوب ترین ون های مسافربری از نظر گردشگران کدام است؟
کدخبر : 29827

​دیگر نیازی به اتوبوس های پر سر و صدای قدیمی با سقف های کوتاه نیست وقتی می توان از اجاره ون برای سفرهای گروهی و دسته جمعی استفاده کرد.

در زمان هایی که نیاز به تنهایی سفر کردن ندارید، مسافرت دسته جمعی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای سفر دسته جمعی، دیگر نیازی نیست نگران تعداد افراد برای سوار شدن در خودروی خود باشید. امروزه با اجاره ون میتوانید به سفر های دسته جمعی با دوستان و یا خانواده ی خود بروید و از سفر خود لذت ببرید. برخی از خودروهای ون در میان گردشگران، بسیار محبوب هستند. قبل از رنت ون، با پرطرفدارترین و معروف ترین ون ها از نظر مسافران، آشنا شوید.

مزایای اجاره ون برای سفر

ون های مدرن، همه دارای امکانات رفاهی و فول آپشن می باشند. این ون ها برای سفر های طولانی گزینه ی بسیار مناسبی هستند. بیشتر ون ها دارای قابلیت تنظیم پشتی صندلی‌های مسافرین وشیشه ها و آینه های برقی و دارای سیستم تهویه ی داخلی می باشند. یکی دیگر از آپشن های ون، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل کابین می باشد. اگر شما در طول سفر خود، مایل به شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود هستید، می توانید فلش مموری خود را به راننده تحویل داده و تمام مسیر خود را در آرامش  به موزیک های پخش شده ی خود گوش دهید.

یکی دیگر از مزایای سفر با ون، کرایه آن با راننده و بدون راننده است. در اجاره ون با راننده، نیازبه هیچگونه مدرک خاصی نیست و تمامی مسئولیت ها، اعم از خسارات و تصادفات، بر عهده راننده می باشد. سفر همراه با کرایه ون با راننده، می تواند امنیت را برای شما و عزیزانتان تضمین کند؛ زیرا تمامی رانندگان به مسیرهای جاده ای، تسلط کامل دارند.

در هنگام سفر با وسایل نقلیه ی عمومی، باید در هر ایستگاه مشخص توقف کنید. اما با اجاره ون و سفر با ون های گردشگری، دیگر نیازی به توقف در هر مسیر و یا ایستگاه ندارید و راننده در زمان و مکان مورد نظر شما، توقف می کند. سفر کردن به دل طبیعت و مکان های گردشگری دیگر، تفریحی لذت بخش و آرامش دهنده است که می تواند تمام دغدغه های زندگی شهری را از انسان دور کند. با سفر کردن و دیدن جاده های بیابانی، جنگلی و حتی کوهستانی، می توانید آرامش روحی خود را افزایش دهید.

کرایه ون در تمامی شهرها

معروف ترین ون های مسافربری از نظر گردشگران

همانطور که می دانید، . ون ها اتومبیل‌های چندمنظوره معروف هستند که در ابعاد مختلف جهت مصارف خانوادگی یا تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این متن می خواهیم با برخی ون های محبوب مسافربری آشنا شویم.

ون تویوتا هایس

ون تویوتا هایس خودرویی است که اولین بار توسط شرکت ژاپنی تویوتا در اکتبر سال 1967 ساخته و به بازار عرضه شد. ون تویوتا هایس، در کلاس های مختلفی مانند مینی بوس، مینی ون، ون پلان ، ون و آمبولانس تولید شده است و به طور کلی در دسته ماشین های کاری و تجاری قرار دارد. این ماشین دارای فضای کافی هم در قسمت اتاقک سرنشینان و هم در صندوق عقب می باشد و فاصله ی بین محورهای عقب و جلو آن نسبت به مدل های اولیه اش بیشتر است.ظرفیت این ون، 11 الی 14 نفر است. رانندگی در جنگل با خودرو شخصی، در مقایسه با مکان های دیگر، اندکی دشوار است. در نهایت می توان گفت که ون تویوتا در میان گردشگران، بسیار محبوب می باشد.

ون بنز ویتو

یکی از معروف ترین ون ها برای سفرهای گروهی، بنز ویتو است. این ون به صورت بنزینی و دیزلی وارد بازارهای جهانی میشود. نسخه برقی این ون آلمانی در دسترس می باشد. کمپانی بنز، اتومبیل های زیادی در کلاس ون ساخته است. صفر تا صد این خودرو 8.5 ثانیه می باشد و قدرت و توانایی بالای این ون، زبانزد تمام گردشگران است. ون بنز ویتو، 8 سیلندر است و توانایی مناسب حمل مسافر و بار، موتور و گیربکس هماهنگ و کیفیت ساخت بالا از مزایای این خودرو است.

ون فوتون

یکی دیگر از محبوب ترین ون ها در میان گردشگران، ون فوتون است. چین، این خودرو را در دو نوع تولید کرده است:

  1. ظرفیت 9 نفره
  2. ظرفیت 13 نفره

سیستم مکان یاب، سیستم ترمز ضد قفل، کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع برای تمام صندلی ها، آینه عقب، تاشو دستی، گرمکن دار، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال جلو و عقب و قفل مرکزی و کودک، از دیگر مزایای این ون می باشد.

ون فوتون

ون مکسوس

سفر با ون مکسوس کاملا آرام و راحت است و هیچگونه صدای مزاحمی در داخل کابین به نسبت سایر ون ها وجود ندارد. در طراحی این خودرو سعی شده که از شاسی مخصوص مینی بوس استفاده شود تا راحتی و انعطاف را برای سرنشینان خود فراهم کند. سفر با ون مکسوس، هم راحتی را برای شما فراهم می کند و هم در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

ون مکسوس

قبل از سفر می توانید، ون دلخواه خود را رنت کرده و سفر خود را بدون هیچ نگرانی، آغاز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه